>>> Se vain tulee menemään noin, olipa siitä asiasta aivan mitä mieltä tahansa.
Olen ensimmäisenä toivomassa, että Sinä olet oikeassa ja minä olisin väärässä. En vain usko ihmisyyteen ihan noin kirkasotsaisesti. Toki... joiltain osin propagandaa ovat myös nämä vaihtoehtomediatkin, jotka maailman yleisestä nykysuuntauksesta ovat toista mieltä. Eivät kaikki ongelmat siitä synny, että globalisaatiota yritetään hallitusti hiukan lisätä, mutta: Nykyisestä täysin hallitsemattomasta kansainvaelluksesta syntyneet ongelmat eivät myöskään häviä yhtään mihinkään, eivätkä ne pyyhkiydy pois silläkään, että niistä vaietaan ja syntyneiden ongelmien osoittajia aletaan niputtelemaan ties millä lappusilla. Haitat maahanmuuttajista ovat todellakin paljon suurempia, kuin heistä saatava hyöty. Ja se on se asia, minkä perusteella Valtiota hoidetaan, eikä millään muulla perusteella. Valtion hommissa Valtion etu tulee aina ensin, ja on etusijalla.
Valtio olemme Me.
Todisteiden valossa näyttää siltä, että tulijat EIVÄT integroidu, eivätkä jaa meidän arvojamme. Tulijat eivät asenteensa vuoksi pärjää eivätkä tule jatkossakaan pärjäämään länsimaisessa kilpailuyhteiskunnassa, jolle heillä ei todellisuudessa ole mitään oikeaa annettavaa, ei mitään muuta kuin uhriutuminen hyvän tekemisen kohteeksi, ja niiden hyväntekijöiden suoranaisiksi saaliiksi. Hyväntekijät taas suorastaan tarvitsevat ne hyvän tekemisensä kohteet oikeuttaakseen oman olemisensa.
Tyhmät ja vähälahjaiset ihmiset kerääntyvät tulijoiden ympärille heitä ihmettelemään ja paapomaan voidakseen tuntea itsensä hyviksi ja merkittäviksi ihmisiksi. Tekojensa jatkoseurauksia he eivät ymmärrä ollenkaan. Puhelimet käyvät nyt kuumina, "Tulkaa tänne, täällä on kaikki ilmaista", ja tämä tolkuton soppa on nyt sitten valmis.
Noin tämä asia menee vanhemman miehen inhorealististen silmien takaa katsottuna.
Tulijoiden työllisyys aste on noin 10% tuntumassa, ja nämäkin työt ovat aiheeseen liittyviä suojatyöpaikkoja, eivätkä oikeasti tuota edes yhtään mitään. Tulijoiden todellisella mitattavalla työpanoksella katulamput palaisivat heidän asuttamillaan alueilla noin 5 minuutin ajan. Sen jälkeen se kaikki muu tulee tulonsiirtoina minun kaltaisiltani ihmisiltä ja meidän työpanoksestamme. Samoin vankilat täyttyvät näistä tulijoista, ja asuntomurroistahan ne tekevät jo jotain kolme neljäsosaa. Raiskaustilastotkin ne urheasti pitävät mainitsemisen arvoisella tasolla, ja tästä seuraa ja on seurannut yleinen naisrauhan menetys yhteiskunnassa. Se se vasta maksaakin jatkossa rahaa. Jo nyt on tilanne sellainen, että normaalista työajasta poikkeavina aikoina nuori nainen ei voi enää käyttää julkisia liikennevälineitä oikein turvallisesti. Arvaa kannattaako hän jatkossa moisia välineitä? Sitä sopiikin miettiä ja ihmetellä.
Tiedotusvälineillä ovat omat agendansa, ja ne suorastaan yrittävät estää meitä lukijoita saamasta ikäviä tietoja tulijoista. Jokainen joka seuraa edes vähääkään näitä vaihtoehtoisia medioita, tietää kyllä tulijoista koituneista ongelmista noille heitä vastaan ottaneille yhteiskunnille. Ja keskustelu näistä asioista yritetään jatkuvasti estää, sekin vielä. Tuohan on aivan räikeä loukkaus aivan kaikkia länsimaisia arvoja kohtaan. Laittomat tulijat eivät ole nyt se suurin ongelma, noista kyllä päästään kun vastikkeettoman rahan jakaminen vain lopetetaan, ongelma ovat nämä omat idiootit, jotka eivät enää tajua alkeellisiakaan syy ja seuraus suhteita omista tekemisistään. He tulevat olemaan tämän nykyisen demokratian loppu. Itse he eivät edes tätäkään asiaa osaa kunnioittaa, ja demokratia menee noin muutenkin mahdottomaksi, jos enemmistö muuttuu pikkuhiljaa täysin tyhmiksi ja hyvin harvojen tahojen täysin johdateltaviksi.
