• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Yleistä keskustelua hyvistä Black Week-, Black Friday- ja Cyber Monday -tarjouksista 2024

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Luulin, että olin jo ostoksieni kanssa valmis, mutta niin se vain tarttui vielä Apple TV matkaan, kun 5€ postit sai pois (15% koodi ML2509243101 toki lisäksi) :beye:

Näytti siellä olevan halukkaille Harmanin Citation soundbar 340€ koodilla ja nyt siis ilmaisilla posteilla

Ollut siis ennenkin vastaavassa tarjouksessa, ettei mitään uniikkia sen suhteen.
Takakaiuttimia ilmeisesti nykyään melko mahdoton löytää, joka kannattaa huomioida.
Kiitos tästä vinkistä! Oli pakko tilata kun sain koodineen alle 340€:lla! Nyt paketit odottaa kuusen alla testaamista.
 
Elisalla on aika mielenkiintoinen taktiikka myydä ei-oota. Tilaus "peruttiin" ja jotta saan rahat takaisin, pitäisi kirjautua heidän sivuille ja pyytää sitä heiltä :hmm:

Screenshot_20241208-114310.png
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Ihan näin mielenkiinnosta te jotka olette aina yrityksiä viemässä roviolle pienimmästäkin virheestä niin jos liike tekee virheen teidän eduksi oletteko myös silloin heti yhteydessä ja korjaamassa sen virheen?
 
Ihan näin mielenkiinnosta te jotka olette aina yrityksiä viemässä roviolle pienimmästäkin virheestä niin jos liike tekee virheen teidän eduksi oletteko myös silloin heti yhteydessä ja korjaamassa sen virheen?
Yksittäisen ihmisen kohdalla kyse on pienestä virheestä, mutta voit kuvitella kuinka moni muu on vastaavassa tilanteessa, ja millaiset rahat Elisa käärii ihmisiltä, jotka ei muista tai ymmärrä lähetellä pyyntöjä Elisan sivuilta. Esim. oman lähipiirin vanhukset tulee mieleen.

Tuo oli black fridayn suosituimpia alennuksia.
 
Yksittäisen ihmisen kohdalla kyse on pienestä virheestä, mutta voit kuvitella kuinka moni muu on vastaavassa tilanteessa, ja millaiset rahat Elisa käärii ihmisiltä, jotka ei muista tai ymmärrä lähetellä pyyntöjä Elisan sivuilta. Esim. oman lähipiirin vanhukset tulee mieleen.

Tuo oli black fridayn suosituimpia alennuksia.
Kyllä tuon ymmärrän että rahojen pitäisi palautua automaattisesti ilman ylimääräistä kikkailua mutta tuossa ylempänä alettiin jo vaatimaan parempia kuulokkeita tilalle sitä en ymmärrä varsinkin jos kyse on bf suosituimmasta alennuksesta niin varmaa on että tuotetta ei riitä kaikille
 
Ihan näin mielenkiinnosta te jotka olette aina yrityksiä viemässä roviolle pienimmästäkin virheestä niin jos liike tekee virheen teidän eduksi oletteko myös silloin heti yhteydessä ja korjaamassa sen virheen?
Itse olen lähes aina ollut jos virhe on merkittävä( enkä kirjoita hintavirheistä vaan jos saan ylimääräisiä artikkeleita tai tililtä lähtee kymmennys pyydetystä hinnasta). Tässä tapauksessa ei kyseessä ole pieni virhe jos alennus on merkittävä. Kyse ei niinkään ole yksilön halusta saada maksimaalinen hyöty vaan siitä, että kuluttajasuoja takaa oikeuden saada vähintään korvaava tuote( esimerkiksi eri väri) mikäli kyseessä ei ole selkeästi määrällisesti rajattu tarjouskampanja. Kauppa ei voi yksipuolisesti purkaa kauppaa vain siksi, että myyntiartikkeli loppui suuren kysynnän vuoksi. Toinen juttu on, että kuluttajan ei tule olla aktiivinen saadakseen rahojaan takaisin vaan kauppa joko peruu korttivarauksen tai pyytää palautustietoja ostajalta.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan näin mielenkiinnosta te jotka olette aina yrityksiä viemässä roviolle pienimmästäkin virheestä niin jos liike tekee virheen teidän eduksi oletteko myös silloin heti yhteydessä ja korjaamassa sen virheen?
Ihan näin mielenkiinnosta kun olen tätä ja muita alueen ketjuja seurannut, niin Elisalla nämä ongelmat tuntuvat olevan jokaviikkoisia. Ja Elisa näyttää ihan rehdisti keskisormea asiakkaille ja kuluttajaneuvojille.
 
Tossa pitäisi ostaneiden lähteä porukalla Elisaa vastaan ja ilmoittaa, että kuulokkeet tai vastaava kuuloke tarvitaan. Se on kuluttajansuojalaissa niin yksiselitteisesti kerrottu, että kauppaa ei voi yksipuolisesti purkaa. Elisa tietää, että tossa on pelkästään hopeamitaleita jaossa, jos tavara osuu tuulettimeen niin pakko lähteä hyökkäämään jos vaikka joku pelästyy. Kaikki keissit vaan rohkeesti kuluttajariitalautakuntaan. Tarpeeksi kun niitä tulee niin saattaa kuluttaja-asiamieskin kiinnostua. Adlibris oli juuri äskettäin luupin alla asian tiimoilta ja uhkasakon kanssa olivat varsin myöntyväisiä muuttamaan toimintamalliaan.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
261 751
Viestejä
4 545 864
Jäsenet
74 840
Uusin jäsen
jousam

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom