• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Yhdysvaltain 45. ja 47. presidentti Donald J. Trump

Eiköhän se isompi kultti löydy sieltä Trumpin "vastustajista". Riittää kun katsoo tämänkin ketjun rinkitykkäyksiä.

Onko kaikki jotka sanoo jotain negatiivista automaattisesti tässä kultissa vai ? :)
Kyllä se vähän enemmän vaatii. Esimerkiksi nimettömistä lähteistä peräisin olevien huhujen levittämisellä ja sen jälkeen perinteisellä argumentaatiovirheellä (auktoriteettiin vetoaminen) perustelemisella pääsee kulttiin. Myös aivan naurettavien kuvitteellisten pelkotilojen Trumpin hyökkäyksistä lähteitä kohtaan takaa jäsenyyden kultissa.

Michel Flynn (joka myönsi syyllisyytensä ja tuomittiin, mutta rebublikaanien mukaan kyseessä oli toki vain FBI:n ja Obaman hallinnon salajuoni) pääsee luultavasti pälkähästä Trumpin armahtamana, sillä todisteita on "sattumalta" hävinnyt:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Alkuun vapauttaa yhden ja jos ei vaikuta tulevan siitä harmia niin seuraavaksi kaikki loputkin omasta rikospossesta. Sama taktiikka kuin uhmaikäisillä rajojen kokeilemisen kanssa.

Kiinnostaa suuresti nuo nimettömien lähteiden huhut. Kerrotko lisää? Trump-kultin puolella, kun tuota argumentaatiota käytetään jatkuvasti, siitäkin huolimatta, että luotettava lähde löytyy.
En yhtään ihmettele, että sinua kiinnostaa nimettömien lähteiden huhut, kun tunnut linkkailevan niitä tänne niin huolettomasti. Mutta siltä varulta, että medialukutaitosi on huonompi kuin oletin, niin tuolta sinun linkistäsi "German government sources told Reuters" on viittaus nimettömään lähteeseen.

Ja "hieman" huvittavasti kun lääkeyhtiö kieltää nämä huhut, eivät kultistit tätäkään voi millään hyväksyä :)

En yhtään ihmettele, että sinua kiinnostaa nimettömien lähteiden huhut, kun tunnut linkkailevan niitä tänne niin huolettomasti. Mutta siltä varulta, että medialukutaitosi on huonompi kuin oletin, niin tuolta sinun linkistäsi "German government sources told Reuters" on viittaus nimettömään lähteeseen.

Ja "hieman" huvittavasti kun lääkeyhtiö kieltää nämä huhut, eivät kultistit tätäkään voi millään hyväksyä :)
Tämä ei ole nimetön lähde Reutersille. Sinulle se on nimetön, ei jutun tekijöille.

Kumma kun medialukutaidosta melskaavat eivät malta olla keksimättä omasta päästä asioita. Tuo lääketehtaan tiedote ei millään tavalla ota kantaa onko lehdessä esitetty kuvio totta vai ei. Nuo ovat täysin yhteensopivia asioita että Trump olisi yrittänyt haalia lääkkeet itselleen ja lääketehdas ei suostunut lähtemään mukaan näin moraalittomaan touhuun ja laittaa tiedotteen että he toimivat moraalisesti. Se että lääketehdas sanoo toimivansa moraalisesti ei millään tavalla kumoa sitä etteikö joku olisi yrittänyt jotakin moraalitonta ehdotella heille.

Kumma kun medialukutaidosta melskaavat eivät malta olla keksimättä omasta päästä asioita. Tuo lääketehtaan tiedote ei millään tavalla ota kantaa onko lehdessä esitetty kuvio totta vai ei. Nuo ovat täysin yhteensopivia asioita että Trump olisi yrittänyt haalia lääkkeet itselleen ja lääketehdas ei suostunut lähtemään mukaan näin moraalittomaan touhuun ja laittaa tiedotteen että he toimivat moraalisesti. Se että lääketehdas sanoo toimivansa moraalisesti ei millään tavalla kumoa sitä etteikö joku olisi yrittänyt jotakin moraalitonta ehdotella heille.
Toki tuo Peponkin lainaama lause "The company rejects current rumors of an acquisition" on englanniksi, mutta haluatko tarkentaa mitä kohtaa siitä et ymmärrä?

