• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

YLEINEN: Verkkokauppojen alennuskoodit

Liittynyt
23.11.2023
Viestejä
281
Tämä Viaplayn koodi on ollut täällä jo aiemmin, ainakin noin kuukausi sitten jaettu viimeksi ja minä esim. olin jo käyttänyt eli ei toiminut enää. Tiedoksi vain muillekin, jos ihmettelee että on jo käytetty.
Mulla ei myös toiminut emaililla millä tuo sama koodi oli juuri mennyt umpeen kun koitin uusia. Mutta toiselle emailille kelpasi. Korttitiedot yms samat.
 
Liittynyt
16.02.2024
Viestejä
2
Täällä toimi viaplay koodi QZWAEXV1,käytin koodia 10min total paketin alennuskoodilla tehdyn tilauksen umpeutumisen jälkeen.Ennen total pakettia käytetty tilillä 2kk ilmaiskoodi,joten saattaa vaatia väliin jonkinlaisen alennuskoodi tilauksen että taas ilmaiskoodi toimii samalla tilillä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
9 130
Täällä toimi viaplay koodi QZWAEXV1,käytin koodia 10min total paketin alennuskoodilla tehdyn tilauksen umpeutumisen jälkeen.Ennen total pakettia käytetty tilillä 2kk ilmaiskoodi,joten saattaa vaatia väliin jonkinlaisen alennuskoodi tilauksen että taas ilmaiskoodi toimii samalla tilillä.
Hyvin toimi täälläkin.
 
Liittynyt
02.06.2024
Viestejä
1
K-Ruoka verkkokaupasta ilmainen toimitus etukoodilla KR202406. Ilmeisesti kertakäyttöinen per Plussa-kortti.

"Verkkokauppatiimimme tarjoaa sinulle seuraavan toimituksen veloituksetta!

Käytä henkilökohtainen etukoodisi KR202406 seuraavaan tilaukseesi. Koodi on voimassa 25.06.2024 mennessä toimitettuun tai noudettuun tilaukseen vähintään 50€ ostoksiin. Lisätiedot sekä ohjeet etukoodin käyttöön löydät täältä ›"
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
9 130
Tässä jollekin Nextoryyn koodi.
3cdLkULA
Etu on voimassa 15.8.2024 asti Nextoryn uusille sekä palaaville asiakkaille.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 511
En tiedä yhtään oliko alla oleva tarjous vain minun henkilökohtaiseen tarkoitettu (epäilen) mutta tässä koodi jonka tänään sain, itse olen jo koodia käyttänyt.

Ruutu+-tilauksella näet Ruudun ja Elisa Viihteen alkuperäissarjoja ja kotimaisia leffoja suoraan teattereista. Ja kaikki tämä tarjoushintaan ilman mainoksia!

Tilaa heti ja katso seuraavat neljä kuukautta hintaan 6,49 €/kk!

Käytä koodia RUUTUKESAVIIHDE

Ruutu+ ilman mainoksia neljän kuukauden ajan 6,49 €/kk (norm. 12,99 €/kk). Tarjous on voimassa 23.6.2024 klo 23.59 asti.

Tilaus jatkuu etukauden jälkeen normaalihintaan. Voit lopettaa tilauksen koska vain. Tarjousta ei voi yhdistää voimassa olevaan tilaukseen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
29
Tässä uusi versio kestokoodista Telian verkkokauppaan. 15 % alennus lisätarvikkeista* alennuskoodilla:

ML2405012407

*Etu koskee vain puhelintarvikkeita, kaiuttimia, tablet-tarvikkeita, kuulokkeita, TV-tarvikkeita sekä tietokonetarvikkeita (pl. kovalevyt ja näytönohjaimet). Käytät edun syöttämällä koodin ostoskorin Alennuskoodi-kenttään. Koodi on henkilökohtainen ja voimassa 1 kk viestin saapumisesta vain verkkokaupassa. Etu koskee yhtä ostokertaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 785


Ainakin tänne päin tuo herjaa virheellistä koodia, riippumatta mitä noiden mainittujen kategorioiden laitteita korissa on. Mitä kautta tämä tarjous tuli, oliko koodilla jotain voimassaoloaikaa tms?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 491
Ainakin tänne päin tuo herjaa virheellistä koodia, riippumatta mitä noiden mainittujen kategorioiden laitteita korissa on. Mitä kautta tämä tarjous tuli, oliko koodilla jotain voimassaoloaikaa tms?
1718820249154.png

(ei tekstinä, ettette peruuta minun tilausta..)

Siis tuli Samsungilta itseltään ja olen ainoastaan puhelimen sinne rekisteröinyt (A34) ja jonkun SmartTagin käyttöönoton yhteydessä tuli vahingossa uutiskirje tilattua..
En ole mielestäni minkään erityisklubin jäsen.

Ehkä tähän auttaa, että on kirjautuneena. Jos vaatii jonkun Samsung-jäsenyyden, niin en ollut tästä tietoinen ja ihan hyvässä uskossa laitoin tänne..

edit: tai sitten Samsungin kauppa bugittaa. testasin koodin Tablet S9:llä, ennenkuin laitoin tänne, mutta nyt se ei toimi siihenkään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 785

(ei tekstinä, ettette peruuta minun tilausta..)

Siis tuli Samsungilta itseltään ja olen ainoastaan puhelimen sinne rekisteröinyt (A34) ja jonkun SmartTagin käyttöönoton yhteydessä tuli vahingossa uutiskirje tilattua..
En ole mielestäni minkään erityisklubin jäsen.

Ehkä tähän auttaa, että on kirjautuneena. Jos vaatii jonkun Samsung-jäsenyyden, niin en ollut tästä tietoinen ja ihan hyvässä uskossa laitoin tänne..

edit: tai sitten Samsungin kauppa bugittaa. testasin koodin Tablet S9:llä, ennenkuin laitoin tänne, mutta nyt se ei toimi siihenkään.
Joo, olihan tuo sama maili näköjään omassakin laatikossa mainospostin seassa hautautuneena. Mutta ei tosiaan auta sisäänkirjautuminenkaan, varmaan Samsungin kaupassa bugi. Ei tuolla näytä tällä hetkellä toimivan mitkään noista sivuilla mainostetuista vaihtokampanjoistakaan. :D
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
592
Muutama tunti sitten kokeilin johonkin -200€ tarjousläppäriin ni toimi kyllä, mutta alennus lähti ovh hinnasta ja olisi siten ollut vain parikymppiä halvempi tuohon tarjoushintaan.
 
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 687
Juu ei toimi S24 Ultralle vaihtokapulan kans. Tai toimii, mutta tulee ilmo ettei koodi vaikuttanut hintaan
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 067
Viestejä
4 277 611
Jäsenet
71 595
Uusin jäsen
Anton_M

Hinta.fi

Ylös Bottom