KapteeniTunkki
Tukijäsen
Kiva nappaus, vaihdoin fnacin tähän niin ei haittaa edes spekulatiivisen väärä pistoke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo näyttäisi vaativan voimassa olevan online-tilauksen. Oliko vielä kiinnostuneita, jos laittaisi nyt sen expansion pack family -tilauksen menemään?Nintendon sivuilla Switch 2 suoraan ostettavissa. Mario Kart bundle 30€ halvempi kuin Ranskan Amazonissa (539€ vs 509€). https://store.nintendo.de/de/nintendo-switch-2-mario-kart-world-P00154
Julkaisupäivänä lähtee liikkeelle, omasta kokemuksesta tuolta tulee todella nopeasti paketit, muutamassa arkipäivässä.
Eli 110€ halvempi kuin Bergsalan mafialta Pohjoismaissa![]()
Tuo näyttäisi vaativan voimassa olevan online-tilauksen. Oliko vielä kiinnostuneita, jos laittaisi nyt sen expansion pack family -tilauksen menemään?
Voin lähteä mukaan tilaukseen jos saadaan porukka kasaan.Tuo näyttäisi vaativan voimassa olevan online-tilauksen. Oliko vielä kiinnostuneita, jos laittaisi nyt sen expansion pack family -tilauksen menemään?
Sama, kuten ylempänä jo mainitsinkin.Voin lähteä mukaan tilaukseen jos saadaan porukka kasaan.
Laitoin kans tän.. kuinkahan tähän voi luottaa että tulee nopeasti, että pitääkö nyt perua toi verkkiksen tilaus vaikka ei ihan julkkaripäiväks saiskaa.. tällä 110e erotuksella ostaa jo vaikka pro controllerin ja kaljakorin jonka avulla ehkä selviää pari ylimääräistä päivää.Nintendon sivuilla Switch 2 suoraan ostettavissa. Mario Kart bundle 30€ halvempi kuin Ranskan Amazonissa (539€ vs 509€). https://store.nintendo.de/de/nintendo-switch-2-mario-kart-world-P00154
Julkaisupäivänä lähtee liikkeelle, omasta kokemuksesta tuolta tulee todella nopeasti paketit, muutamassa arkipäivässä.
Lukee EU-plug ja Saksas sama plugi ku SuomessaSama, kuten ylempänä jo mainitsinkin.
ps.Eikös tuo Saksan versio ole ihan yhteensopiva virtapistokkeen kanssa?
Voin osallistua jos saadaan porukka kasaan. Switch 2 tilaukseen ei taida riitttää ilmainen kokeilu jaksokaan?Tuo näyttäisi vaativan voimassa olevan online-tilauksen. Oliko vielä kiinnostuneita, jos laittaisi nyt sen expansion pack family -tilauksen menemään?
Jos skardanaario laittaisi Family-tilauksen, mukana olisivat ilmeisesti nyt:Tuo näyttäisi vaativan voimassa olevan online-tilauksen. Oliko vielä kiinnostuneita, jos laittaisi nyt sen expansion pack family -tilauksen menemään?
Jep, tein nyt tuon family-tilauksen ja tilasin itekin Switchin. Hinnaksi näyttäisi nopealla laskutoimituksella olevan 8,75€ per lärvi, laittakaa minulle yv:tä niin laitan mobilepay-numeron ja lisään teidän käyttäjätiedot tuohon familyyn.Jos skardanaario laittaisi Family-tilauksen, mukana olisivat ilmeisesti nyt:
1.skardanaario
2.wakka
3.MAD
4.jtkone
5.-
6.-
7.-
8.-
Neljä mahtuisi kaiketi vielä, listaan nimeä vaan.
Kiitos! Vielä tippuu hinta. Sääliksi jo käy kotimaasta ostajia.Nintendon sivuilla Switch 2 suoraan ostettavissa. Mario Kart bundle 30€ halvempi kuin Ranskan Amazonissa (539€ vs 509€). https://store.nintendo.de/de/nintendo-switch-2-mario-kart-world-P00154
Kiitos! Tuli itsekin laitettua tilaukseen. Mielenkiintoinen juttu tuo, että sama hinta Mario Kartilla ja ilman. Ei alunperin ollut ajatusta ostaa tuota peliä mutta kyllä tuonkin 40€ hintaan testaa (sillä teoreettisella ajattelulla, että pelkän laitteen saisi jostain MSRP:llä 470€).Nintendon sivuilla Switch 2 suoraan ostettavissa. Mario Kart bundle 30€ halvempi kuin Ranskan Amazonissa (539€ vs 509€). https://store.nintendo.de/de/nintendo-switch-2-mario-kart-world-P00154
Kyllähän se hinta tuolla linkissäkin ilman Mario Kartia lukee 469,99 € (inkl. MwSt.)Kiitos! Tuli itsekin laitettua tilaukseen. Mielenkiintoinen juttu tuo, että sama hinta Mario Kartilla ja ilman. Ei alunperin ollut ajatusta ostaa tuota peliä mutta kyllä tuonkin 40€ hintaan testaa (sillä teoreettisella ajattelulla, että pelkän laitteen saisi jostain MSRP:llä 470€).
Huomasin juuri saman. Jostain syystä ainakin mulla tuo UI bugittaa ja näyttää molemmille hinnaksi 509,99€, kun menee tuosta annetusta linkistä ja klikkaa siellä tuota toisen version nappia. Selaimen refresh vasta päivittää hinnan ja tällöin saa saman effektin toiseen suuntaan eli Mario Kartin näyttämään 469,99€ hintaa. Ei tuokaan hinnoittelu nyt täysin poikkeuksellista olisi ollut mutta alkoi kummastuttaa Pro ohjaimenkin näyttäessä tuota 509,99€ hintaa.Kyllähän se hinta tuolla linkissäkin ilman Mario Kartia lukee 469,99 € (inkl. MwSt.)
Nintendon tukisivu puhuu vuodesta, joten ehkä pystyisit jo liittymään uuteen (ei tietoa tai kokemusta)Minä voisin liittyä, mutta minulla saattaa olla edelleen jokin rajoitus päällä. Olin vuosina 2022-2023 vuoden verran yhdessä ryhmässä mukana, josta sitten jäin pois kun tilaus meni umpeen. Vuonna 2024 yritin liittyä uuteen ryhmään, niin se ei onnistunut, kun Nintendon palvelin kertoi minulle, että ei onnistu, koska olet yhtenään (rapidly oli sana jota käyttivät) liittynyt ja poistunut ryhmiin. Olin tästä Nintendon asiakaspalveluunkin yhteydessä, mutta sieltä vain leviteltiin käsiä, ettei mitään voi tehdä, koska nämä ovat automaattisia prosesseja.
Onko kellään kokemusta, miten tällaisen saisi korjattua? Ja tietoa syistä, miksi tällainen rajoitus tulee päälle vaikka olen ollut vain yhden ainoa kerran ryhmässä mukana.
Kyllä riittää. Juuri tein oman tilauksen ja otin Online-jäsenyyden kuukaudeksi.Toisaalta tuohon Switch 2 tilaukseen riittänee, kun ottaa Online-jäsenyyden kuukaudeksi hintaan 3,99 €?
Kuuluu hintaan kunhan ostaa yli 25€:llaPaljos tuolta Saksan Nintendo-kaupasta tulee postimaksuja?
Ellei käytäntö ole muuttunut, niin hoitaa kyllä, kunhan se on ostettu Euroopasta.Miten näissä Saksasta tilatuissa muuten menee mahdolliset takuuhuollot? Bergsala ei varmaan hoida, kun ei ole heidän maahantuoma laite?
Samalla tavalla tilasin itsekin. Peruin Amazonin tilauksen samalla.Kyllä riittää. Juuri tein oman tilauksen ja otin Online-jäsenyyden kuukaudeksi.
Tää liittynee Nintendon omaan muutokseen, joka on nirsompi ryhmävaihtojen suhteen.Minä voisin liittyä, mutta minulla saattaa olla edelleen jokin rajoitus päällä. Olin vuosina 2022-2023 vuoden verran yhdessä ryhmässä mukana, josta sitten jäin pois kun tilaus meni umpeen. Vuonna 2024 yritin liittyä uuteen ryhmään, niin se ei onnistunut, kun Nintendon palvelin kertoi minulle, että ei onnistu, koska olet yhtenään (rapidly oli sana jota käyttivät) liittynyt ja poistunut ryhmiin. Olin tästä Nintendon asiakaspalveluunkin yhteydessä, mutta sieltä vain leviteltiin käsiä, ettei mitään voi tehdä, koska nämä ovat automaattisia prosesseja.
Onko kellään kokemusta, miten tällaisen saisi korjattua? Ja tietoa syistä, miksi tällainen rajoitus tulee päälle vaikka olen ollut vain yhden ainoa kerran ryhmässä mukana.
