Yleinen nuuskalanka

GadnenMulkoSilmä

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.11.2018
Viestejä
294
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
44
Eli et ilman respaa käytännössä voi tuoda tai tilata ilman syyllistymistä rikokseen, kun skruffeissa ja zyneissä taisi olla "jonkun" verran enemmän nikotiinia. Siis näissä maustetuissa tupakattomissa. En jaksa guuglata mutta en hirveästi toisi jos et ole valmis jäämään kiinni, mikä mahdollisuus sekin promillen luokkaa jos et sekoile tai tuo pakulla yli.
Miedoimmista löytyy tuotteita, joissa on korkeintaan 4 mg nikotiinia per pussi.
 

GadnenMulkoSilmä

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.11.2018
Viestejä
294
Miedoimmista löytyy tuotteita, joissa on korkeintaan 4 mg nikotiinia per pussi.
Ok, itse vaan haalinut HC-pusseja sitten:tup:
Ja uskoisin että jos useampi paketti/pötkö vaikka 4mg , joudut Tullille selvittelemään vähän niin kuin liikojen viinojen kanssa. Mutta spekulointiahan tämä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 752
cigge.se on hyvä kauppa tilata noita tupakattomia nuuskia. Kirjeessä reilu 7e kulut, mahtuu kymmenkunta purkkia. Kaverin serkun kollega on useampaan kertaan tilannut myös rajan ylittäviä tupakattomia nuuskia ja aina on tullut perille. Ei se sitä kuitenkaan suosittele, kun laitontahan se on.
 
Liittynyt
05.02.2019
Viestejä
739
sain käsiini muutaman tornin r42 ja odens nuuskaa missä hinnoissa nää nykyään pyörii? paljon näistä kehtaa pyytää
 
Liittynyt
27.06.2017
Viestejä
103
Mitäs noita miedompia (4mg) löytyy muuta ku tuo Zonnic? Semmosta nuuskamaisempaa suutuntumaa haetaan, Zonnic on vähän ko laittas hiekkapaperia huuleen. Muutamassa ruotsalaisessa nikotiininuuskaa postitse myyvässä puljussa oli laitettu iso banneri etusivulle, jossa mainittiin et Suomen tullin kanssa on sovittu etteivät lähetä ko miedoimpia tänne... vissiin vähän ollu ryysistä ko nuuskan Suomeen tuonti on aika mahdotonta.
Itellä vielä 9 purkkia jälellä, pitää ilmeisesti alkaa säännöstelemään :(
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 752
Mitäs noita miedompia (4mg) löytyy muuta ku tuo Zonnic? Semmosta nuuskamaisempaa suutuntumaa haetaan, Zonnic on vähän ko laittas hiekkapaperia huuleen. Muutamassa ruotsalaisessa nikotiininuuskaa postitse myyvässä puljussa oli laitettu iso banneri etusivulle, jossa mainittiin et Suomen tullin kanssa on sovittu etteivät lähetä ko miedoimpia tänne... vissiin vähän ollu ryysistä ko nuuskan Suomeen tuonti on aika mahdotonta.
Itellä vielä 9 purkkia jälellä, pitää ilmeisesti alkaa säännöstelemään :(
Edellä mainitsemani cigge.se ei kyllä sano missään että Suomeen ei saisi tilata.
 
Liittynyt
06.01.2020
Viestejä
22
Suosittelen. Noin viikon kestää toimitus.
Pitäiskö näille nikotiinipusseille laittaa oma lanka? Olisi kiva kuulla kokemuksia varsinkin Suomeen toimittavista nettikaupoista. Itse tykkään käyttää Lyftin 4mg/pussi tuotteita. Niitä saa laillisesti tilata Suomeenkin. Aiemmin tilasin snusdirect.eu kaupasta, mutta he eivät tuota Lyftia enää toimita Suomeen, koska pakkauksessa ei lue nikotiinimäärää. Nyt laitoin koetilauksen tuonne cigge.se kauppaan. Mikähän näistä Suomeen toimittavista on edullisin?
 
Liittynyt
23.09.2019
Viestejä
223
käytän itse pussia ja nt kun ei oikein tavaraa saa teinpä itse eilen tykkinuuskaa.
suosittelen ei paha ja ajaa asiansa
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 752
Pitäiskö näille nikotiinipusseille laittaa oma lanka? Olisi kiva kuulla kokemuksia varsinkin Suomeen toimittavista nettikaupoista. Itse tykkään käyttää Lyftin 4mg/pussi tuotteita. Niitä saa laillisesti tilata Suomeenkin. Aiemmin tilasin snusdirect.eu kaupasta, mutta he eivät tuota Lyftia enää toimita Suomeen, koska pakkauksessa ei lue nikotiinimäärää. Nyt laitoin koetilauksen tuonne cigge.se kauppaan. Mikähän näistä Suomeen toimittavista on edullisin?
No periaatteessa kyseessä on tupakaton nuuska, eli kai ne tässä samassa langassa voi olla. Ylläpito voi sanoa jos on eri mieltä.

Minä en muita kauppoja ole tuon cigge.se:n jälkeen edes kokeillut. Sieltä tulee nopeasti ja huomaamattomassa pakkauksessa, eli ainoastaan läpivalaisu voi kertoa paketissa olevan jotain muuta mitä voisi lähettäjästä kuvitella.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
365
Miten tuolta cigge.se voi tilata? Maavalikossa ei ole Suomea ollenkaan?
 
Liittynyt
23.09.2019
Viestejä
223
Ootteko kukaan tuolta cigge.de tilannut ihan pussi nuuskaa ja läpi tullut?
Ei nyt laatikkoa mutta jos pari tolppaa tulisi läpi
 
Liittynyt
26.06.2017
Viestejä
1 582
Joku puheli että 4 mg olisi raja nikotiiniin. Mitä tuotteita löytyy tolla? Kaikki näyttäisi lähtevän 6 milligrammasta.
 
Liittynyt
27.06.2017
Viestejä
103
Tuolta sivuilta löytyy filtteri, joilla voi rajata tuotteita mm. vahvuuden mukaan. Ei tuolta kovin hurjasti löydy, pääsääntösesti lähtevät tuosta Köntsä-Anan (ihana nimimerkki!) mainitsemasta 6mg:sta. Jotain on!-merkkistä näkyy olevan 20 pussin pakkauksissa. Onkohan parempia ko Zonnicin sahajauhopussit?
 
Liittynyt
06.01.2020
Viestejä
22
Joku puheli että 4 mg olisi raja nikotiiniin. Mitä tuotteita löytyy tolla? Kaikki näyttäisi lähtevän 6 milligrammasta.
Jos olen ymmärtänyt oikein, raja on 4mg/pussi. Tuohon menee muutama Lyft, Zyn, yms. Snusdirectillä on erikseen sivuilla listattu tuotteet, joita toimittavat Suomeen. Tämä raja tulee siitä, että vahvimmat Suomessa myytävät nikotiinikorvaustuotteet ovat tämän vahvuisia. Itse olen käyttänyt noita "yhden pallukan" Lyftejä. Nyt on ensimmäinen tilaus tulossa tuolta cigge.comista. Aiemmin tilasin snudirectistä, mutta he yllättäin muuttivat käytäntöään, eikä toimita enää Lyftiä Suomeen, koska Lyftin pakkauksessa ei lue sen nikotiinipitoisuutta.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
14
Minkäslaista tuomiota näistä on odotettavissa jos jääpi kiinni yli 4mg tilauksesta? Tekisi mieli tilailla kokeeksi muutama purnukka, mutta epäilen että Odensin jälkeen tuosta 3 mg:stä ei saa mitään irti.
 
Liittynyt
23.09.2019
Viestejä
223
Tätä itsekkin kun vahvaa pussia käytän niin eipä nuo miedot oikein uppoa...
 
