Yleinen nuuskalanka

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 055
Minähän en tiedä, mutta olen käsittänyt että mustanpörssin katteet ovat nuuskassa aika kehnot. Tuo on kesän aikana maksanut Turun laivoilla esim. 47,90 tällä viikolla ja 210 per 6 kpl juhannuksen aikoihin. Kaikesta päätellen pakko olla Ruotsissa halvempaa(myydäänköhän tuota edes muualla kuin suomalaisten vakiokaupoissa) tai samaa luokkaa kuin edullisempi mainittu.

Samaan liittyen en kyllä ymmärrä, miksi kukaan(tai varsinkaan niin moni) haluaisi käyttää juuri denssiä. Jos tykkää mauttomasta, kirvelevästä vahvasta pussinuuskasta, joka tehdään mistä tahansa lattiajämistä(koska asiakas ei välitä mausta) ja jossa on vielä mahdollisimman kehnon mallinen pussi painoisekseen ja huono pakkaus, niin sitten. Jos on denssiä käyttänyt niin luulisi minkä tahansa muun kelpaavan korvikkeeksi. Varsin hyvää oikeaa nuuskaa saa samaan hintaan tai halvemmalla. Koko denssi taitaa olla nimenomaan Suomen pimeitä markkinoita varten; yksinkertaistaa tarjontaa ja helpottaa jakelua.

Anteeksi liioittelu. Maistuuhan se hammastahnalta tai suuvedeltä ja hieman paskalta.:lol:
Siltä vaikuttaa. Mieleen saattoi juolahtaa kun sisäänostohinta on LD 0.77 kiekko ja Generalit 2.04 kiekko (alv 0 sisään sekä ulos). Listahinnat juurikin jotain 103€ 3 tornia generalia ja LD jossain 50€ korvilla. Denssinpaska tosiaan näyttää näille joillekkin maistuvan ja pohdin vain syntyjä syviä näitten matkustajarajotusten takia. Ihmettelin myös ääneen väärässä porukassa, miten ihmeessä ne saa nuuskaa niin "halvalla suomeen" kun tarjontaa tuntuu olevan.. Kriisin keskellä turussa jotkun hullut maksoi kuulemma 80€ torni juuri odenssista (16g).
 
Liittynyt
10.05.2019
Viestejä
85
Siltä vaikuttaa. Mieleen saattoi juolahtaa kun sisäänostohinta on LD 0.77 kiekko ja Generalit 2.04 kiekko (alv 0 sisään sekä ulos). Listahinnat juurikin jotain 103€ 3 tornia generalia ja LD jossain 50€ korvilla. Denssinpaska tosiaan näyttää näille joillekkin maistuvan ja pohdin vain syntyjä syviä näitten matkustajarajotusten takia. Ihmettelin myös ääneen väärässä porukassa, miten ihmeessä ne saa nuuskaa niin "halvalla suomeen" kun tarjontaa tuntuu olevan.. Kriisin keskellä turussa jotkun hullut maksoi kuulemma 80€ torni juuri odenssista (16g).
Pirkanmaalla monesti nuuska on Haaparannan peruja josta sitä käydään isolla riskillä hakemas. Denssillä on suurin kysyntä ja sen hinnat pyörii 45-60 välillä normaalisti. Isotpojat puhu et keväällä sai jopa 70 tangolta...
Mä en taas ymmärrä niitä makunuuskan mussuttajia, et miks sen nuuskan pitää maistua jollekkin? Onko se sit vaan niin et nuuskaan pitää laittaa makua kun se niin valuu ettei maistuisi niin pahalta ? Näin denssin käyttäjänä maistaa sen paskan maun kun laittaa peltiin nuuskan ja toisen kerran kun heittää sen menee, niin kestän kyllä sen total 2sekunnin makuelämyksen ihan komeesti vaikka se ei vaniljajäävuorenkukalle maistukkaan
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
EDIT: Saa poistaa, folihattuilua liikaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Tilannepäivitys vol. 2: Äsken tuli "tilaus on postitettu" -vahvistus, eli nyt vielä odotellaan se 6-8 päivää.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.09.2020
Viestejä
2
Tilannepäivitys: Oli tullut vastaus, että oli varastot menneet tyhjiksi, ja saivat vasta viime perjantaille lisää - eli tilaukset lähteekin tänään (tai huomenna), OK, ei siinä mitään, mutta viikko sitten sunnuntaina mulle nimenomaan sanottiin, että joo, paketoitu ja maanantaina postilla - että aika ihme homma, eikö siellä sitten ollutkaan mitään vai puhuttiinko niitä näitä? Harmi, tässä aiheessa tuntuu moni olevan saanut omansa mutta silti pieni epäilys herää..

