Varmaan pitää koittaa tuota sportsin uudelleen asennusta. Sain näkymään lapsen "switch onlinessa" että kuuluu family onlineen mutta silti sportsissa herjaa ettei kuulu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan pitää koittaa tuota sportsin uudelleen asennusta. Sain näkymään lapsen "switch onlinessa" että kuuluu family onlineen mutta silti sportsissa herjaa ettei kuulu.
Pystyykö Wii U vielä modaamaan?
Switchissä sellainen tuskin enään onnistuu.
Jos jollain vielä nurkissa pölyyntyy Wii U, niin voisin olla kiinnostunut sellaisen hommaamaan.
Pystyykö Wii U:ta vielä modaamaan?
Vastataan myös Wii U -kysymykseen, että sen modaaminen onnistuu helposti ilman mitään ennakkovarauksia. Pidänkin oman Wii U:ni juuri modaamisen suomien mahdollisuuksien takia (mm. GameCube-tuki).
Suhteellisen helppo prosessi pitäisi olla, ohjeet löytyy täältä Wii U Hacks GuideOkei. Jos saan tuon Wiin hommattua olisikin kiva saada ohjeita kuinka tuo onnistuu. Jos vaikka täällä jollain sivulla on.
Itsellä ei Nintendon konsoleista olekaan kokemusta NESsin jälkeen joka oli ensimmäinen konsolini.
Lähinnä sen takia että on jo EOL laite, eikä nipa niistä sen kummemmin välitä. Siksi Switch kanssa pitää olla varovaisempi.Vastataan myös Wii U -kysymykseen, että sen modaaminen onnistuu helposti ilman mitään ennakkovarauksia.
Mulla saattaisi toimiva Wii U olla. Se on joskus softmodattu mutta ei ole kyllä koskettu vuosiin siihen... pitäisikin testata toimivuus ja missä kunnossa muutenkin on. Sen muistan että on ulkoinen kiintolevy ja taisin yhden pelin ostaa siihen aikanaan että sai softmodattua. Tämmöistä siis voisi Kuopiossa olla tarjolla.Jos jollain vielä nurkissa pölyyntyy Wii U, niin voisin olla kiinnostunut sellaisen hommaamaan.
Pystyykö Wii U:ta vielä modaamaan?
Modasin juuri viime viikolla yhden Wii U:n tällä ohjeella. Ihan minuuttihommaa kun vaan lukee ohjeet tarkasti, eikä tosiaan tarvita mitään apupelejä tms kikkoja. Kamat SD:lle ja selaimesta saitti auki.Suhteellisen helppo prosessi pitäisi olla, ohjeet löytyy täältä Wii U Hacks Guide
Mulla saattaisi toimiva Wii U olla. Se on joskus softmodattu mutta ei ole kyllä koskettu vuosiin siihen... pitäisikin testata toimivuus ja missä kunnossa muutenkin on. Sen muistan että on ulkoinen kiintolevy ja taisin yhden pelin ostaa siihen aikanaan että sai softmodattua. Tämmöistä siis voisi Kuopiossa olla tarjolla.
Switch sen sijaan aiheuttaa vähän harmaita hiuksia kun laitetta ei saa sammuttaa koskaan tai muuten joutuu tietokoneelta ajamaan uudestaan tuohon moditilaan, joka nyt sinänsä ei ole iso homma, mutta joskus ollut reissussa Switch mukana ja lepotilassa ollessa päässyt sammumaan.
Ei tarvitse, jos ostat semmosen potikan mikä ajaa sen exploitin itsenäisesti ku liitetään konsolin USB-porttiin.
Osaisitko linkata tämmöistä?
Vaikka joku tollanen, tosta ei kyllä omaa henkkoht kokemusta mut porukalla näitä käytössä kyllä
Kiitos! Täytyypä tutkailla näitä.
Androidille saa myös ohjelman jolla voi ton payloadin työntää konsoliin. Toki jossain sitä jigiäkin pitää kantaa mukanaan ellei autoRCM oo käytössä. Tarttee kans usb-c usb-c kaapelin jotka on aika harvassa, mut todennäkösesti halvempi investointi kun toi mötikkä ja vähän helpompi kantaa kuitenkin mukana.Juu tommonen RCM Loader pitäisi itsekkin hommata. Ei oo vaan saanut aikaiseksi vielä.
Androidille saa myös ohjelman jolla voi ton payloadin työntää konsoliin. Toki jossain sitä jigiäkin pitää kantaa mukanaan ellei autoRCM oo käytössä. Tarttee kans usb-c usb-c kaapelin jotka on aika harvassa, mut todennäkösesti halvempi investointi kun toi mötikkä ja vähän helpompi kantaa kuitenkin mukana.
