yhden käden pelinäppäimistöt / one handed keypad

Liittynyt
28.08.2018
Viestejä
772
Keillä on kokemusta yhden käden pienistä pelinäppäimistöistä. mikä on se ongelma jos on? ja mitä vahvuuksia vai onko? Onko suositeltavia laitteita.

+ matkalle näppärä
- ei sovellu yhdeksi näppäimistöksi.

mulla on nyt käytössä työkäyttöön tarkoitettu logitech mx keys joka nyt ei ole ihanteellinen pelaamiselle. joten rinnalle mahtuisi hyvin tällainen mini lauta. Tämä on siis lisävaruste varsinaiselle näppäimistölle.

pohdin itselleni tällaista edullista ensimmäiseksi laitteeksi. Osaako joku sanoa en löytänyt itse edes googlella tietoa onko peukalon kohdalla oleva ristikko näppäimet vai logon paikka vain?
miksi juuri tämä? F sarja erillään esc. numerot, riittävästi nappuloita. shift + ctrl normaalin kokoiset. M puuttuu natiivisti mutta se lienee uudelleen mäpättävä toki.

1673461745164.png


Razer tartarus vaikuttaa omaa silmään liian erilaiselta. Uudelleen menee lihasmuistin rakentaminen? ei ole ctrl+ shift näppäimiä selvästi. vaan kaikki näppäimet samankokoisia?
ja tekeekö peukalo sauvalla tai peukalolle muutoin tarkoitetuilla erikoisnappuloilla oikeasti mitään kts razer tartarus?
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.08.2019
Viestejä
727
pohdin itselleni tällaista edullista ensimmäiseksi laitteeksi. Osaako joku sanoa en löytänyt itse edes googlella tietoa onko peukalon kohdalla oleva ristikko näppäimet vai logon paikka vain?
miksi juuri tämä? F sarja erillään esc. numerot, riittävästi nappuloita. shift + ctrl normaalin kokoiset. M puuttuu natiivisti mutta se lienee uudelleen mäpättävä toki.



Ensin katsoin että tuohan vaikuttaa nappien määrän osalta ihan hyvältä, mutta sitten osui silmään välilyönnin puuttuminen kokonaan, mikä ainakin itselleni olisi tuommoisessa näppäimistössä melko olennainen nappula.
 
Liittynyt
28.08.2018
Viestejä
772
Sain jo laitteen käsiini. usb kiinni ja kaikki valmiina.
mekaaninen kovempaa klikkaava rgb näppis kyseessä. space on peukalo näppäin eli ristikko on yksi klikkaava space. voi painaa mistä kohdasta vain.
Vasta testatessa tajusin että Tab js Shiftin välissä oli M eli kartta yleisesti helkkarin hyvä kun ei tarvii kättä liikuttaa yhtään M vuoksi.. Positiivinen yllätys.
Minulle ensi pelaamisen jälkeen tämä sopii oikein hyvin koska logitech mx keys ei ole mukava painella W+ shift pidempiä aikoja. Lisävarusteena vierellä siis tarpeeseen.

kaikki näppäimet painettu omilla riveillä

§12345h
qwert
masdfg
zxcb
v

Fn pohjassa alla numero riviltä:
´90785h
g kohdalla = j
b kohdalla = pageDn

valaistusta voi säätää kirkkautta ja päälle/pois.
ohjeen mukaan näppäimistö olisi kuin tehty johonkin tiettyyn peliin en itse tunnista:
fn+f1 automatic running away from poisoning, no need to press and hold ALT, shake the mouse to watch freely.
fn+f2 automatic driving, no need to press and hold shift and w the vehicle and boat can be drive automatically suitable for long distance driving.


4/5 paremmasta en tiedä eikä varmasti täyden palvelun näppäimistö kyseessä. Mutta oikein Ok itselleni ja mahtuu hyvin logitech näppiksen vierelle.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 521
Viestejä
4 165 243
Jäsenet
70 419
Uusin jäsen
KukkoPärssinen

Hinta.fi

Ylös Bottom