Suurin piirtein samaa luokkaa kuin se että putin hyökkää Ukrainaan, tai no samaa luokkaa kuin se että putin aloittaa suurimittaisen sodan Ukrainassa.
Putinin ei uskottu olevan niin tyhmä, mutta kukaan ei kuvittele että drumppi olisi putinia fiksumpi, lisäksi ankalla on kiire, sillä vain muutamavuosi aikaa, toki varmaan siinä rinnalla edistää diktaattori unelmaansa.
Se miksi en sanonut todennäköisempää on se että tilannetta vastustaa jenkkien muu koneisto, ja jokunen napsu todennäköisempää että armejan tuki ei ole yhtä hyvä kuin putinilla.
Jos luotetaan siihen että donaldin valtakausi loppuu viimeistään reilun 4v päästä, ja luotetaan siihen että jenkeissä palataan normaaliin, järkeä valtaan, niin suhteita jenkkeihin voi miettiä siltä pohjalta. Mutta jos trummpi valittiin toistamiseen, niin riittääkö mailmalla luottoa siihen.
Itse pidin Venäjän hyökkäystä Ukrainaan hyvinkin mahdollisena jo ennen 2014. Lisöksi käsittelen näitä asioita erillään ja mulla on kumpaankin ihan hyvät perustelut miksi olen mitäkin mieltä.
Alan lisäksi kallistua sille kannalle että Trumpin jokaisesta sanasta vedetään ihan liian pitkälle johtopäätöksiä, välillä kolmanteen maailmansotaan saakka vaikka tällä hetkellä melkeinpä ainoa esimerkki Trumpin tekemisistä on Ukrainan tilanne ja se mitä kuultiin ennen vaaleja, ei nyt oikein täsmää sen kanssa mitä ollaan kuultu vaalien jälkeen.
Joten odotellaan ja katsotaan mitä tapahtuu.