Yleinen Nintendo ketju (Switch 2, julkaisu 05.06.25)

Tuo Fnac.com vaikutti sen verran hyvältä että laitoin itekki sieltä ennakkotilaukseen. Mario Kart bundle tuli veroeron + toimitusten kanssa maksamaan 538€. PayPalilla maksaessa rahat lähti heti pankkitililtä.

Koska kutsua ei koskaan kuulunut, niin ei jaksanut jäädä kyttäämään kuten Nvidian korttia konsanaan, joten pistin Fnacista samaan hintaan tilaukseen https://www.fnac.com/s565723/Nintendo-Switch-2
Mahdollisesti veloittavat vasta toimituksen yhteydessä kuten Amazon, sillä ainakaan kortille ei ilmaantunut vielä tapahtumaa.

Jos joku noita eri Amazoneja haluaa kytätä (hinta jokaisessa on veroineen ja kuluineen noin sama), niin tässäpä:
Saksa - https://www.amazon.de/en/dp/B0F2JCL3NZ
Ranska - https://www.amazon.fr/dp/B0F2JCL3NZ
Espanja - https://www.amazon.es/dp/B0F2JCL3NZ
Italia - https://www.amazon.it/dp/B0F2JCL3NZ
Alankomaat - https://www.amazon.nl/dp/B0F2JCL3NZ
Onkos tuo Fnac ihan luotettava tapaus ? Toi 469€ hinta kyllä houkuttelee.

E: jaa ei ollutkaan alvia vielä lisätty tohon. 507€ näköjään kokonaishinta kotiinkuljetuksen kanssa.

Laskuttavatko heti jos ottaa Visalla ? Ei kiinnosta maksaa etukäteen jos menee heilläkin pidempään toimituksissa.

Onkos tuo Fnac ihan luotettava tapaus ? Toi 469€ hinta kyllä houkuttelee.

E: jaa ei ollutkaan alvia vielä lisätty tohon. 507€ näköjään kokonaishinta kotiinkuljetuksen kanssa.

Laskuttavatko heti jos ottaa Visalla ? Ei kiinnosta maksaa etukäteen jos menee heilläkin pidempään toimituksissa.
Pitäisi olla ihan luotettava, joskus aikoinaan Nexus 7 tabletin itse sieltä ostanut ja tässä joku tuore kommentti Switch 2 "suomihinnat" reddit -ketjusta: Reddit - The heart of the internet
Bundlehan se kannattaa tuolta tosiaan ottaa, kun veromuunnoksen ja toimituskulujen kanssa tuon saman 538€ kuin amazoneista. Myy sitten koodin, jos ei itseä kiinnosta, uskoisin menevän kaupaksi hyvään hintaan, kun digiversio euroopassa sen 80€.

Tarkistin vielä verkkopankin uudelleen, niin ei näy visalla ainakaan varausta maksusta. En myöskään nähnyt konekäännetyssä kauppaehdoissa suoraan mainintaa milloin veloitus tapahtuu (eikä chatgpt osaa myöskään varmaksi sanoa).

Onneksi ei julkaisuun mitään peliä mikä itseä kiinnostaa niin saa harkita rauhassa, Donkey Kong ehkä ja tietysti Duskbloods mutta molemmat vasta myöhemmin. Amazonista jos nappaisi niin säästäisi sen 100€ eikä tarvitse kusetuslafka Bergsalan lisiä maksella? Taitaa olla ainut firma joka on ihan vittuillut päin naamaa kun joutui aikoinaan väittelemään Joyconien takia, onneksi lopulta korjasivat ne maksutta vaikka eka kovasti koittivat rahastaa ja syytellä :cigar2:

Koska kutsua ei koskaan kuulunut, niin ei jaksanut jäädä kyttäämään kuten Nvidian korttia konsanaan, joten pistin Fnacista samaan hintaan tilaukseen https://www.fnac.com/s565723/Nintendo-Switch-2
Mahdollisesti veloittavat vasta toimituksen yhteydessä kuten Amazon, sillä ainakaan kortille ei ilmaantunut vielä tapahtumaa.

Jos joku noita eri Amazoneja haluaa kytätä (hinta jokaisessa on veroineen ja kuluineen noin sama), niin tässäpä:
Saksa - https://www.amazon.de/en/dp/B0F2JCL3NZ
Ranska - https://www.amazon.fr/dp/B0F2JCL3NZ
Espanja - https://www.amazon.es/dp/B0F2JCL3NZ
Italia - https://www.amazon.it/dp/B0F2JCL3NZ
Alankomaat - https://www.amazon.nl/dp/B0F2JCL3NZ
Kiitos. Fnacista lähti vielä itselle varaus sisään bundlesta. Muistan, että sivusto oli aikanaan suosittu Pixel-puhelimien tilaukseen, kun niitä ei vielä saanut Suomeen kovinkaan helpolla. Muistaakseni luotettava paikka. Satasen säästö Verkkokauppaan nähden kyllä merkittävä etu. Nyt on sitten neljä eri tilausta sisässä ja näillä mennään (yhden toki vaan otan ja muut perun).

