Tosin Wii U:llekin pystyi luomaan eri käyttäjätilejä, mutta silti SM3DW tarjoaa kolme slottia per tili. Ei näitä voi järjellä käsittää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites se oma/alkuperäinen? Ainakin Powerilta löytyy. Vai haetko jotain edullisempaa mallia?Onko kellään täällä kokemusta usb-c telakasta, joka todistetusti toimii Switchin kanssa? Tulisi mökille satunnaiseen käyttöön. Tärkeimpänä jos saisi kuvan telkkariin. Erityinen plussa jos löytyy esim. Gigantista, koska olisi alkavalla viikolla käyttöä.
Uus pitempi mekaniikkojen esittely. Olen myyty.
Mikä tuossa Super Mario 3D all starssissa maksaa noin helvetisti, kun 100€ pyydetään tori.fi?
Kyseessä oli rajoitettu erä, mutta kyllä ainakin itse pitkään paikallisen Gigantin hyllyllä näin näitä olikohan 54,95€.. ehkä nekin vihdoin loppu.Mikä tuossa Super Mario 3D all starssissa maksaa noin helvetisti, kun 100€ pyydetään tori.fi?
Voisi kuvitella, että sillä halvimmalla subscriptionillakin olisi läjä retropelejä pelattavaksi.Mitenhä sais taas innostuksen pelata Switchillä? Oon tarkotuksel jättänyt PCn päivittämättä mut aina löydän pelaamasta itteni koneella vaikka sitten vanhoja pelejä. Viimeks koskenu Switchiin varmaan.. 8kk sitten. Ei siis pakko pelata, mut kun tuon hankki, ois kiva pelataki
Mitenhä sais taas innostuksen pelata Switchillä? Oon tarkotuksel jättänyt PCn päivittämättä mut aina löydän pelaamasta itteni koneella vaikka sitten vanhoja pelejä. Viimeks koskenu Switchiin varmaan.. 8kk sitten. Ei siis pakko pelata, mut kun tuon hankki, ois kiva pelataki
No pitihän se käydä ostamassa. Mitäs on ne must pelit? FF 7 odottelen
Jos PC:llä tottunut moninpelejä pelaamaan tai pahimmassa tapauksessa mörppejä, niin niissä tuppaa olemaan vahva magneetti jota Switchillä ei saa kumottua. Mikäli Zelda Breath of the Wild jättää kylmäksi eikä nostalgia fiiliksillä jaksa naputella vanhoja pelejä (Nintendo Online) ja uusi Super Mario Wonderkaan ei nappaa niin eiköhän se Switch jää herkästi pölyttymään hyllyyn.Mitenhä sais taas innostuksen pelata Switchillä? Oon tarkotuksel jättänyt PCn päivittämättä mut aina löydän pelaamasta itteni koneella vaikka sitten vanhoja pelejä. Viimeks koskenu Switchiin varmaan.. 8kk sitten. Ei siis pakko pelata, mut kun tuon hankki, ois kiva pelataki
Pakollisuusjärjestyksessä: Zeldat (BOTW ensin, sitten TOTK), Mario Odyssey, Mario Wonder. Kumpikin Zelda on todella pitkiä pelejä, Mariot reippaasti lyhempiä.
Eli BOTW on ensimmäinen Zelda twitchille? Mites noi Metrdoiti? Mitkäs lisävarusteet on semmoisia mitä ilman ei enöö voi olla? Compact padit on jo
Sulla siis tämä?Eli BOTW on ensimmäinen Zelda twitchille? Mites noi Metrdoiti? Mitkäs lisävarusteet on semmoisia mitä ilman ei enöö voi olla? Compact padit on jo
Sulla siis tämä?
![]()
Hori Split Pad Compact -peliohjain, harmaa, Switch / Switch OLED 19,99
The Split Pad Compact connects to the Nintendo Switch console and provides a full-sized controller feel anywhere. The ergonomic design enhances the comfort of the controller and sharpens control. Features include full-sized analog "sticks," a D-pad, turbo functions, and customizable back...www.verkkokauppa.com
- Ei sisällä liiketunnistusta, HD Rumble-ominaisuutta, NFC:tä eikä IR-kameraa
Ite ainakin liiketunnistusta pitänyt oleellisena osana Zeldoissa (BotW ja TotK) eli en tuollaisia käyttäisi, mieluummin vaikka joku grippi:
![]()
Savage Raven by Skull & Co. NeoGrip for Nintendo Switch OLED and Regular Model
One grip, two consoles - fits both OLED and OG SWITCH. Ergonomic design - allows hours of play without fatigue. Access the kickstand - never hold back your console. Interchangeable grips - 3 designs to fit all hand sizes. Dockable - no need to remove when docking. Slim design - adding minimal...skullnco.com
Ja Pro Controller jos telkusta pelailee.