Samalla tulee automaatio ja robotiikka ja tekoälyt, ja puhaltavat suurimman osan ihan kunnollisistakin ihmisistä lähinnä hyödyttömiksi syöttiläiksi. Tähän jo entuudestaan sangen ongelmalliseen kuvioon rajaton lisääntyminen ja keskiaikaiset uskontokäsitykset ja lystin maksajien maailmankuvan vähättely eivät vain sovi. Lystin todellisena maksajana minä en salli niiden sopivan.
Huonoa tulevaisuutta on tiedossa. Lukekaa enemmän Sci-Fiä, ja pelästykää nyt jo vihdoinkin Te kaikki muutkin.
T -.-
Minä olen sen verran jo tänne kirjoitellut, että oletan jo kaikkien tunnistavan minut rodunjalostukseen taipuvaiseksi ateistiseksi kristillis-konservatiiviksi. Ei minulla ole enää poliittista kotia, minä olen ihan vain tavallinen suomalainen mies. Minun suurin viholliseni eivät ole muut minun kanssani eriä mieltä olevat tavalliset ihmiset, vaan lännen suuri ja syvä raha, joka haluaa pyyhkiä maailmasta rajat pois voidakseen kasvottomasti ja kaukaa käsin hallita aivan kaikkea. He ovat minun asumaani Valtiota nyt velkaannuttamassa korviaan myöden, ja viemässä meiltä viekkaasti kaiken itsemääräämisoikeuden, viemässä maaperän rikkaudet ja lopuksi jopa tuon puhtaan juomavedenkin tuosta jalkojen alta. SE PORUKKA on nyt tulossa tälle tontille määräilemään ja esittämään vaatimuksia. Uhka ei tule nyt idästä, vaikka meille toisin tätä asiaa jatkuvasti uskotellaan, kyllä se uhka lännestä nyt tulee. Niiden propagandakoneisto paahtaa jo aivan täydellä höyryllä päin näköä, ja hölmöimmät täällä uskovat aivan kaiken lehdistä lukemansa. Saakeli kun sapettaa aivan katsellakin tätä nykyistä typerää menoa.
Kyllä on ikävässä tulevaisuudessa ihan jonoksi asti tulossa "Johtajia", jotka lupaavat parantaa oloja, mutta mikä on sitten se vaihtoehto, jos ei heidän kelkkaansa sitten lähde? Paska-Staniaksi muuttuminenko? Kiitos mutta ei kiitos tuolle vaihtoehdolle. Tulkoon sitten ennemmin se "Johtaja" ja hänen mukanaan se Sota kaikkine ilmestyskirjan ratsastajineen, uskon pärjääväni paremmin pienenä rattaana Sodan Kurimuksessa, kuin juoksevani koko elämän pituista surkeaa kujanjuoksua jossain globalisoituneessa maailman laajuisessa Paska-Staniassa. Ja jos lehmien piereskely uhkaa minun lihansyöntiäni, niin maailmassa ei ole silloin liikaa lehmiä, vaan aivan liikaa ihmisiä. Minä tiedän kyllä, mistä päästä se harventaminen silloin aloitetaan.
Säikeen aiheeseen: Jos kaikki muut poliittiset lampaat ovat jo toistensa ja median henkisiä panttivankeja, ja lähinnä enää vain määkyvät, ja tarvitaan vähän vinksallaan oleva kaikesta riippumaton vanha miljardööri kertomaan ääneen se, mitä kaikki sydämessään ajattelevat, niin sitten se on niin.
Hän oli Amerikan kansan demokraattinen ja vaaleilla valittu valinta korjaamaan tätä idealistien, noiden ikuisten pahantekijöiden, synnyttämää suoranaista kaaosta. Ja muuta järkevää vaihtoehtoa niillä ei edes ollutkaan. Ilman Trumpia Amerikan kohtalo muistuttaisi Detroitin kohtaloa.
-.-