Sinne lähti kanssa Fnacille tilaus. Visalla maksaa niin on luotettava maksuturva jos jotakin häikkää tulee. Katsotaan nyt pidänkö myös Puolenkuun pelien tilauksen voimassa siltä varalta että jotakin toimitus/saatavuushäikkää tulee.

Eiköhän tuollainen bränikkä laite mene sitten kaupan samaan hintaan jos nyt sattuu niin että kaksi laitetta tulee postissa. Tai sitten käyttää 14 päivän palautusoikeutta.

Kyllä nyt tekisi mieli ihan kaikkia suositella tilaamaan jostakin muualta kuin Suomesta kun tuollaiset ryöstöhinnat laittavat. Juuri oli joku Nintendolifen artikkeli missä kerrottiin että jotkut myyjät myyvät pelejä alle Nintendon MSRP:n (erikseen mainittu Zeldat, joihin se päivitys muutenkin lienee ilmainen) niin teki mieli jo koostaa meemi tyyliin: "Meanwhile in Finland".

Kyllä nyt tekisi mieli ihan kaikkia suositella tilaamaan jostakin muualta kuin Suomesta kun tuollaiset ryöstöhinnat laittavat.
Samoin piti pistää arpa vetämään fnaciin.

En tiedä onko sitten tuleeko loppupeleissä tuntihintaa vaivalle tässä, mutta periaatteestakin näin, että ei tule maksaneeksi (ja tukeneeksi) skandien ja Suomen riistohinnoittelua.

Fnac kokeiltu tilata, maksussa luotolta - pankki tuli joku error joka anto painaa peru tai takaisin, takaisin klikkas niin tilaus näkyy omissa tiedoissa, ja aspa tuumas kaikki ok maksu vahvistettu, ei kadonnut kortilta. Kai ne veloittaa sitte ku lähettää 😁

Amazon.de vetämässä konsolitilaus ilman pelibundlea. Amazonilta.de tuli sähköpostia että kohta pääsee tilaamaan konsolia ilman kutsuja.

Toivoisin että mahdollisimman moni tilaisi näiltä eurooppalaisilta suuremmilta toimijoilta. Tässä selkeästi pohjoismainen monopoli maahantuoja yrittää repiä tyhmiltä extrat pois. Äänestäkää lompakoillanne.

Fnac kokeiltu tilata, maksussa luotolta - pankki tuli joku error joka anto painaa peru tai takaisin, takaisin klikkas niin tilaus näkyy omissa tiedoissa, ja aspa tuumas kaikki ok maksu vahvistettu, ei kadonnut kortilta. Kai ne veloittaa sitte ku lähettää 😁
Itsellä vähän samanlainen tapaus, mutta tilaus näyttäisi sivujen mukaan olevan sisällä.

Amazonilta.de tuli sähköpostia että kohta pääsee tilaamaan konsolia ilman kutsuja.
Tässä vielä tuo viesti kokonaisuudessaan kiinnostuneille:

Hello,

You had recently requested to buy the Nintendo Switch 2 on amazon.de

Unfortunately, we were not able to accommodate your request.

Good news: Invitations are no longer required to buy the Switch 2 on amazon.de and the console will be available to purchase without invitation soon.

If still interested in buying the console, we kindly ask you to visit amazon.de and buy the Nintendo Switch 2 by putting it into your cart when available and proceed to checkout as usual.

Please note that it is possible that the console sells out quickly, so check our website regularly.

Thank you for choosing amazon.

Fnac.comin faq:ssa tuohon ennakkotilauksen maksuun liittyen
Comment fonctionnent les précommandes sur fnac.com ?

La Fnac vous propose de réserver un produit avant même sa date de sortie.

Le colis sera expédié la veille de la sortie nationale pour une livraison le jour du lancement (selon les délais d'acheminement des transporteurs).

Votre moyen de paiement sera débité au moment de l'expédition
Vapaasti suomennettuna veloittavat korttia vasta kun tavara lähtee toimitukseen

Sattuiskohan kenenkään Nintendo Online Expansion Pack -perheessä olemaan tilaa uudelle perheenjäsenelle?

Mulla on family grouppi jossa 3 käyttäjää, kuinka monta siihen mahtuu ja miten homma toimii?
Voin kutsua muutaman tähän (pientä korvausta vastaan) jos kerrotte miten homma menee :) ei taida olla maarajotettu kun mä oon Belgiassa ja 2 muuta käyttäjää Suomessa

Mulla on family grouppi jossa 3 käyttäjää, kuinka monta siihen mahtuu ja miten homma toimii?
Voin kutsua muutaman tähän (pientä korvausta vastaan) jos kerrotte miten homma menee :) ei taida olla maarajotettu kun mä oon Belgiassa ja 2 muuta käyttäjää Suomessa
Jos se on se missä expansion pack mukana, niin voisin mielelläni korvausta vastaan liittyä mukaan.
Kahdeksan mahtuu yhteensä.
Tuossa on ohje: Learn about the Nintendo Switch Online Family Membership - Nintendo Official Site US

Hmm. Tässä ois jo viis ilmoittautunutta. Pitäiskö vaan hommata tuo sitten esim. tällä porukalla?

Toi expansion pack family -paketti näyttäis olevan 70€/vuosi, joten viidelle jaettuna olis 14€ per lärvi. Ite voisin ainakin tuon maksaa, ja toki vielä kolme mahtuisi lisääkin.
Minäkin voisin kimppaan lähteä.

Muakin kiinnostelee tuo kimppahomma jos tarpeeksi löytyy porukkaa!

Täälläkin löytyy kiinnostusta jos paikka löytyy.

Täältäkin löytyisi yksi kiinnostunut 😄

Redditissä löytyi noita "perheitä" parikin. Pienet oppirahat sai maksaa, kun en tiennyt PayPalin ottavan 2€ rahansiirtosta, ainakin eri valuuttaan. Ja päivämäärän muoto hämäsi, joten olikin vain 10kk. Silti huomattavasti mukavampi kokeilla 12€/10kk kuin 40€/12kk.

Hmm. Tässä ois jo viis ilmoittautunutta. Pitäiskö vaan hommata tuo sitten esim. tällä porukalla?

Toi expansion pack family -paketti näyttäis olevan 70€/vuosi, joten viidelle jaettuna olis 14€ per lärvi. Ite voisin ainakin tuon maksaa, ja toki vielä kolme mahtuisi lisääkin.
Voin tulla mukaan

Kiinnostaa myös

Voin tulla mukaan. Tää tekis ehkä täydet 8?

Jees, mä voin ottaa mun ryhmään 3 tyyppiä. Laita viestiä jos kiinnostaa.

1.8.2026 asti saat slotin 7€ hintaan.

Nintendo Switch Online + Expansion Pack Family Membership
Valid until 8/1/2025 8:53 p.m.
(Set for automatic renewal)

Jenkki tyyliin päivämäärä, eli 1.8.2025 uusiutuu vuodeksi ja saat siis 1v4kk tällä hinnalla

Jenkki tyyliin päivämäärä, eli 1.8.2025 uusiutuu vuodeksi ja saat siis 1v4kk tällä hinnalla
Minä voisin tulla ryhmään, tilaukselle tarvetta.

Hep, voisin hypätä mukaan

Edit: foorumi/puhelin sekoilee nyt jotain, tuplana tuli viesti ja lainauskin sekoili ekassa. Mutta Silence81 mukana ollaan :thumbsup:

@Zat @Taizuuni @.iotech @sps_ @soup @Bucky @mojo2
Tilasin tuon Online Family + Expansion Packin äsken. Voimassa 365 päivää tästä eteenpäin, eli 8.4.2026 pitää uusia. Yritin laittaa kaikille yhteisen yksityisviestin, mutta näköjään 5 henkeä maksimimäärä, joten laittakaa yksityisviestillä mulle nintendo-tunnarinne sähköpostiosoite, niin laitan maksutiedot vastauksena.

Ranskan Amazonissa on Mario Kart bundle tilattavissa. ~539€ tuli hintaa. Arvioitu toimitus 13.6.Jes, kiitos ^ Nyt voi taas käyttää ajan johonkin muuhun kuin Amazon sivustojen päivittelyyn :D Jos löytyy toinen satsillinen porukkaa muodostamaan 8 hengen Family ryhmän, niin täältä löyty yksi kiinnostunut
Jes, kiitos ^ Nyt voi taas käyttää ajan johonkin muuhun kuin Amazon sivustojen päivittelyyn :D Jos löytyy toinen satsillinen porukkaa muodostamaan 8 hengen Family ryhmän, niin täältä löyty yksi kiinnostunut

Verkkiksest budletilaus sisällä, ketuttaa maksaa näitä naurettavia ylihintoja, mutta oli reilusti lahjakortteja tuonne kerättynä (300e) jo pitkään tätä ostoa varten niin kai tällä pitää mennä. Oma osto sisällä 999e hinnalla bundlesta 4.4 aamulla ja ainakaa vielä ei ole tullut tuota "et ehtinyt" -viestiä. Piti torista ostaa Odyssey + zelda Botw valmiiksi..

Ja jos löytyy lisää 8 hengen perheitä niin täältäkin kiinnostusta niin saa edes vähän näitä kusetushintoja mitigoitua.

Viimeksi muokattu:
Gigantti oli näköjään pudottanut hintaa parilla kympillä 569€. Kuulemma pitäisi oma varaus olla noudettavissa heti julkaisupäivänä.

Itse peruin äsken omat Verkkokaupan ennakkotilaukset suosiolla. Eikö Fnac (Ranska) mallin kanssa tarvita adapteri pistokkeelle?
Ranskassa on erilaiset pistorasiat, mutta töpselit on ihan yhteensopivat meikäläisten kanssa. Ellei ole nintendo ettiny jotain ikiaikaisia maadoitettuja töpseleitä latureihinsa.

Ranskan amazonilta kanssa tilattu. Kyllähän yli 100€ mielellään vähemmän maksaa vaikka ei julkaisupäiväksi saisikaan.

Statistiikka

Viestiketjuista
274 603
Jäsenet
77 193
Uusin jäsen
banaanihillo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom