Nyt on Spigenin GLAStR Ez Fit -lasi lyöty Switchiin kiinni. Ensin piti ottaa suihku ja laittaa koneellinen ilmanpoisto täysille. Sitten suihkutilassa operoimaan laitetta (ja genitaalit todellakin vilkkuen, koska froteekylpytakkia en todellakaan laita päälle kun pölyä pitää välttää) ensin puhdistuspyyhkeellä pyyhkien, sen jälkeen mikrokuidulla ja sitten vielä pölytarralla.
Tämän jälkeen asetti laitteen päälle ja alapinnasta tarra pois (ehdottomasti alaspäin ettei ylhäältä leijuu pölyä lasipintaan), asetti laitteen päälle ja sormella hinataan päältä ja odotellaan 30 sekuntia. Tarra pois ja asetti irti ja homma on valmis.
Kolme pientä haituvaa jäi lasin alle, onneksi reunoille, josta vähän raotin lasia ja pölytarralla pyöräytin täkyyn kiinni ja sitten tarra ulos. Yllättäen kaikki kolme hiukkasta olivat lasin pinnassa, eivät laitteen, eli ehkä se tuuletuksen täysille laitto ei ollutkaan hyvä idea. Joka tapauksessa lähtivät hyvin pois ja lasi asettui uudestaan kohdilleen, eikä yhtäkään ilmakuplaa ollut.
Kaikista laitteista kyllä parhaiten onnistunut lasin laitto ikinä, vaikka oli isoin ruutu mitä olen lasittanut (OLED ja puhelimet aiemmin).
Paketissa tuli kaksi lasia asettimineen, eli nyt joutuisin toisesta luopumaan, kun tapana ei ole ollut rikkoa laitteita. Silloin kun tämä joskus hajoaa niin olen jo hukannut tuon toisen kappaleen.
Itse maksoin Fyndiqille tuosta posteineen 30.90€ eli 15€ plus postit (itselle tuli kirjepostina suoraan laatikkoon ehjänä) hintaan voisin luopua tuosta puolikkaasta paketista, ellei joku sitten Åånekoskelta halua käydä hakemassa.