Tähtääminen/tiirailu/rakentaminen/yms noissa Zeldoissa. Pärjännee ilmankin, mutta näissä Zeldoissa tatti + liikeohjaus toimii todella hyvin yhteen.Kyllä, noi ohjaimet. Tarkemmin kun miettii en ole ikänä varsinaisesti pelannut liikentunnistinohjaimilla.. Perus pleikkarit toki löytyy. Mihin liikehdintää tarvii?
Ja Pro controller on myös jo.
Heräteostoksena ostin torista switchin muksulle kun halvalla sai mutta jessus, onko noi pelit tosiaan noin kalliita? Joku pokemon peli pitäis ostaa mutta tuolla nintendo kaupassa ei oo ensimmäistäkään alle 60e ja nopeella vilkasulla ei juuri halvemmalla saa mistään. Onko tuola nintendo kaupassa jotain tarjouksia välillä vai onko ns apteekin hinnat?
Ja kannattaa pelejä ostaa käytettynä täältä, torista ja pelikaupoista. Itse ostan pelit yleensä käytettynä ja myyn samalla hinnalla eteenpäin kun olen pelannut läpi. Switchin e-storesta ostan pelejä kun ne on tarjouksessa, tarjoukset vaihtuu aika lailla kuukauden välein. Tuo Deku-deals on hyvä sivu seurata hintoja, tarkista että maaksi on valittuna Suomi kun katsot tarjouksia.Heräteostoksena ostin torista switchin muksulle kun halvalla sai mutta jessus, onko noi pelit tosiaan noin kalliita? Joku pokemon peli pitäis ostaa mutta tuolla nintendo kaupassa ei oo ensimmäistäkään alle 60e ja nopeella vilkasulla ei juuri halvemmalla saa mistään. Onko tuola nintendo kaupassa jotain tarjouksia välillä vai onko ns apteekin hinnat?
Mulla olis Pokemon Arceus kolmeenkymppiin. Tuo tosin poikkeaa hiukan tyyliltään noihin perinteisiin, kannattaa tutustua. Laitan YV:tä.Heräteostoksena ostin torista switchin muksulle kun halvalla sai mutta jessus, onko noi pelit tosiaan noin kalliita? Joku pokemon peli pitäis ostaa mutta tuolla nintendo kaupassa ei oo ensimmäistäkään alle 60e ja nopeella vilkasulla ei juuri halvemmalla saa mistään. Onko tuola nintendo kaupassa jotain tarjouksia välillä vai onko ns apteekin hinnat?
MicroSD, ei SD! microSD-kortti - Nintendotuli ostettua oled switch ja tarkoitus hommata kaveriksi muistikortti, joku tämmöinen käsittääkseni on ihan riittävä eikä tarvitse mitään ultra performance korttia?
Jossakin väitettiin, että nämä ei olisi aitoja vaan jonkun kiinalaisen intohimoisen 3D-tulostelija harrastajan aikaansaannoksia. Noh niin tai näin muutaman päivän päästä (26.9.) saattaapi tulla tietoja Nintendo Directin yhteydessä.Foliohatut esille ja suolan kanssa
![]()
Possible images of the switch 2 have been leaked.
FUL SPECS (Edit : Old data, still likely true as it came from shipment manuscripts, but it's not from the same source) From reddit. dunno if its real or not This is an image of the Joycons. and these two pics are comparisons between the Switch 2 and the Switch 1 Full body, front: Full...www.resetera.com
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ei.Feikkejä on toki liikenteessä mutta jos ne onnistuu väistämään, onko muita ongelmia tiedossa esim. yhteensopivuuden kanssa (eri regiona tms.)?
Mistä luit että tänään olisi directi? En ainakaan itse löydä sellaista tietoa.Jossakin väitettiin, että nämä ei olisi aitoja vaan jonkun kiinalaisen intohimoisen 3D-tulostelija harrastajan aikaansaannoksia. Noh niin tai näin muutaman päivän päästä (26.9.) saattaapi tulla tietoja Nintendo Directin yhteydessä.
Taisi olla valistunut arvaus (ja Directeistähän ilmoitetaan vasta päivää paria ennen, joten noin aikaisin ei voinut olla tietoa).Mistä luit että tänään olisi directi? En ainakaan itse löydä sellaista tietoa.
No nyt sieltä tulla tupsahti herätyskello!?