Myyty Yhdistetty yhden ketjun alle

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
29
Myytävä tuote: Flirc USB
Hinta: 10 €
Tuote ostettu (mistä ja milloin): The Pi Hutista vuonna 2016.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei.
Muuta huomioitavaa: Vanhempi malli kirkkaalla kuorella

Myynnissä myös Torissa.

Sijainti: Helsinki
Toimitustapa: Nouto, postitus (postikulut: Lightberry 6 €, Chromecast 3 €, Flirc 2 €)
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto, Siirto, MobilePay

Kuvia pyytämällä.
Ton Flircin voisin ostaa pois kuljeksimasta jos hintaan 10€ kuuluu postit kans mukaan :)
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
838
Ton Flircin voisin ostaa pois kuljeksimasta jos hintaan 10€ kuuluu postit kans mukaan :)
Kiitos, mutta tarjoa se HP + postit, niin laitan kirjeenä tulemaan. Tuo kun ei eroa uudesta laitteesta mitenkään, niin en vain periaatteesta halua luopua siitä noin kovaan alehintaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
29
Kiitos, mutta tarjoa se HP + postit, niin laitan kirjeenä tulemaan. Tuo kun ei eroa uudesta laitteesta mitenkään, niin en vain periaatteesta halua luopua siitä noin kovaan alehintaan.
Muistelinkin juuri että olen ensi viikolla Helsingissä, joten silloin onnistuisi myös F2F -kaupat? Iltapäivisin klo 16 jälkeen olen keskustan tuntumassa.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
838
Muistelinkin juuri että olen ensi viikolla Helsingissä, joten silloin onnistuisi myös F2F -kaupat? Iltapäivisin klo 16 jälkeen olen keskustan tuntumassa.
Satutko tulemaan paikalle jo tällä viikolla? Lähden viikon työkeikalle Lontooseen tämän viikon sunnuntaina :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
29
Satutko tulemaan paikalle jo tällä viikolla? Lähden viikon työkeikalle Lontooseen tämän viikon sunnuntaina :D
Työkeikkaa mullakin, mutta maanantaina vasta lento Helsinkiin.

No tehdään kaupat tuolla 12€. Laita YV:llä tiedot, maksan vaikka Mobilepayllä.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
838
Työkeikkaa mullakin, mutta maanantaina vasta lento Helsinkiin.

No tehdään kaupat tuolla 12€. Laita YV:llä tiedot, maksan vaikka Mobilepayllä.
YV:tä laitettu, kaupat tehty!

Sent from my A0001 using Tapatalk

E: Myös Chromecast myyty YV-tarjouksella 20 € sis. pk:t
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 561
Viestejä
4 215 138
Jäsenet
71 081
Uusin jäsen
TonyR

Hinta.fi

Ylös Bottom