Nintendon Espanjan puoli ilmoitti ainakin että heillä on jäljellä laitteita ja myynti on ollut toistaiseksi ”pientä mutta tasaista”.Paljonkohan tuolla nintendo.de:ssä oikein on noita laitteita kun täälläkin näin moni jo vaihtanut tuohon tilaukseen ja varmasti euroopanlaajuisesti melko moni muukin. Vieläkin näyttää, että lähtis julkkaripäivänä liikkeelle jos tuolta tilaa.. Käytännös melkein muualta kyllä julkkaripäivän koneet loppu paitsi siitä halvimmasta paikasta?
Taisi syksyllä olla jo huhut että laite on valmis ja tehtaat laulaa täyttä höyryä pakettia kontteihin. DF taisi myös levittää tätä huhua pohtimalla että Nintendo vastaa trokaukseen tekemällä kunnon määrän laitetta julkaisuun.Paljonkohan tuolla nintendo.de:ssä oikein on noita laitteita kun täälläkin näin moni jo vaihtanut tuohon tilaukseen ja varmasti euroopanlaajuisesti melko moni muukin. Vieläkin näyttää, että lähtis julkkaripäivänä liikkeelle jos tuolta tilaa.. Käytännös melkein muualta kyllä julkkaripäivän koneet loppu paitsi siitä halvimmasta paikasta?
Tämähän se ois. Ja mullakin on yksi kaveri joka "ei jaksa säätää", ja tilaa Suomesta 120-150€ kalliimmallaTaisi syksyllä olla jo huhut että laite on valmis ja tehtaat laulaa täyttä höyryä pakettia kontteihin. DF taisi myös levittää tätä huhua pohtimalla että Nintendo vastaa trokaukseen tekemällä kunnon määrän laitetta julkaisuun.
Minä kyllä luulen että harva tuolta tilaa. Eihän kadun tallaaja tiedä koko storen olemassaolosta edes tuolla Euroopassa. Kivijalkamyymälästä tai normi verkkokaupasta ne konsolit ostaa. En minäkään tiennyt että tuolta voi tilata vaikka alan harrastaja ollut 35 vuotta.
Minä kyllä luulen että harva tuolta tilaa. Eihän kadun tallaaja tiedä koko storen olemassaolosta edes tuolla Euroopassa.
Minä kyllä luulen että harva tuolta tilaa. Eihän kadun tallaaja tiedä koko storen olemassaolosta edes tuolla Euroopassa. Kivijalkamyymälästä tai normi verkkokaupasta ne konsolit ostaa. En minäkään tiennyt että tuolta voi tilata vaikka alan harrastaja ollut 35 vuotta.
Pelit.Tämän kysymyksen ei ole tarkoitus provosoida vaan kysyn ihan omaa ostopäätöstä varten. Miks porukka ostaa näin innolla nintendon? Onko isoimpana syynä kannettavuus, pelit vai joku muu? Mietin vaan ostaisko pitkästä aikaa konsolin itseäni, mutta eritoten lapsia ajatellen.
Yksinoikeudet. Mukana tulevalla Mario Kartilla päästään jo pitkälle.Tämän kysymyksen ei ole tarkoitus provosoida vaan kysyn ihan omaa ostopäätöstä varten. Miks porukka ostaa näin innolla nintendon? Onko isoimpana syynä kannettavuus, pelit vai joku muu? Mietin vaan ostaisko pitkästä aikaa konsolin itseäni, mutta eritoten lapsia ajatellen.
Lapset varmaan enempi innoissaan, mutta toki itsekin tykkään olla hypeissä mukana ja julkkareissa. Ompahan jotain mitä odottaa elämässäTämän kysymyksen ei ole tarkoitus provosoida vaan kysyn ihan omaa ostopäätöstä varten. Miks porukka ostaa näin innolla nintendon? Onko isoimpana syynä kannettavuus, pelit vai joku muu? Mietin vaan ostaisko pitkästä aikaa konsolin itseäni, mutta eritoten lapsia ajatellen.
Tätä Duskbloodsia odotan eniten tulevista peleistä. Aikanaan Bloodborne oli parasta mitä pelirintamalla aikoihin kokenut joten odotukset ovat sen mukaiset. Nintendon yksinoikeus FromSoftwarelta.joten mielenkiintoisia yksinoikeuspeleja itseänikin varten (varsinkin Duskbloods).
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.