Käytin kolmesti huollossa saman ongelman kanssa. Bergsala ei nähnyt vikaa Joyconeissa.
Lopputuloksena useampi video youtubeen, kuluttaja-asiamiehelle yhteys ja sitä kautta asia päätyi niin, että liike josta olin joyconit ostanut (vpd) ilmoitti minulle, että purkavat kaupan. Ei vaihda toisiin, vaan purkavat kaupan ja maksavat rahat takaisin. Edellytyksenä myös, etten asioi heillä enää jatkossa.. [emoji23][emoji23]
No tämän jälkeen ostin uudet, jotka toimi ongelmitta, samoin kuin toinen ohjainpari. Varmuuden vuoksi kuitenkin ostin Ebaystä nämä muutamalla eurolla:
Mukana siis ruuvimeisselit, myös tuo erikoinen kolmiokantainen, sekä metalliset lukot neljään joyconiin, tai siis kahteen ohjainpariin.
Nyt pettää kyllä sit jo ohjainten rakenteet ennen kuin lukot.
Orginaalit on muoviset ja konsolin päässä metallinen kolo, joka syö sen muovin nopeasti siitä jos paljon pelaa käsikonsolina, kun laitteen paino on käytännössä noiden lukkojen varassa.
Vaihto operaatio kesti muutaman minuutin per ohjain. Ei voi kuin suositella.
PS. Kuluttaja-asiamiehen vinkki. Älkää ikinä olko yhteyksissä maahantuojaan (Bergsala), vaan hoitakaa aina asia myyjäliikkeen kautta. Itse vänkäsin useamman kuukauden Bergsalan kautta ja lopputuloksena tosiaan uskomaton ruljanssi. Vielä kun vpd tyyppi tunsi Bergsalan huollon tyypit ja juttelivat keskenään kaikkea paskaa, niin sai niin ihme piirteitä keissi että..
Noh, en osta enää vpd:stä mitään kun kielsivät, enkä haluaisikaan. Toisekseen en kyllä aio Bergsalalle enää olla yhteyksissä. Kävin heidän kanssaan myös noin 6kk väännön 3DS konsolin tunnuksista joka on toinen asia sit. Mut siinä on niin kuraa firma kuin kerran pääsee..