Ehkä oon vainoharhane, mut onha toi jännä, että ei mitään ilmoitettu, jos varastot tyhjinä. Esim. pahoittelu. Ja sitten vedetään taas se, että lähtee "huomenna".
Täällähän on niin vilkkaasti keskustelua, että laitetaanpas ihan pisnestili pystyyn. Toivotaan, että menee Sampsan ja Juhan filttereistä läpi ja tarkoituksena on pitää info satasessa ja promo nollassa.

Aloitetaan nykyhetkestä: viimenen viikko ollaan hartaasti odoteltu uutta lastia ja valmistajan lupauksissa oli, että se olisi saapunut jo viime viikon alussa. Tätä tietoa myös välitettiin asiakkaille, jotka kyselivät ETA:a. Valitettavasti valmistajalla meni odotettua kauemmin ja saatiin toimitus lopulta perjntai-iltana. Lisättäköön, että tällä kertaa haettiin tavarat ihan tehtaalta asti itse, koska kuljetusliikkellä olisi saanut vasta nyt keskiviikkona koronasta johtuvista "kapasiteettirajoituksista".

Summa summarum: tavaraa on nyt vihdoin varastossa ja todennäköisesti saadaan bäcklogi purettua huomisen aikana (eli kaikki vanhat tilaukset postiin). Jokaikinen tilaus on lähetetty tai tullaan lähettämään, ja rahat saa aina takaisin ilman selittelyä, jos haluaa perua.

Taustaa: rehellisesti sanottuna kysyntä odotti kaikki meidän odotukset ja sen takia on pitkälti pelattu catch uppia koko aika. Reilu pari kuukautta sitten saatiin sivut valmiiksi ja tottakai aluksi ei tapahtunut juuri mitään. Tehtiin vähän mainontaa ja alettiin saamaan yksittäisiä tilauksia päivässä. Sitten yhtenä päivänä tulikin jo kymmeniä tilauksia ja kaikki varastot meni saman tien. Siitä lähtien onkin eletty kädestä suuhun eli kaikki raha sisään on laitettu uusiin tehdastilauksiin kiinni. Nyt saatiin vihdoin tilattua sen verran iso satsi tavaraa, että varastoa riittää hetkeksi ja saadaan tulevat tehdastilaukset suunniteltua hyvissä ajoin.

Toisekseen, näin alkuvaiheessa ollaan itse lähetetty paketit marssimalla Puolan postiin kymmenien pakettien kanssa päivittäin. Se ei itsessään ole ollut ongelma (mitä nyt välillä seurantanumerot epäselviä), mutta toimitusajat Suomeen Priority-luokassakin on ollut nopeimmillaan 7-8 päivää. EU:n määräys on 3-4 työpäivää, mutta näin korona-aikoina ne ei paljoa paina. Tähän on työstetty ratkaisua jo jonkun aikaa ja tänään on allekirjoitettu sopimus varastosta Ruotsissa. Jos kaikki menee hyvin, niin jo tällä viikolla saadaan Express-toimitusvaihtoehto pystyyn ja toimitusten pitäisi siten nopeutua muutamaan päivään (pitää testata käytännössä ennen kuin viitsin luvata tarkempaa aikaa).

En tiedä lisääkö vai vähentääkö tää avautuminen luottamusta, mutta ihmisiä täällä toisessakin päässä vaan ollaan ja kaikki raudat on tulessa, että päästäis näistä kasvukivuista eroon. Aina voi laittaa viestiä sähköpostissa tai Messengerissä ja päivitetään tilauksen tilanne, ja suht avokätisestä ollaan jaettu alekoodeja, lisäkiekkoja ja osittiaisia rahojenpalautuksia. Lähtökohtana on, että kaikki asiakkaat on lopulta tyytyväisiä - jos tässä rahat pois bisnestä haettais niin lähestyminen ois aika eri.

Terveisin
Kristian
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Täällähän on niin vilkkaasti keskustelua, että laitetaanpas ihan pisnestili pystyyn. Toivotaan, että menee Sampsan ja Juhan filttereistä läpi ja tarkoituksena on pitää info satasessa ja promo nollassa.

Aloitetaan nykyhetkestä: viimenen viikko ollaan hartaasti odoteltu uutta lastia ja valmistajan lupauksissa oli, että se olisi saapunut jo viime viikon alussa. Tätä tietoa myös välitettiin asiakkaille, jotka kyselivät ETA:a. Valitettavasti valmistajalla meni odotettua kauemmin ja saatiin toimitus lopulta perjntai-iltana. Lisättäköön, että tällä kertaa haettiin tavarat ihan tehtaalta asti itse, koska kuljetusliikkellä olisi saanut vasta nyt keskiviikkona koronasta johtuvista "kapasiteettirajoituksista".

Summa summarum: tavaraa on nyt vihdoin varastossa ja todennäköisesti saadaan bäcklogi purettua huomisen aikana (eli kaikki vanhat tilaukset postiin). Jokaikinen tilaus on lähetetty tai tullaan lähettämään, ja rahat saa aina takaisin ilman selittelyä, jos haluaa perua.

Taustaa: rehellisesti sanottuna kysyntä odotti kaikki meidän odotukset ja sen takia on pitkälti pelattu catch uppia koko aika. Reilu pari kuukautta sitten saatiin sivut valmiiksi ja tottakai aluksi ei tapahtunut juuri mitään. Tehtiin vähän mainontaa ja alettiin saamaan yksittäisiä tilauksia päivässä. Sitten yhtenä päivänä tulikin jo kymmeniä tilauksia ja kaikki varastot meni saman tien. Siitä lähtien onkin eletty kädestä suuhun eli kaikki raha sisään on laitettu uusiin tehdastilauksiin kiinni. Nyt saatiin vihdoin tilattua sen verran iso satsi tavaraa, että varastoa riittää hetkeksi ja saadaan tulevat tehdastilaukset suunniteltua hyvissä ajoin.

Toisekseen, näin alkuvaiheessa ollaan itse lähetetty paketit marssimalla Puolan postiin kymmenien pakettien kanssa päivittäin. Se ei itsessään ole ollut ongelma (mitä nyt välillä seurantanumerot epäselviä), mutta toimitusajat Suomeen Priority-luokassakin on ollut nopeimmillaan 7-8 päivää. EU:n määräys on 3-4 työpäivää, mutta näin korona-aikoina ne ei paljoa paina. Tähän on työstetty ratkaisua jo jonkun aikaa ja tänään on allekirjoitettu sopimus varastosta Ruotsissa. Jos kaikki menee hyvin, niin jo tällä viikolla saadaan Express-toimitusvaihtoehto pystyyn ja toimitusten pitäisi siten nopeutua muutamaan päivään (pitää testata käytännössä ennen kuin viitsin luvata tarkempaa aikaa).

En tiedä lisääkö vai vähentääkö tää avautuminen luottamusta, mutta ihmisiä täällä toisessakin päässä vaan ollaan ja kaikki raudat on tulessa, että päästäis näistä kasvukivuista eroon. Aina voi laittaa viestiä sähköpostissa tai Messengerissä ja päivitetään tilauksen tilanne, ja suht avokätisestä ollaan jaettu alekoodeja, lisäkiekkoja ja osittiaisia rahojenpalautuksia. Lähtökohtana on, että kaikki asiakkaat on lopulta tyytyväisiä - jos tässä rahat pois bisnestä haettais niin lähestyminen ois aika eri.

Terveisin
Kristian
Ainakin omasta puolestani hyvin toimittu :) Ja joo, mulle tuli tossa äskettäin vahvistus, että tavarat tulossa joten mun puolesta asia on ihan ok. Editoinkin viestin oman hätäisyyden takia. Ja, hattu päästä että tulitte itse paikalle kertomaan.

Oon itse niin hätänen ja kriittinen kaikkea uutta kohtaan, mut ymmärtäähän tuon, että varmasti yllätti teidätkin. Pikkuhiljaa eteenpäin. Nyt on oma setti tulossa niin sitä odotellaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
254
Mun sinko tuli perille viime perjantaina. Oli tosin kuplapussissa irtorasioina. Ma oli saapunut helsinkiin josta jatkoi kirjeenä eli seuranta katkes Helsinkiin.
Minkälaista kamaa on, kannattaako tilata? Minkälaiset pussit verrattuna vaikka zonniciin. Tosin voishan tuolta ottaa testiin muutaman kiekon kun on aika edullista
 
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
624
Ei tuo niin iso hätä (onneksi ole), ja tosiaan mulla tulossa ihan kirjepostina - joten järjellä ajateltuna vois kuvitella, että nopeammin tulis, mutta totuuttahan ei kukaan tiedä. On kyl vähän hämärän oloinen lafka, Facessa 33 tykkääjää, Instagramissa kaikki kuvat pääasiassa lafkan perustajalta ja niissäki muutama tykkäys (90% samoilta). En tiiä, ehkä foliohattu pois päästä vaan.

Whitepouches olis kiva, mut aivan sairas toimituskulumaksu :(

EDIT: Ja tuntuu, että ei mistään löyty aktuaalista tyyppiä, joka olis Nicofyltä saanut kamansa nopeasti - tai saanut ollenkaan, tai sitten olen puusilmä. Ylilaudalla oli eräs laittanut kuvan, mutta selvisi (yllätys), että sekin oli ko. firman perustajajäsen :D

EDIT2: Ilmeisesti Vaamir ja Musta Banaani tässä ketjussa oli saanut tilauksensa. Yksi onnekas? :D
18.8 tilattu saapui tänään.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
18.8 tilattu saapui tänään.
Joo, mullaki omat matkalla. Varmaan alkuköhää ollut lafkalla, kuten tuossa ylempää kirjoitettiinkin. No, homma selvä ja nyt odotellaan - Pistin kanssa nikotiinipusseilta tulemaan testieräksi heidän kiekkojaan, näkee sitten kumpi miellyttää enemmän :)
 
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
624
Joo, mullaki omat matkalla. Varmaan alkuköhää ollut lafkalla, kuten tuossa ylempää kirjoitettiinkin. No, homma selvä ja nyt odotellaan - Pistin kanssa nikotiinipusseilta tulemaan testieräksi heidän kiekkojaan, näkee sitten kumpi miellyttää enemmän :)
Kerrohan kokemuksia nikotiinipusseista. Meinasin jo itsekin sieltä tilata nicofyn toimitusta odotellessa, mutta 20% alennuksella päädyin vaan tilaamaan lisää nicofylta.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Kerrohan kokemuksia nikotiinipusseista. Meinasin jo itsekin sieltä tilata nicofyn toimitusta odotellessa, mutta 20% alennuksella päädyin vaan tilaamaan lisää nicofylta.
Siellä oli vielä eilen Nikotiinipusseillakin -20% ale ;) Tosin loppui eilen illalla :D Joo, paan infoa ku saapuu.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
20% ale 3,95€ hinnasta ja 20% ale 5,90€ hinnasta päätyy hieman eri loppuhintaan. ;)
On toki joo, mut ite otin tuon alen lähinnä helpottamaan toimituskuluja. Onhan tuommone ~6€ aika paljon, mut jos oikeesti on hyvää niin mielellään sen maksaa. Terv. odotellessa käyttänyt Zonnicin pusseja :D
 
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
624
DSC_0153.JPG

DSC_0154.JPG


Hyvän kokosilta nyyteiltä näyttää. Mitähän lie möllejä porukka tottunu pitämään. Forest fruitilla alottelin ja ien tuntuma on aika ärtsy, vertaisin 18mg nuuskaan tämä siis ehdoton plussa. En tiedän onko tuo kemikaaleilla saavutettu vai oisko nikotiinia hieman enempi kun etiketti sanoo. Makukaan ei mikään järkyttävä ole joskaan ei mikään herkullinenkaan. Hintaansa loistokamaa.

Muoks. ärtsy ientuntuma katosi nopeesti ja saa kyllä heti uutta laittaa putkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
624
Miten kuvailisit forest fruitin makua? @TUFOM
Tuoksuu erittäin hyvältä, suorastaan houkuttelevalta, mutta maku on niin mieto että melkein mautonta. Enempi tuntumaa kun makua, tosin tuntuma katoaa vartissa. Makua vaikee kuvaillu kun on niin mieto. Tosin niin pitkään oon röökiä polttanu että makuaisti ei varmaan parhaasssa terässä ole.

Muoks joku metsämansikka purkka saattas melko lähelle olla kun oikein kielenpäällä maistelee.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Vaikuttaa aika nopealta nikotiinipussit.com, eilen tilattu ja postisovellus vähän jumittaa mut näyttäs, että olis jo kuljetuksessa Suomessa. Eli jos huomenna perillä, niin hattu nousee.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
260
Acen ystäville näin vinkkinä, että Haaparannan puolelta saa Gottebitten nimisestä lafkasta ko. nuuskaa tolpittain. Hinta ei tosin ollut mikään mieltä hivelevä, n. 35€ tolppa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
254
Vaikuttaa aika nopealta nikotiinipussit.com, eilen tilattu ja postisovellus vähän jumittaa mut näyttäs, että olis jo kuljetuksessa Suomessa. Eli jos huomenna perillä, niin hattu nousee.
Täytyypä itsekin tilata muutama kiekko testiin jos vielä viikonlopuksi saisi. Käykö tuolla maksutapana muuten luottokortti vai pitääkö nettipankin kautta maksella? Paypal tiliä ei ole
 
Liittynyt
04.06.2020
Viestejä
319
Onko kellään kokemusta Noonin nikotiinipusseista? Whitepouchesilla olisi 4 tornia 3:n hinnalla, 149€. On kylläkin niin uusi tuote, että voi olla kokemukset vähäisiä.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 378
Onko kukaan vertaillut Haaparannan nuuskakauppojen hintoja? Itse asioinut yleensä Gottebitenissä. Muutaman kerran käynyt parissa eri kaupassa, kun toisesta ei löytynyt jotain merkkiä ja hinnat vaihtelivat vähän merkeittäin, mutta erot saattoivat olla isojakin.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Nikotiinipussit.com update tilauksesta: maanantaiyönä 0.15 laitettu tilaus, tänään (torstai 15.05) lajiteltuna Vantaalla, eli kaiken järjen mukaan huomenna lähiposissa. Jos näin on, niin ihan kohtalainen toimitusnopeus. Nicofyn tilanteesta ei tietoa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 180
Mä en taas ymmärrä niitä makunuuskan mussuttajia, et miks sen nuuskan pitää maistua jollekkin? Onko se sit vaan niin et nuuskaan pitää laittaa makua kun se niin valuu ettei maistuisi niin pahalta ? Näin denssin käyttäjänä maistaa sen paskan maun kun laittaa peltiin nuuskan ja toisen kerran kun heittää sen menee, niin kestän kyllä sen total 2sekunnin makuelämyksen ihan komeesti vaikka se ei vaniljajäävuorenkukalle maistukkaan
Makuasioitahan nämä. Jotkut juovat kahviakin vaikka eivät pidä kahvin mausta. Jos ei pidä tupakan mausta, eikö kannattaisi lopettaa nuuskaaminen? :lol:;)

Vaikka mauttomaksi moista superkuivaa tuotetta moitin, niin denssihän juuri on äärimmäinen makunuuska. Se kaikki tupakan maku on peitetty sillä hammastahnan, halvan partaveden ja tokmannin pesuainehyllyn aromilla, joka tulvii rasiasta metrien päähän aina avatessa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
254
Nikotiinipussit.com update tilauksesta: maanantaiyönä 0.15 laitettu tilaus, tänään (torstai 15.05) lajiteltuna Vantaalla, eli kaiken järjen mukaan huomenna lähiposissa. Jos näin on, niin ihan kohtalainen toimitusnopeus. Nicofyn tilanteesta ei tietoa.
Kauanko sulla meni tilauksesta, että sait seurantakoodin? Itse laitoin keskiviikkona tilauksen menemään eikä ole tullut kuin pari meillä, että tilaus on käsitelty
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Kauanko sulla meni tilauksesta, että sait seurantakoodin? Itse laitoin keskiviikkona tilauksen menemään eikä ole tullut kuin pari meillä, että tilaus on käsitelty
Kummassa lafkassa? Nikotiinipusseilta ei tullut koodia, mut OmaPostissa näkyy.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Asiasta kukkaruukkuun, kuinka te säilytätte nikotiinipussejanne? Ihan perinteisesti pakastin / jääkaappi vai ihan huoneen lämmössä?
 
