On myös huvittavaa kuinka Betsy DeVosia "trashataan" etukäteen, viimeisin viikko esim Imgurissa on ollut pelkkää Betsy DeVos this and that ja huutelua asioista mistä ei tiedetä vielä mitään. Yleinen mielipide on ilmeisesti se, että Betsy tulee romuttamaan USAn koulusysteemin jostain kumman syystä, mutta siis... onko tähän asti USAn julkiset koulut olleet jotenkin hemmetin hyviä, onko niissä jotain "romutettavaa". Olen kyllä elänyt siinä käsityksessä, että ne ovat aika saatanan paskoja, rikollisuus rehottaa, porukka ei tahdo oppia mitään, tietty hyvillä alueilla voi ollakin asiat ihan ok.
Asia erikseen on toki yksityiskoulut ja helvetin kalliit yliopistot jenkeissä, mutta niistä kiitos ei taida kuulua sille n*ekerille ja hänen hallinnolleen.
Suomen mediaa myöten itketään kuinka TRUMP NIMITTI MILJARDÖÖRIN TÄHÄN JA TÄHÄN VIRKAAN... Ja keksitään paskaa mitä heittää niskaan vaikka ei ole mitään edes tapahtunut.
Samaan aikaan meillä on pääministerinä miljonääri, uskonmies/lesta/hyväveliverkoston jäsen, ensin tekee vaalilupauksia, ei toteuta niitä, sitten kun pääsee isoihin kenkiin: tekemässä leikkauksia, puhumassa paskaa, supporttaamassa Katera Steelsiä ja valehtelemassa senkin jälkeen, MUTTA Trump on se itse Saatana kun kehtaa nimittää Betsy DeVosin tiettyyn virkaan, Trump on itse Saatana kun kehtaa puolustaa tytärtään. Trump on Saatana koska X ja Y
Hohhoij...
EDIT: Missä on valtakunnalliset marssit ja muut häppeningit Sipilää vastaan? Trump tekee jotain mitä lupaa, niin täällä Suomessa asti femakot järjestää marsseja koska Trump, mutta Sipilä tekee jotain, "Noh, minkäs teet, puin nyrkkiä taskussa ja kirjoitan vihaisen viestin facebookkiin". Mitä vittua.