Ei minulle ollut tullut koodia meiliin, mutta toimi kylläViaplayn sähköpostin mukaan koskee vain meilejä joihin tarjous tullut,jos koodi toimii millä vaan hyvä niin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei minulle ollut tullut koodia meiliin, mutta toimi kylläViaplayn sähköpostin mukaan koskee vain meilejä joihin tarjous tullut,jos koodi toimii millä vaan hyvä niin.
Tämä ei taida toimia Viaplay Total pakettiin?Ei minulle ollut tullut koodia meiliin, mutta toimi kyllä
Ei varmastikaan. En edes kokeillut, kun ei totalia ollut mainittuna tarjouksen ehdoissaTämä ei taida toimia Viaplay Total pakettiin?
Eikös sieltä aina saa sen -10% tms. kun rekisteröityy clas klubiin?oliko clas ohlsonille mitään aktiivista alennuskoodia tällä hetkellä?
Discshop.fi 5 € alennus, kertakäyttöinen
sfxKYdc3
Voin ottaa!Onko jollain tarvetta viaplay:n kai 3kk koodille?
Viaplayn alennuskoodi 2kk
893SFC (log on to viaplay.com/baby)
Tämä myös toimi mulla pari päivää sittenViaplayn alennuskoodi 2kk
893SFC (log on to viaplay.com/baby)
Kiitos koodista!Tämä myös toimi mulla pari päivää sitten
8W3AEQ
Verkkoapteekki Yliopiston Apteekki – Suomen suurin apteekki
✓ Nopea toimitus ✓ Asiakaspalvelu saatavilla 24h ✓ Suomen suurin verkkoapteekki ✓ Verkkokaupasta reseptilääkkeet, apteekkituotteet & kosmetiikka ✓ Tuotto koulutukseen ja tutkimukseenwww.yliopistonapteekki.fi
"24h ale! Verkosta KAIKKI tuotteet -20 %
Verkossa on tänään 24h ale! Iltakahdeksasta alkaen saat vuorokauden ajan kaikki tuotteet -20 % etukoodillaNyt kannattaa täydentää syksyn vitamiinivarastot ja ihastua upeisiin kauneusuutuuksiin!24H
Etu voimassa vain verkossa 20.10. klo 20.00 alkaen 21.10. klo 20.00 asti.
Koskee normaalihintaisia tuotteita, ei koske lääkkeitä."
Tämä myös toimi mulla pari päivää sitten
8W3AEQ
Viaplaylle toimii taas myöskin 2kk -> PVT87RKiitos koodista, se toimi vielä tänäänkin.
Pystyikös tuon tilauksen perumaan heti ja Viaplayta pystyy katsomaan sen parin kk kauden loppuun? Jos pystyy niin se olisi loistavaa!Viaplaylle toimii taas myöskin 2kk -> PVT87R
Tv-ohjelmat, urheilua ja leffat netissä - Viaplay.fi
checkout.viaplay.fi
Pitäisi pystyä.Pystyikös tuon tilauksen perumaan heti ja Viaplayta pystyy katsomaan sen parin kk kauden loppuun? Jos pystyy niin se olisi loistavaa!
Tässä muutamia:
Ilmeisesti nämä koodit on kertakäyttöisiä??Viaplaylle toimii taas myöskin 2kk -> PVT87R
Tv-ohjelmat, urheilua ja leffat netissä - Viaplay.fi
checkout.viaplay.fi
Enpä tiedä. Itse olen käyttänyt jo 2 kertaaIlmeisesti nämä koodit on kertakäyttöisiä??
Okei, katsoin vain tuon laittamasi ja sitä ei ainakaan enää saa.Enpä tiedä. Itse olen käyttänyt jo 2 kertaa
Kysytääs täällä, että sattuisiko kellään olemaan Viaplay Totalille/urheilupakettiin mitään alennuskuponkia? Pitäisi ennen iltakymmentä tänään Viaplay ottaa..
Näin vähän pelkäsinkin.. Kai sitä pitää vaan maksaa se 35e.Sellaisia ei käytännössä ole ollut vuosikausiin urheilun sisältäville paketeille. Paitsi joskus on näkynyt kylkiäisinä tyyliin videopelien/telkkarien kanssa, mutta ei vapaana luonnossa.
Ehkäpä Elisan mukaantulon myötä aikanaan Elisa saattaisi tarjota aktiivisemmin jotain kampanjoita.
Ainakin tuo asuntomessut toimi vieläkin. Harmi vaan, että Ruutu+ ei ole oikein mitään katsomista ja sinne tuleekin nykyään kovin nihkeästi mitään uutta mielenkiintoista.
Tällainen oli raportoitu ihan hiljan toimivaksi hyvät tarjoukset -ketjuun: 8W3AEQViaplayihin ei taida olla tällä hetkellä minkäänlaista koodia tarjolla?
Vielä "PVT87R" olisi hihassa, sen jälkeen valitettavasti ei-oota omalta osaltani.Toimi vielä eilen, muttei enää tänään. "Tämä arvokoodi on vanhentunut."
Kaupan päälle 10 leffavuokrausta
Ostaessasi Philips Ambilight-television saat 10 leffavuokrausta Rakuten TV -palvelusta. Lisätietoja ja ohjeet kampanjasta löytyy osoitteesta: www.philips.com/rakutentv
Kampanja on voimassa 31.1.2021 klo 23.59 asti.