Riippuu niin paljon et mistä tykkää. Itelle Switch on ollu käytössä pelkästään yksinoikeuksien pelaamisessa ja tuli kans todettua et mulle ei ihan kauheasti noi Mariot ja Zeldat nappaa, kuten ei kovin moni muukaan Nintendon omista 1st party peleistä. Mariot ja Donkey Kongit menee jos on joku kenen kanssa niitä pelata, ne on kontrolleiltaan niin yksinkertasia et voit lyödä ohjaimen skidille tai kumppanille käteen ja se on joku pari minuuttia niin homma on hallussa.Tuli napattua Switch OLED joululahjaksi, mitkäs on tän hetken kuumimmat pelit pl. vanhat tutut kuten Mariot, BoTW?
Minkä tyyppisistä peleistä pidät? Jos 2D-tasoloikka uppoaa niin Donkey Kong: Tropical Freezeä voi suositella varauksetta. Hollow Knight oli itselle täydellinen peli pelattavaksi Switchillä, mutta sen saa toki muillekin alustoille.Tuli napattua Switch OLED joululahjaksi, mitkäs on tän hetken kuumimmat pelit pl. vanhat tutut kuten Mariot, BoTW?
Lisätarvikkeisiinhan tämän(kin) kanssa joutuu rahaa käyttämään. Käytännössä on pakko hankkia joku hyvä padi (varmaan Nintendon oma Pro Controller, jos sellaista vaan jostain saisi) ja reissuja ajatellen näytölle suojus ja kantolaukku.
Pro Controllerille voi olla edullisempikin hyvä vaihtoehto, josta pidän itsekin: 8BitDo Pro 2 tai 8BitDo SN30 Pro+. Mieluummin langaton versio, koska langallinen ei tue gyroa.
Pelisuosituksia et pyytänyt, mutta pane Zelda: Breath of the Wild harkintaan. Se on yleisesti pidetyin Switchin peleistä, pelattavaa riittää pitkäksi ajaksi, ja jatko-osa tulossa tänä toukokuussa (ellei taas viivästy). Avomaailman epälineaarinen seikkailu ei etukäteen ollut itselleni juurikaan kiinnostava ajatus, mutta tämä peli hurmasi minut täysin, olen pelannut useamman kerran läpi ja odotan jatko-osaakin kieli pitkällä. Tämä ei vaadi mitään kokemusta aiemmista Zelda-peleistä.
Toimiikohan nuo 8BitDo:n ohjaimet Swithin kanssa ihan saumattomasti? Itse eilen kokeilin yhtä hyllystä ennestään löytyvää SNES-tyyppistä Switchiä tukevaa ohjainta. Kyllähän sen sai toimimaan, mutta esim. se ei osaa herättää konetta unesta, vaan joutuu aina käyttämään toista ohjainta herättämiseen ja sitten vaihtaa ohjainta pelaamista varten. Ei kovin kätevää. Muutoin tiedän kyllä, että 8BitDo ohjaimet ovat laadukkaita.
Eivät osaa herättää, eli jos se häiritsee niin sitten nämä ei ole vaihtoehto.
Minusta on mitätön vaiva käynnistää vehje Joy-conista, mutta ymmärrän jos se tuntuu nihkeältä – etenkin jos tykkäisi säilyttää Joy-conit pääasiassa konsolissa kiinni.
No ei se toki ylitsepääsemätön ongelma ole, ja näyttäisi kyllä, että tuota Nintendon omaa Pro Controlleria on aika huonosti saatavilla. Ainakaan täkäläisistä kivijalkakaupoista ei löydy mistään. Eli kai sitä jollain 8BitDo mallilla voisi mennä. Tuo uusi bluetoothin ja 2.4G:n sisältävä Ultimate olisi varmasti hyvä laitos, mutta maksaa toki melkein saman kuin se Nintendon oma.
8BitDo Ultimate Bluetooth Controller -peliohjain, valkoinen, Switch / PC 69,99
Tiukka ote tyylikkäästä ohjaimesta takaa onnistumiset pelissä kuin pelissä.8BitDo Ultimate Bluetooth Controller tarjoaa loistavan langattoman bluetooth-peliohjaimen niin Switch- kuin PC-pelaajallekin. Ohjain on langaton ja liitäntä hoidetaan Bluetooth 5.0 yhteydellä.www.verkkokauppa.com
Switch on CEC-yhteensopiva eli sen saa käynnistymään yhteensopivasta telkusta valitsemalla ko. sisääntulon. Toki se yleensä (aina?) myös vaihtaa sisääntulon itseensä kun Switchin dockiin laittaa.No ei se toki ylitsepääsemätön ongelma ole, ja näyttäisi kyllä, että tuota Nintendon omaa Pro Controlleria on aika huonosti saatavilla. Ainakaan täkäläisistä kivijalkakaupoista ei löydy mistään. Eli kai sitä jollain 8BitDo mallilla voisi mennä. Tuo uusi bluetoothin ja 2.4G:n sisältävä Ultimate olisi varmasti hyvä laitos, mutta maksaa toki melkein saman kuin se Nintendon oma.