Liittynyt
05.02.2019
Viestejä
739
Skruf Super White Slim Cassice #2 on muuten hyvä ja miellyttävä "nuuska" suosittelen. Ei ehkä paatuneen denssin käyttäjälle tarjoa mitää pärinöitä mutta tämä miellytti kyllä itseäni
 
Liittynyt
05.02.2019
Viestejä
739
Minkäslaista tuomiota näistä on odotettavissa jos jääpi kiinni yli 4mg tilauksesta? Tekisi mieli tilailla kokeeksi muutama purnukka, mutta epäilen että Odensin jälkeen tuosta 3 mg:stä ei saa mitään irti.
Jaa-a.. tukka pois ja linnaan :D jos joku tietää ni kertokaa ihmeessä
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
365
Onko kukaan kokeillu tehdä noista Zyneistä ja Zonniceista vahvempia sähkötupakan nikotiininesteillä :interested:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
44
Minkäslaista tuomiota näistä on odotettavissa jos jääpi kiinni yli 4mg tilauksesta? Tekisi mieli tilailla kokeeksi muutama purnukka, mutta epäilen että Odensin jälkeen tuosta 3 mg:stä ei saa mitään irti.
Periaatteessa lääkeainerikos. Jossain uutisessa tosin luki, ettei tullilla ole noita nikotiininuuskia ollenkaan takavarikoituna.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 752
Periaatteessa lääkeainerikos. Jossain uutisessa tosin luki, ettei tullilla ole noita nikotiininuuskia ollenkaan takavarikoituna.
Juuri näin. Jos jollain äärimmäisellä paskatuurilla sattuu jäämään kiinni, tullee sakkoja. Tosin minä toin kerran laivalta 12mg Zyniä kun en tiennyt että niitä ei saa tuoda, eikä niihin tullissa puututtu. Laski vain ettei mulla ole yli kiloa. Luultavasti ne ei itsekään tiedä miten niiden kanssa tulee toimia.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
51
Juuri näin. Jos jollain äärimmäisellä paskatuurilla sattuu jäämään kiinni, tullee sakkoja. Tosin minä toin kerran laivalta 12mg Zyniä kun en tiennyt että niitä ei saa tuoda, eikä niihin tullissa puututtu. Laski vain ettei mulla ole yli kiloa. Luultavasti ne ei itsekään tiedä miten niiden kanssa tulee toimia.
Tuossahan on se jännä juttu, että jos Zynit ja vastaavat luokitellaan lääkeaineiksi, niin tullin sivujen mukaan niitä saa tuoda matkustajatuontina ETA maista omaan käyttöön vuoden tarpeita vastaavan määrän :think:
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 752
Se taitaa olla edelleen vähän harmaa alue siinä missä sähkötupakka oli jossain vaiheessa. Tai sitten tullimiehiä ei vaan kiinnosta. Kiinnostaa vain se, että kilon raja ei ylity.
 
Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
415
Onkos paketteja tullut ciggeltä perille? Olis tarkotus laittaa lyftiä tulemaan.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
281
käytän itse pussia ja nt kun ei oikein tavaraa saa teinpä itse eilen tykkinuuskaa.
suosittelen ei paha ja ajaa asiansa
Itellä on vielä pakastimessa ainakin 5 tornia kaupan kamaa. Kunhan loppuu niin tarvii alkaa taas itse tekemään, vaan ois se kivampi pussinuuskana toi omatekoinen. Yhden satsin joskus pussittelin (tilasin jostain en-enää-muista-mistä ruotsalaisesta nettikaupasta pusseja), kreppirauta on muuten hyvä siinä liimaamisessa, vaan on siinä helkkaristi hommaa.Tais itse asiassa käydä niin että pari paksia jaksoin liimailla ja sen jälkeen loput vaan taittelemalla... ;)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 274
Itellä on vielä pakastimessa ainakin 5 tornia kaupan kamaa. Kunhan loppuu niin tarvii alkaa taas itse tekemään, vaan ois se kivampi pussinuuskana toi omatekoinen. Yhden satsin joskus pussittelin (tilasin jostain en-enää-muista-mistä ruotsalaisesta nettikaupasta pusseja), kreppirauta on muuten hyvä siinä liimaamisessa, vaan on siinä helkkaristi hommaa.Tais itse asiassa käydä niin että pari paksia jaksoin liimailla ja sen jälkeen loput vaan taittelemalla... ;)
Mitäs raaka-aineita tuohon nuuskan tekemiseen tarvitsee ja onko vaikeaa hommaa? Itsellä on vielä 2 tornia nuuskaa jäljellä ja vähän jänskättää että milloin tuo raja taas aukeaa, pitääkö alkaa säännöstelemään vai mitä sitä keksisi. :hmm:
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 752
Mitäs raaka-aineita tuohon nuuskan tekemiseen tarvitsee ja onko vaikeaa hommaa? Itsellä on vielä 2 tornia nuuskaa jäljellä ja vähän jänskättää että milloin tuo raja taas aukeaa, pitääkö alkaa säännöstelemään vai mitä sitä keksisi. :hmm:
Tupakkaa, ruokasoodaa, vettä, suolaa. Makuaineita jos haluaa jonkun muun makuista.

Ruokasooda puoleksi tunniksi uuniin että siitä tulee soodaa, jauhat tupakan pieneksi, sekoitat kaiken veteen, tunget jääkaappiin 24 tunniksi.


 
Liittynyt
23.09.2019
Viestejä
223
Netistä kaivamalla löytää ja ei oikeasti iso homma ole.
Ruojasoodaa
Maizenaa
Sätkätupakkaa
Vettä
Suolaa

Edit:ja blenderillä ne tupakat sitten ihan "kaakaoksi" tomuksi melkein niin homma onnistuu
 

Fribo-71

Team Mo-Ra3
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 909
Mitenkähän tiukalla kammalla tulli syynää ruotsista tulevat yksityispaketit?
Jos "täti" laittaa villasukkien sekaan pari tornia.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
281
Ei tarvi maizenaa, ei tarvi jauhaa tomuksi (ellei halua muovailuvahaa kuten roda lacket). Ite oon kuivannut tupakat huoneenlammossa ja ihan muserrellut kasin niin pieneksi kuin pystyy. Hyvin on toiminut ja pysyy kasassa. Joku huhmare vois toimia kans hienosti. Juurikin tuolla murolinkin ohjeella. Oon laittanut aina valmiit satsit suoraan pakastimeen sopivan kokoisina annoksina minigrip-pusseissa. Omat keitokset on olleet ainakin niin stydeja ettei huuli kesta edes 20 vuoden kokemuksella noita ilman pussia. Tosin mina en mitaan denssipaskaa ole ikina suostunut kayttamaan :)
 
Liittynyt
23.09.2019
Viestejä
223
Vahvaa tuli itsellä punaisesta tupakasta että tulee jo niksaöverit. Täytyy ens satsi tehdä miedommasta
 

Odi_

Tukijäsen
Liittynyt
06.06.2018
Viestejä
1 398
Mitenkähän tiukalla kammalla tulli syynää ruotsista tulevat yksityispaketit?
Jos "täti" laittaa villasukkien sekaan pari tornia.
Varmaan ihan tuurista kiinni jääkö johkin seulaan.
Itselle on tullut nuuskaa Ruotsista, alle 2kg kirjepostina pelkkiä nuuskapusseja.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 752
Todennäköisyys sille, että tullin setä aukaisee Ruotsista tulleen paketin on käytännössä sama kuin lotossa 7 oikein.
 
Liittynyt
16.03.2019
Viestejä
115
Onkos porukka tilaillut nikotiinitonta nuuskaa mistää? Ja mistähän saisi halvalla? Sen tilaaminenkin on varmaan laillista? :D
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 391
Viestejä
4 159 574
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom