Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Niinhän sitä huhutaan.Oliko näin että ainakin huhujen mukaan seuraavat remaket taitaavat olla Zero ja Code Veronica?
Tänään taitaa aueta pre-order requiemin osalta.
Niinhän sitä huhutaan.
Pelasitko alkuperäistä?RE:2 remake on kyllä parhaita pelejä vuosiin mitä itse olen pelannut. Steamissa vajaa 150h ja kaikki saavutukset tehtynä. Hurahdin ihan täysin pelin speed run sceneen joka on kyllä ihan parasta A:ta pitkään aikaan. Pelistä sai niin paljon enemmän irti tekemällä kaikki S+ hard core saavutus runit ym. challenget. Tämä on sinänsä erikoista koska minua ei ole koskaan aiemmin kiinnostanut minkäänlaiset speedrunit peleissä, eikä myöskään vanhemmissa RE peleissä.
Pelasitko alkuperäistä?
Kakkosessa olisi löytynyt monta viilattavaa kohtaa mutta ei läheskään niin paljon kuin kolmosessa, nelosen remake taisi onnistua sitten lähes täydellisesti maaliinsa.
Itsekin tykkään eniten RE2R:stä mutta silti tietyt pienet asiat jäävät kaivelemaan hampaan koloon mutta muissa asioissa tekeekin sitten paljon paremmin kuin alkuperäinen niin ei haittaneen niin paljoa.
nytten vajaan vuoden aikana pelanut Remaket kakkosesta ja kolmosesta läpi(OG myös) ja remakeiden isoin synti taitaakin olla ainoastaan leikatut viholliset/alueet ja sitten kuinka RE3R:ssä nemesis muutettiin "koiraksi" vs alkuperäinen.
RE2R antaisin sen 9/10 ja RE3R 8/10 ja jos leikatut jutut olisivat mukana niin molempiin yksi piste lisää.
RE4R antaisin varmaan tuon 8.5/10 huomattavasti parempi omaan makuun kuin alkuperäinen paske.
re4 saa nykyään hd modin ja peli on imo kaikkea muuta kuin "pikselimössöä", tämä tietysti riippuu henkilöstä miten sen näkee. itselle ei tosin enää iske pelattavuus kun viimeksi pelasin vuosi vai pari takaperin mutta sivuhuomiona.RE4:sta en ole myöskään koskaan pelannut, eikä oikein kiinnosta enää tämä alkuperäinen koska alkaa olemaan omaan makuun jo turhan lähellä "pikselimössöä".
Minulle suurin kompastuskivi juuri OG Re4 ja RE5 kohdalla on se ettei voi liikkua samaan aikaan kuin tähtää.re4 saa nykyään hd modin ja peli on imo kaikkea muuta kuin "pikselimössöä", tämä tietysti riippuu henkilöstä miten sen näkee. itselle ei tosin enää iske pelattavuus kun viimeksi pelasin vuosi vai pari takaperin mutta sivuhuomiona.
Saattaahan RE9 silti olla Leon tv. pääosahahmo vaikka trailerissa ei näkyskään. Keksin just et juoni on se et toi trailerin kömpelö misu onki pääpahis ku haluu kostaa mammansa kuoleman. Sit tarvitaan Leon hoiteleen homma. Haluuks joku lyödä vetoo tän teorian puolesta?![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.