8BitDo Ultimate Bluetooth Controller -peliohjain, valkoinen, Switch / PC 69,99
Tiukka ote tyylikkäästä ohjaimesta takaa onnistumiset pelissä kuin pelissä.8BitDo Ultimate Bluetooth Controller tarjoaa loistavan langattoman bluetooth-peliohjaimen niin Switch- kuin PC-pelaajallekin. Ohjain on langaton ja liitäntä hoidetaan Bluetooth 5.0 yhteydellä.www.verkkokauppa.com
Siinä vaiheessa itse ostaisin kyllä sen Pro Controllerin. Näkyyhän sitä kuitenkin olevan esim Saksan Amazonissa, hinta Suomen ALV:llä on 67,72 € sisältäen toimituksen (64,99 € Saksaan):
e: Olen sokea, olikin toimitusarviolla 1–2 kk. Eli ei toimikaan, jos sen tahtoo pian.
Switch on CEC-yhteensopiva eli sen saa käynnistymään yhteensopivasta telkusta valitsemalla ko. sisääntulon. Toki se yleensä (aina?) myös vaihtaa sisääntulon itseensä kun Switchin dockiin laittaa.
Pientä off-topiccia mutta tartuin joulun välipäivinä tuohon Amazonin hintaan Pro controllerista ja toimitus oli arvioitu helmikuulle. Viime yönä tulikin sähköposti että 12.-13.1. olisi toimitus.Siinä vaiheessa itse ostaisin kyllä sen Pro Controllerin. Näkyyhän sitä kuitenkin olevan esim Saksan Amazonissa, hinta Suomen ALV:llä on 67,72 € sisältäen toimituksen (64,99 € Saksaan):
e: Olen sokea, olikin toimitusarviolla 1–2 kk. Eli ei toimikaan, jos sen tahtoo pian.
Mutta olisko jotain peli suosituksia lapsille? Lapsilla ikää 4v ja 6v. Mariokart ollut kovassa käytössä koko perheen kesken.
Joo sen tiedän, mut oon aika satavarma, että olen pelannut jo enemmän kuin vaaditun 5 tuntia että päivittyy. Pitänee pelata lisää ja tarkkailla.Se päivittyy viiden tunnin välein eli seuraavaksi hyppää suoraan 10 tuntiin ja sitten taas 15 jne.
Tästä ei nyt selvinnyt että onko profiili siirretty vanhasta konsolista uuteen vai vain kirjauduttu uuteen samalla tunnuksella sisään.Ongelma: aiemmin, n. vuosi sitten, mulla oli Switch Lite. Pelasin sillä esimerkiks 420 tuntia Animal Crossingiä. Nyt mulla on Switch OLED, mutta pelitunnit ei syystä tai toisesta päivity profiilissa. Olen varma, että olen pelannut enemmän kuin 5 tuntia ACtä, mutta tunnit pysyy samana. Primaly console -kohdassakin lukee "this console".
(Kysytty muuallakin)
Joo siis tilanne on tämä: myin vanhan Switch Liteni n. vuosi sitten pois, ja ostin loppuvuodesta uuden. Eli en ole siirtänyt fyysisesti profiilia toiseen.Tästä ei nyt selvinnyt että onko profiili siirretty vanhasta konsolista uuteen vai vain kirjauduttu uuteen samalla tunnuksella sisään.
Profiilin siirtämällä pitäisi tuo peliaikakin siirtyä:
Reddit - Dive into anything
www.reddit.com
Tuohon löyty vielä tämmöinen selitys, aika kiva jos ei pysty syystä X tekemään profile transferiä ja pelikellossa on vaikka 800h. Liekö tos tilantees melkein sama "nollata" tilastot ja aloittaa ns. puhtaalta pöydältä?Tuo pelituntien kertyminen on kyllä hämmentävän paska systeemi.
Edellisissä Nintendon laitteissa WiiU ja 3DS tuo toimii ihan saumatta ja näyttää tarkan ajan. Nyt vaan Switchillä jotain 5h or more, joka todellisuudessa on 8,5h.