Yleensä luen linkkaamieni artikkelien ja uutisten lähteet, ja koetan välttää varmentamattoman tai epävarman tiedon eteenpäin välittämistä. Vaikka olisinkin mielestäsi medialukutaidoton, luotan siihen, että esim. Reutersin toimittajilla on ihan oikea lähde, joka ei vain halua tulla julki, ja tähän hänellä on täysi oikeus. Se että lähde on nimetön ei tarkoita automaattisesti sitä, että luotettava uutissivusto toimisi tässä huhupuheiden perusteella.

/offtopic
Ok, kannattaa olla jatkossa tarkempi. Ja se, että sinä pidät Reutersia luotettavana ei tarkoita sitä, että kaikki jakaisivat näkemyksesi. Näin ollen sorrut jossain määrin argumentointivirheeseen, joita ei käsittääkseni tällä alueella katsota hyvällä.
Googleta termi lähdesuoja ja sen asema länsimaisessa oikeuskäytännössä.
En Googleta. Haluaisin, että vastaisit kysymyksiini.

Toki tuo Peponkin lainaama lause "The company rejects current rumors of an acquisition" on englanniksi, mutta haluatko tarkentaa mitä kohtaa siitä et ymmärrä?
Yhtiö kiistää että yhtiöjärjestely jollaisesta on huhuttu olisi sitovasti sovittu. Tämäntyyppistä lausetta käytetään varsin yleisesti pörssiyhtiöitten kyseessäollen sellaisissakin tilanteissa jossa itse tapahtumasta olisikin sovittu mutta sen julkistuksen aika on vasta parin tunnin päästä ja nyt se pitää vielä kieltää ettei rikota pörssin sääntöjä minkä mukaan tärkeät asiat pitää julkistaa oikeassa järjestyksessä.

Yhtiö kiistää että yhtiöjärjestely jollaisesta on huhuttu olisi sitovasti sovittu. Tämäntyyppistä lausetta käytetään varsin yleisesti pörssiyhtiöitten kyseessäollen sellaisissakin tilanteissa jossa itse tapahtumasta olisikin sovittu mutta sen julkistuksen aika on vasta parin tunnin päästä ja nyt se pitää vielä kieltää ettei rikota pörssin sääntöjä minkä mukaan tärkeät asiat pitää julkistaa oikeassa järjestyksessä.

Eiköstä tuo ollut ”privately held” joten ei tarvi välittää pörssien säännöistä?

Olen erittäin hämmentynyt. Reutersia (ja alkuperäistä saksalaista uutissivustoa) lainaamalla täällä siis saisi noottia? Mutta, eiköhän tämä offtopic riitä jo. Täällä kun ei katsota hyvällä sitä, että keskustelu siirtyy toisiin keskustelijoihin varsinaisen aiheen sijasta.
Miksi vääristelet viestejäni kyselet lisäkysymyksiä samalla kun haluat, että en enää kommentoisi virheitäsi? Ensin halusit tietää lisää nimettömistä lähteistä, mihin vastasin esittämällä lähteesi nimettömäksi. Tämän jälkeen vetosit auktoriteettiin, että ei se oikeasti olekaan nimetön lähde, koska Reuters on niin luotettava. Tällainen on hyvän argumentoinnin vastaista ja pitäisi kitkeä pois.
OK, tuolla ylempänä kuitenkin syytit ilmeisesti minua asioiden keksimisestä ja aika vakuuttavasti totesit, että "Tuo lääketehtaan tiedote ei millään tavalla ota kantaa onko lehdessä esitetty kuvio totta vai ei". Ilmeisesti se ottaakin kantaa kuvioon, mutta pörssin sääntöjen takia se pitää tulkita täysin päin vastaisesti kuin mitä siinä lukee? Olisiko aivan mahdotonta odottaa, että se "oikea" sanoma julkaistaisiin ennen kuin alkaa syyttämään muita asioiden keksimisestä? Siihen asti kunnes tuo "oikea" sanoma julkaistaan, on nuo huhut nimettömästä lähteestä ja lääkeyhtiön mukaan perättömiä.

Eiköstä tuo ollut ”privately held” joten ei tarvi välittää pörssien säännöistä?

En tiedä enkä oikeasti välitä. Kerroin minkälaisia tiedotuskäytäntöjä yleensä noudatetaan professionaalisessa yhtiöviestinnässä ja miten yhtiitten pressitiedotteita pitää lukea. Missään tapauksessa tällainen firma ei pistä lehdistötiedotteeseen minkäänlaista poliittista kannanottoa joka voisi osallistua johonkin väittelyyn koska olipa se puolesta tai vastaan niin se on joka tapauksessa firmalle vahingollista. Siksi tällaisen lukeminen siten että se olisi osallistumista poliiittisen väittelyyn on täysin väärin tulkittu.

