• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut YETI Roadie 24 kylmälaukku 194,65 € / Varuste.net

Rusna

Make ATK Great Again
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 278
Tuote: YETI Roadie 24 kylmälaukku Navy ja White -värit
Tarjoushinta: 194,65 €
Normaalihinta: 230 €
Kauppa: Varuste.net
Voimassa: 3.8.2023 (?)
Linkki: Yeti Roadie 24 | Kylmälaukut | Varuste.net
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta:
Kylmälaukkujen ferrari tarjouksessa. Vain varastossa olevat värit. Olen tätä vuoden ajan kyttäillyt ja hinta on ollut staattinen 230 € jatkuvasti kaikkialla Euroopassa. Nyt edes jonkinlainen tarjous.

Suosittelen tilaamaan myös YETI 1800g (4 lb) kylmäkalleja. Pysyvät aivan pahuksen paljon paremmin jäässä kuin perus puuilon kolmen markan kylmäkallet. Meillä on kaksi noita 1800g kylmäkalleja ja hienosti niillä sai korvattua kasan huonoja.

YETI Europen sivuilta saa tilattua kivemmillä väreillä olevia kylmälaukkuja, muttei tietenkään tarjoushintaan. Nordic Blue oli hieno livenä!

The YETI Roadie 24 is for anyone looking for a high-end and durable cooler built to last.


 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 242
Mikä ihme tuossa maksaa, kun tuolla hinnalla saa jo 12v kompressorijääkaappeja? Kylmäkallejen sisältö lienee pääasiassa vettä, joten vaikea kuvitella niissä olevan isoja eroja, jos puhutaan samankokoisista kylmäkalleista. Tietysti kylmäkallen paino ja pinta-ala vaikuttaa siihen, kuinka pitkään ja paljon se viilentää. Festareille olen pakastanut ison läjän pillimehuja kylmäkalleiksi. Alkavat olemaan juotavassa muodossa siinä vaiheessa, kun tukka on kipeimmillään ja nestehukka kova.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
76
Mikä ihme tuossa maksaa, kun tuolla hinnalla saa jo 12v kompressorijääkaappeja? Kylmäkallejen sisältö lienee pääasiassa vettä, joten vaikea kuvitella niissä olevan isoja eroja, jos puhutaan samankokoisista kylmäkalleista. Tietysti kylmäkallen paino ja pinta-ala vaikuttaa siihen, kuinka pitkään ja paljon se viilentää. Festareille olen pakastanut ison läjän pillimehuja kylmäkalleiksi. Alkavat olemaan juotavassa muodossa siinä vaiheessa, kun tukka on kipeimmillään ja nestehukka kova.
Tolla hinnalla myydään kylmälaukkua eikä niitä kylmäkalleja...
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
3 355
Tiedän. Kallis hinta silti tavallisesta kylmälaukusta, kun samalla rahalla saisi jo kompressorivehkeen. Kyse on kuitenkin eristetystä muovilaatikosta.
Ei kokemusta näistä Yetin laukuista, mutta itselläni on tuollainen Yetin eristetty juomapullo joka lienee ainakin hintansa arvoinen (mitä ikinä maksaakaan, olen itse saanut sen lahjana). Verrattuna muihin eristettyihin juomapulloihin niin tuo on kuin tankki, ensin hajoaa se mihin se osuu kuin tuo itse pullo. Koskee myös muovista korkkia, joka on muoviksi painavaa ja kovaa.

Jos siis tuo kylmälaukku on yhtään samalla laadulla tehty, niin ainakin voisin luottaa siihen ettei se hajoa käytössä ja luottaa että sinne laitetut tavarat myös pysyvät kunnossa. Tietysti jos tarkoitus on vain jotain Pirkka/Karhu/etc halpakaljaa sinne tunkea niin lienee sama vaikka se laukku palaisi.

Kompressorilla ei paljon tee mitään, jos pitää sitten rahdata vielä akkukin mukana.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 626
Viestejä
4 238 802
Jäsenet
71 230
Uusin jäsen
Metn

Hinta.fi

Ylös Bottom