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
115
Luin jostain ruotsalaisilta sivulta että nikotiinipussit pitäisi säilyttää huoneenlämmössä. En tähän aikaan illasta osannut googlettaa mutta voin etsiä myöhemmin ellei joku ole ehdottomasti eri mieltä.

Itse siis olen pitänyt ihan laatikossa huoneenlämmössä.
 
Liittynyt
04.06.2020
Viestejä
319
Asiasta kukkaruukkuun, kuinka te säilytätte nikotiinipussejanne? Ihan perinteisesti pakastin / jääkaappi vai ihan huoneen lämmössä?
Pakkasessa olen isompaa erää säilyttänyt ja muutama käyttöpurkki aina jääkaapissa. Nyt rupesin kyllä ihan miettimään, että onko tämä edes järkevin tapa tupakattomien tuotteiden kohdalla :hmm: En ole huomannut kyllä mitään negatiivista, ainakaan vielä. Harrastus on kylläkin kovin tuore, noin kuukauden ajan ollut nyt pötköjä pakkasessa. Ehdottomasti kuulisin itsekin kokemuksia pidempään käyttäneiltä.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Pakkasessa olen isompaa erää säilyttänyt ja muutama käyttöpurkki aina jääkaapissa. Nyt rupesin kyllä ihan miettimään, että onko tämä edes järkevin tapa tupakattomien tuotteiden kohdalla :hmm: En ole huomannut kyllä mitään negatiivista, ainakaan vielä. Harrastus on kylläkin kovin tuore, noin kuukauden ajan ollut nyt pötköjä pakkasessa. Ehdottomasti kuulisin itsekin kokemuksia pidempään käyttäneiltä.
Joo, ite mietin lähinnä sillä, että onko sil mitään väliä - toki nuo pussit mitä itellä, on vähän kosteita että voiko ne kuivua liikaa huoneenlämmössä tms, mutta sen verran vähän tilasin testiin, että uskon ehtiväni käyttämään ne ennenkö mitään negatiivista tapahtuisi.
 
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
115
Tuolla oli ainakin Lyftistä kirjoitettu näin. "LYFT behöver ej förvaras i kylskåp som vanligt traditionellt snus. Det funkar utmärkt att förvara dosorna i rumstemperatur. "


Tuon mukaan siis Lyftiä ei tarvitse laittaa jääkaappiin vaan voidaan säilyttää huoneenlämmössä.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Vähän parempi arvostelu ICE (Frost -versiosta) nuuskasta:
+ Pussin koko, 5/5 istuvuus huuleen. Pesee Zonnicin mennen ja tullen.
+ Tuoksu, purukumi mutta paljon parempi kuin esim. Odens
+ Potku, ekan pussin ku heitti huuleen niin tuntui oikeasti aika rajulta.

-/+ Pussia saa pitää aika pitkään huulessa ja silti tuntuu vaikutus.

- Kiekko ihan hanurista avata
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
81
Vähän parempi arvostelu ICE (Frost -versiosta) nuuskasta:
+ Pussin koko, 5/5 istuvuus huuleen. Pesee Zonnicin mennen ja tullen.
+ Tuoksu, purukumi mutta paljon parempi kuin esim. Odens
+ Potku, ekan pussin ku heitti huuleen niin tuntui oikeasti aika rajulta.

-/+ Pussia saa pitää aika pitkään huulessa ja silti tuntuu vaikutus.

- Kiekko ihan hanurista avata
Samaa mieltä pussin koosta. Mielestäni yksi parhaista nikotiinipusseista mitä testannut.
Maku erittäin miellyttävä. Olen ICE:ltä testannut Avalanchen, Permafrostin ja Snowflaken.

En ole denssimies, mutta ei nämä mielestäni juurikaan "potki". Sama teho ja vaikutus, kuin muissakin 4 mg pusseissa.

Ja tosiaan, purkin avaaminen ilman kynsiä tai työkaluja on lähes mahdotonta.
 

Vami

Pemppu
Tukijäsen
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
246
Onko nuo ICE:t (tai miksei muutkin) nikotiinipussit yhtä kuivia, kuin nuo nicofyn 77? Jotenkin hölmön tuntuista, kun tuntuu tosiaan vessapaperimytyltä, eikä makua siitä syystä alun jälkeen ole, ellei jatkuvasti pyörittele kielellä pussia..
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
81
Onko nuo ICE:t (tai miksei muutkin) nikotiinipussit yhtä kuivia, kuin nuo nicofyn 77? Jotenkin hölmön tuntuista, kun tuntuu tosiaan vessapaperimytyltä, eikä makua siitä syystä alun jälkeen ole, ellei jatkuvasti pyörittele kielellä pussia..
Ei mun mielestä. Säilytän niitä pakkasessa, että sekin varmaan edesauttaa kosteuden säilymiseen.
Tosin en ole muissakaan nikotiinipusseissa huomannut kuivuisuutta. On tullut testattua Shiro, Zyn (aivan paskaa), Lyft.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
31.8. Nicofyltä tilaus, 7.9. postitettu, tänään tuli luukusta. Ei nopein, mut ei hitain vaikka toivo meinas mennä.
 
Liittynyt
04.06.2020
Viestejä
319
Whitepouchesille täytyy kyllä antaa pojot toiminnasta. Kaksi tilausta viimeisen kuukauden sisään, ensimmäinen tuli neljässä ja toinen kolmessa arkipäivässä. Nyt on hyviä 4mg pötköpakettitarjouksia Shirolta ja Noonilta menossa. Hintaa purkille jää 3,63 - 3,75 €. Mikä tärkeintä, tupakoimatta kohta kuukausi. Tämähän kuulosti melkein mainokselle :D
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
77:n forest fruits ekana huulessa. En oikein tiedä, mitä mieltä olen. Näissä on joku outo fiilis vrt. ICE-pusseihin, nää 77-pussit ns. Pistelee huulessa enemmän. Muilla kokemusta?
 
Liittynyt
26.06.2020
Viestejä
19
77:n forest fruits ekana huulessa. En oikein tiedä, mitä mieltä olen. Näissä on joku outo fiilis vrt. ICE-pusseihin, nää 77-pussit ns. Pistelee huulessa enemmän. Muilla kokemusta?
Ite tilannu molemmista kanssa tavaraa, 77 oli jotenkin tosi kuiva ja mauton, se forest fruits ihan hirveä kemiallisen koktailin makuinen ja hajuinen. Sai ihan repiä irti ikenistä, kun halusi heittää pussin veke. Jäi Nicofy tilaukset yhteen kertaan. ICE:n pussit tosi hyviä ja kosteus ok, vähän laimean makuinen oli tuo permafrost, mutta toi Frost on aivan jäätävän kova, poraa ku denssi 6/5. Virossa kävin viimeviikolla ja ei ollut lainkaan noita 4mg pusseja myynnissä, ainoastaan vahvempia ja hinnat vaihteli 5-7e/kiekko, hyvin oli kyllä valikoimaa. En itse kuitenkaan uskaltanut lähteä tuomaan noita vahvempia lääkerikosmerkinnän vuoksi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
358
Minulla on nuuskan käyttö jaksottaista. Eli jos tulee käytyä Ruotsin puolella niin yleensä tarttuu pari tornia matkaan ja niitä sitten käytellään siihen asti että loppuu. Sen jälkeen olen kuivilla siihen asti että tulee Ruotsissa käyntiä tai muuten mahdollisuus saada nuuskaa. Yleensä 1-6 kk paussia jaksojen välissä.

Viime viikonloppuna loppui nuuska ja tuli ihan oikeita vieroitusoireita.
Stumppi.fi:n nikotiinin vieroitusoireet -lista (lihavoituna ne mitä itselläni oli viime viikolla):
  • ärtyisyys
  • kärsimättömyys
  • tupakanhimo
  • levottomuus
  • keskittymisvaikeudet
  • univaikeudet
  • päänsärky
  • makeanhimo ja ruokahalun lisääntyminen.

Tällä kertaa pahin oire oli keskittymisvaikeus, joka näkyi etenkin työnteossa. En saanut koko viikolla oikeastaan mitään aikaan, kun ei osannut keskittyä mihinkään muuhun kuin kaikista mukavimpiin hommiin. Kotona taas huomasi että on hermot aika kireällä ja ei kiinnostanut mikään muu kuin syöminen ja pelaaminen. Kova työ oli tsempata että ei tarvi perheen kärsiä iskän niksoista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 283
Minulla on nuuskan käyttö jaksottaista. Eli jos tulee käytyä Ruotsin puolella niin yleensä tarttuu pari tornia matkaan ja niitä sitten käytellään siihen asti että loppuu. Sen jälkeen olen kuivilla siihen asti että tulee Ruotsissa käyntiä tai muuten mahdollisuus saada nuuskaa. Yleensä 1-6 kk paussia jaksojen välissä.

Viime viikonloppuna loppui nuuska ja tuli ihan oikeita vieroitusoireita.
Stumppi.fi:n nikotiinin vieroitusoireet -lista (lihavoituna ne mitä itselläni oli viime viikolla):
  • ärtyisyys
  • kärsimättömyys
  • tupakanhimo
  • levottomuus
  • keskittymisvaikeudet
  • univaikeudet
  • päänsärky
  • makeanhimo ja ruokahalun lisääntyminen.

Tällä kertaa pahin oire oli keskittymisvaikeus, joka näkyi etenkin työnteossa. En saanut koko viikolla oikeastaan mitään aikaan, kun ei osannut keskittyä mihinkään muuhun kuin kaikista mukavimpiin hommiin. Kotona taas huomasi että on hermot aika kireällä ja ei kiinnostanut mikään muu kuin syöminen ja pelaaminen. Kova työ oli tsempata että ei tarvi perheen kärsiä iskän niksoista.
Itse olen huomannut että nuuskan käyttö on vaikeinta lopettaa seinään jos on tottunut käyttämään sitä päivittäin. Seuraavalla kerralla kannattaa loppua kohti alkaa venyttämään sitä nuuskankäyttöväliä (toisin sanoen vähentämään hyvissä ajoin) ja mahdollisesti säästämään muutama nuuska pahan päivän varalle jos kovat vierotusoireet iskee. :tup:

Itse kävin tuossa lauantaina hakemassa 6 tornia niin pärjää taas hyvin muutaman kuukauden. Mulla ei pausseja tule välissä, koska vaimokin on todennut nuo vierotusoireet sen verran ärsyttäväksi että parempi on lähteä vain kohti haaparandaa. :rofl2:
 

namke

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2017
Viestejä
448
Itse lopetin seuraavalla tavalla:
Käyttönuuskana pari tornia ONEa ja ne lähes loppuun, jonka jälkeen pari viikkoa taukoa. Loputkin pois 2-3 pussilla päivässä. Kun kaikki oli ollut loppu noin 1kk, otin yhden pussin denssiä. Ei pystynyt pitämään kun 5-10min, eikä ole sen jälkeen tehny mieli kertaakaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
158
Alkaa varasto hupenemaan ja Whitepouches ei enää myy mintun makuisia Shiroja. Onko joku testannut noita Noon pussukoita. Miten ne toimii verrattuna Shiron vastaaviin?
 

SKJ

Liittynyt
25.10.2018
Viestejä
28
31.8. Nicofyltä tilaus, 7.9. postitettu, tänään tuli luukusta. Ei nopein, mut ei hitain vaikka toivo meinas mennä.
Itsellä 9.9. postitettu ja tänään tuli postiin. Tilaan varmasti uudestaan, vaikkei nopein tosiaan olekkaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 632
Viestejä
4 197 211
Jäsenet
70 758
Uusin jäsen
eesy

Hinta.fi

Ylös Bottom