Ilmeisesti se ottaakin kantaa kuvioon, mutta pörssin sääntöjen takia se pitää tulkita täysin päin vastaisesti kuin mitä siinä lukee? Olisiko aivan mahdotonta odottaa, että se "oikea" sanoma julkaistaisiin ennen kuin alkaa syyttämään muita asioiden keksimisestä? Siihen asti kunnes tuo "oikea" sanoma julkaistaan, on nuo huhut nimettömästä lähteestä ja lääkeyhtiön mukaan perättömiä.

Oletan että kun sinä melskaat medialukutaidosta niin ymmärrät että jokaisessa mediassa on omat käytäntönsä jonka mukaan just sen median juttuja pitää lukea. Yhtiöitten pressitiedotteissa on omat käytäntönsä ja niitten lukeminen yleiskielisinä on osaamattomuutta medialukutaidossa.

Ei ne lehdessä olevat jutut ole perättömiä. Perätöntä on väittää niitä perättömiksi koska tämä perustuu ainoastaan sinun itse keksimääsi väitteeseen. Tämä alkuperäinen juttu on jo sadoissa eri lehdissä ympäri maapalloa ja ne ovat kyllä varmistaneet jutun paljon paremmin että siinä ei yhden nettikirjoittelijan väite kelpaa osoittamaan niitä perättömiksi jos ei ole mitään todistetta esittää muutakuin pelkkä väite.

Oletan että kun sinä melskaat medialukutaidosta niin ymmärrät että jokaisessa mediassa on omat käytäntönsä jonka mukaan just sen median juttuja pitää lukea. Yhtiöitten pressitiedotteissa on omat käytäntönsä ja niitten lukeminen yleiskielisinä on osaamattomuutta medialukutaidossa.

Ei ne lehdessä olevat jutut ole perättömiä. Perätöntä on väittää niitä perättömiksi koska tämä perustuu ainoastaan sinun itse keksimääsi väitteeseen. Tämä alkuperäinen juttu on jo sadoissa eri lehdissä ympäri maapalloa ja ne ovat kyllä varmistaneet jutun paljon paremmin että siinä ei yhden nettikirjoittelijan väite kelpaa osoittamaan niitä perättömiksi jos ei ole mitään todistetta esittää muutakuin pelkkä väite.
Nyt menee kyllä jo sen verran kovaksi mentaaliakrobatiaksi, että voin hyvillä mielillä julistaa alkuperäisen kommenttini Trumpin vastaisesta kultista todeksi :)

Kannattaa nyt muistaa että CureVac on vain yksi monista yhtiöistä jotka kehittävät rokotetta virusta vastaan. Toki heillä on ilmeisesti yhdet maailman parhaat resurssit, mutta silti vain yksi monista.

Kannattaa nyt muistaa että CureVac on vain yksi monista yhtiöistä jotka kehittävät rokotetta virusta vastaan. Toki heillä on ilmeisesti yhdet maailman parhaat resurssit, mutta silti vain yksi monista.

Eiköhän jokainen kykeneväinen firma koita tähän rokotetta valmistaa. Siitä saa ison tilin, jos pääsee maaliin.

Yritysosto on yksi asia mutta jos tuo "exclusively for USA" pitää paikkansa niin ihan käsittämätöntä taas kerran. Ilmeisesti Trump haluaisi siis rahastaa rokotteella tai mahdollisesti evätä sen valtioilta, joista hän ei pidä. Eikö sen WW3 starttaajan pitänyt olla Hillary ja nyt meillä on verrattaen rauhanlähettiläs USA:n pressana :think:

Seuraava demaripressa voisikin tehdä vaalilupauksen trumpin luovuttamisesta Haagiin yritetyn ihmisoikeusrikkomuksen takia? :whistling:

Se jos mikä on argumentaatiovirhe, että keskittää huomionsa asiasta keskustelijaan, ja koettaa kampata itsensä kasan päällimmäiseksi tätä kautta.
Näköjään sama vääristelylinja jatkuu edelleen. Missä olen keskittänyt huomioni keskustelijaan, enkä tämän asia- ja argumentointivirheisiin?
Utelin nimettömistä lähteistä toki vain siksi, että yleistit meidän "anti-Trump -kulttiamme" tekevän sitä jatkuvasti (näin ainakin sen itse ymmärsin) ja linkkaavan tänne sitä sun tätä ilman, että takana on mitään faktaa. Pyydänkin siis sinua todistamaan tämän väitteen ja etsimään ketjusta yhdenkin jutun jonka lähde on ollut epäluotettava, ja tieto on osoittautunut vääräksi. Ole hyvä ja tee niin, jos asia kismittää sinua niin paljon, ja haluat oikeasti saada ketjun keskustelijat kiinni jostain kulttimeiningistä. Jos et kykene tähän, kuulut joko itse toiseen ääripäähän, tai olet puhdas trolli.
Etkö oikeasti ymmärrä eroa nimettömän ja epäluotettavan lähteen välillä? Olen jo aukottomasti todistanut, että käyttämäsi lähde on nimetön. Se, että haluat minun etsivän lisää näitä on malliesimerkki maalitolppien siirtelystä.
Luulisi lähdesuojan olevan sinullekin varsin tuttu, kun kritisoit Reutersiakin siitä, että kyseessä on pelkkä varmistamaton huhu.
Niin missä olen kritisoinut Reutersia?

Kyllä tästä alkaa olla sen verran kohua jo ihan virallisilta tahoilta, jota tuskin tapahtuisi jos takana on vaan joku täysin random lähde.

Juurikin näin. Alkaa mennä tämä keskustelu taas ihan hölmöksi pilkunnysväämiseksi. Ensinnäkin Reuters ei ole taho, joka tyhjästä keksii jotain näin raskauttavia juttuja. Brändi on heidän arvokkain omaisuutensa, joka olisi nopeasti menetetty jos jotain tällaista lähdettäisiin ilman vahvaa näyttöä väittämään. Ja vaikka tässä Trump-Yrittänyt-Ostaa-Koronaviruksen-USA:han-uutisessa olisi joku bias jonnekin suuntaan, niin ydinsanomaa ei voi ottaa pois. Kuten kaiken muidenkin Trumpin emämunauksien kanssa, alkaa se Trump-kuoro heti taustalla laulaa fake news-introa, josta sulavasti siirrytään kertaamaan witch hunttia ja vassarikommunismia. Voisi jo porukka myöntää että Trump on vaan mulkku, niin olisi tämäkin väittely nähty. DT on sellainen periaatepresidentti, niin valinnan kuin kannattajiensakin suhteen. MItään kompetenttia nykyiseen virkaanhan oranssilla ei oikeasti ole, vaan osaa enemmänkin sotkea kaikki vain tappelemaan ja väittelemään keskenään. Toivottavasti pelikenttä ei ole nyt pysyvästi muuttunnut Trumpin lanseeraamaksi ö-luokan teatteriksi, jossa kaikki aika menee vain muiden kyttäämiseen/solvaamiseen, eikä mitään oikeasti järkevää saada tehtyä.

Tässä viestissäsi:
Mitä ihmettä? Tuossahan minä nimenomaan luettelin asia- ja argumentointivirheitä, jotka lasken kriteereiksi kulttiin pääsemiseksi kun minulta niitä kysyyttiin.
Ja tässä jossa kritisoit minua argumentaatiovirheen käytöstä, koska lehdistöllä on nimetön lähde:
Ja koska syytät meitä ja minua argumentaatiovirheestä, onko kyse siis tästä?
Sorrummeko siis kohtaan b, vai johonkin muuhun? Se, että Trump on joidenkin mielestä epämiellyttävä henkilö ei silti tee hänen sanomisiaan tai tekemisiään epätosiksi, vaikka sitä kuinka koittaisi perustella argumentaatiovirheen kautta.
Kohta B lienee ilmeinen tässä ketjussa yleisellä tasolla, mutta tässä keskustelussa on kyse kohdista C ("government sources") ja D ("Reuters on suosittu ja luotettava", "uutinen on niin monessa paikassa, että sen on pakko olla totta")
Sitä en tässä ymmärrä, että mitä saat irti tästä vääntämisestä?
Kunhan todistelen minkälainen kultti Trumpin vastustuksesta on muodostunut. Mielestäni olen onnistunut varsin hyvin kun muutaman viestin sisään olen osoittanut maalitolppien siirtelyä, auktoriteettiin vetoamisia, henkilökohtaisuuksiin menoja, viestien vääristelä ja täysin käsittämätöntä mentaaliakrobatiaa.
Kyseessä on nimetön lähde, ja tuskin kukaan on siitä eri mieltä. Voit toki tarttua yksityiskohtiin ja saivarrella tyyliin: "Lähde ei ole Reutersille nimetön, vaan meille" ym., mutta se ei vie tätä keskustelua yhtään eteenpäin.
Nyt en ihan oikeasti tiedä yrititkö käyttää kömpelösti you-passiivia, vai haluaisitko minun alkavan saivartelemaan täysin eri linjalla kuin mitä olen tähän asti kirjoittanut?

Kyllä tästä alkaa olla sen verran kohua jo ihan virallisilta tahoilta, jota tuskin tapahtuisi jos takana on vaan joku täysin random lähde.

Luulisi viimeistään Russia-gaten osoittaneen, että media on valmis käyttämään mitä tahansa nimettömiä lähteitä Trumpin mustamaalaamiseksi. Etenkin vaalivuonna on varsin typerää noteerata nimettömistä lähteistä olevia huhuja. Eli mielellään odotellaan oikeita lähteitä ja vasta sitten kritisoidaan.

Luulisi viimeistään Russia-gaten osoittaneen, että media on valmis käyttämään mitä tahansa nimettömiä lähteitä Trumpin mustamaalaamiseksi. Etenkin vaalivuonna on varsin typerää noteerata nimettömistä lähteistä olevia huhuja. Eli mielellään odotellaan oikeita lähteitä ja vasta sitten kritisoidaan.

Linkittämästäni artikkelista

At a news conference on Sunday, interior minister Horst Seehofer was asked to confirm the attempts to court the German company. “I can only say that I have heard several times today from government officials today that this is the case, and we will be discussing it in the crisis committee tomorrow,” he said.

Saksan sisäministeri ei ole tarpeeksi virallinen lähde sinulle?

Linkittämästäni artikkelista

Saksan sisäministeri ei ole tarpeeksi virallinen lähde sinulle?
Eihän tuossa sanota vielä yhtään mitään mitä oikesti on tapahtunut/pyydetty Trumpin toimesta? Eli jos nyt vain odotellaan, mitä tuolta "crisis committeesta" tulee ulos huomenna?

Tässä viestissäsi:

Ja tässä jossa kritisoit minua argumentaatiovirheen käytöstä, koska lehdistöllä on nimetön lähde:

Ja koska syytät meitä ja minua argumentaatiovirheestä, onko kyse siis tästä?

Sorrummeko siis kohtaan b, vai johonkin muuhun? Se, että Trump on joidenkin mielestä epämiellyttävä henkilö ei silti tee hänen sanomisiaan tai tekemisiään epätosiksi, vaikka sitä kuinka koittaisi perustella argumentaatiovirheen kautta.

Sitä en tässä ymmärrä, että mitä saat irti tästä vääntämisestä? Kyseessä on nimetön lähde, ja tuskin kukaan on siitä eri mieltä. Voit toki tarttua yksityiskohtiin ja saivarrella tyyliin: "Lähde ei ole Reutersille nimetön, vaan meille" ym., mutta se ei vie tätä keskustelua yhtään eteenpäin.
Mitä ihmettä? Tuossahan minä nimenomaan luettelin asia- ja argumentointivirheitä, jotka lasken kriteereiksi kulttiin pääsemiseksi kun minulta niitä kysyyttiin.
Kohta B lienee ilmeinen tässä ketjussa yleisellä tasolla, mutta tässä keskustelussa on kyse kohdista C ("government sources") ja D ("Reuters on suosittu ja luotettava", "uutinen on niin monessa paikassa, että sen on pakko olla totta")
Kunhan todistelen minkälainen kultti Trumpin vastustuksesta on muodostunut. Mielestäni olen onnistunut varsin hyvin kun muutaman viestin sisään olen osoittanut maalitolppien siirtelyä, auktoriteettiin vetoamisia, henkilökohtaisuuksiin menoja, viestien vääristelä ja täysin käsittämätöntä mentaaliakrobatiaa.
Nyt en ihan oikeasti tiedä yrititkö käyttää kömpelösti you-passiivia, vai haluaisitko minun alkavan saivartelemaan täysin eri linjalla kuin mitä olen tähän asti kirjoittanut?

Lopetetaanpas sitten tämä turha vääntäminen ja saivartelu ja keskitytään taas ketjun aiheeseen.

Miten käy kun valta on liian keskittynyt ja yksi asiantuntematon ihminen saa tehdä päätöksiä ilman että asiantuntijoita otetaan mukaan päätöksien seurauksien ennalta arviointiin:

Juu silmin nähden poissaoleva ja sössöttävä Trump ryssii täydellisesti ETUKÄTEEN valmistellun puheen, jota sitten itse kuin muidenkin toimesta joudutaan paikkailemaan.

Keneen nää vielä uppoaa? Pepo?

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.

"This is a very contagious virus, it's incredible, but it's something that we have tremendous control over."

"This is a very contagious virus, it's incredible, but it's something that we have tremendous control over."

Vastahan se ei ollut mitään, ja demareiden salaliitto.

Pöh, edellisessäkin jutussa me oltiin aika samaa mieltä. Itsekin kirjoitit: ...jos tuo "exclusively for USA" pitää paikkansa niin...
eli olet samalla lailla epävarma sen paikkansa pitävyydestä kuin minäkin. En käsitä miten löydät silti riidanaihetta.

Mitäs veikkaatte, alkaako kohta trumpin poppoo twiittailla että kaikki tapahtumat pitäisi varmuuden vuoksi perua kuten presidentin vaalit? Poikkeustilalaki käyntiin jne.

Mitäs veikkaatte, alkaako kohta trumpin poppoo twiittailla että kaikki tapahtumat pitäisi varmuuden vuoksi perua kuten presidentin vaalit? Poikkeustilalaki käyntiin jne.
Joku fani ehdotti tätä twitterissä, johon kanssakeskustelija totesi että koska Trumpin ja Pencen kausi päättyy 20.1. jäisi valtikka Pelosille

On kyllä Trumpilla ollut homma hallussa.

IMG_20200316_230327.jpg

Nyt myös alkaa ilmestymään tietoa, miksi Trump hylkäsi WHO:n testi kitit, kun Koronaa alkoi ilmestymään jenkkeihin. 12 viikkoa myöhemmin firma Oscar Health kehitti oman testauksen. Firman perustaja jäsen on Jared Kushnerin pikku veli. Mukana muitakin Trumpin tukijoita.

Here’s how the Kushner family is cashing in on the coronavirus | Raw Story

On kyllä Trumpilla ollut homma hallussa.

IMG_20200316_230327.jpg

Nyt myös alkaa ilmestymään tietoa, miksi Trump hylkäsi WHO:n testi kitit, kun Koronaa alkoi ilmestymään jenkkeihin. 12 viikkoa myöhemmin firma Oscar Health kehitti oman testauksen. Firman perustaja jäsen on Jared Kushnerin pikku veli. Mukana muitakin Trumpin tukijoita.

Here’s how the Kushner family is cashing in on the coronavirus | Raw Story
Ehkä hieman lohdullista että Trump yrittää hyötyä tästä rahallisesti. Kertoo ettei hän ehkä ole ihan niin kujalla kuin antaa ymmärtää

Se jos mikä on argumentaatiovirhe, että keskittää huomionsa asiasta keskustelijaan, ja koettaa kampata itsensä kasan päällimmäiseksi tätä kautta. Utelin nimettömistä lähteistä toki vain siksi, että yleistit meidän "anti-Trump -kulttiamme" tekevän sitä jatkuvasti (näin ainakin sen itse ymmärsin) ja linkkaavan tänne sitä sun tätä ilman, että takana on mitään faktaa. Pyydänkin siis sinua todistamaan tämän väitteen ja etsimään ketjusta yhdenkin jutun jonka lähde on ollut epäluotettava, ja tieto on osoittautunut vääräksi. Ole hyvä ja tee niin, jos asia kismittää sinua niin paljon, ja haluat oikeasti saada ketjun keskustelijat kiinni jostain kulttimeiningistä. Jos et kykene tähän, kuulut joko itse toiseen ääripäähän, tai olet puhdas trolli.

Arvostettu media (mm. CNN, Washington post, New York Times) ja kaikki muut perässä käyttivät ainakin kaksi vuotta hysteeriseen salaliittoteorisointiin siitä, että Trump olisi ollut Venäjän kätyri. Tämän tutkimiseen käytettiin tolkuton määrä rahaa ja aikaa ja koko hypoteesi lässähti kuin pannukakku.

Joten sorry vaan, jos en ota tosissani sitä, jos samat tahot yrittävät jälleen kerran mustamaalata Trumppia.

Statistiikka

Viestiketjuista
285 073
Jäsenet
78 913
Uusin jäsen
krikey

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom