Myydään Yamahan laadukkaat pikkukajarit, Tornio, posti

Liittynyt
02.02.2024
Viestejä
833
Tuote: Yamaha bluetooth
Hinta: 35e (ovh joku reilu 100 eur tai jopa ylikin tosin itse ostin sen satasen alennusmyynnistä silloin)
Tuote ostettu (mistä ja milloin): joitakin vuosia sitten
Kuitti löytyy (takuu voimassa): hukattu
Muuta huomioitavaa:


Nämä omat yamahat ei ole toi gold, luultavasti ainoa ero on että ei oo kullanväristä koristelua.
Pienikokoiset Yamahat, kävivät tarpeettomiksi kun ostin tollaset lievästi isommat ESI monitorikajarit. ESI näkyy kuvassa oikeella kokovertailun vuoksi eikä nekään ole massiiviset.
Laadukkaat mutta ei näistä tietenkään kovaa ääntä lähde. Teho jotain 7 wattia. Mutta on se silti kova ääni jos korvan änkee siihen kiinni..
Yamaha sopii kohtuullisen hyvin vaikka mobiiliksi läppärin kaveriksi tosin joutuu kylläkin virtaa ottamaan verkkovirrasta, mutta ainakaan eivät ole liian isot kuljetettavaksi esim repussa
Ne ovat bluetooth kaiuttimia mutta en ole voinut testata bluetoothia se vaatii jotain kohtuu uutta bluetoothia ja mulla on vain muinais läppäreitä jne.
Sen sijaan käytin yamahaa 3,5mm plugi ääniliittimen kautta joka siitä löytyy myös, siten se sopi niin 90-luvun PC:n kaiuttimeksi PC peleihin kuin myös paljon tuoreempiikin laittesiin, ihan mihin vaan mistä saa analogisen ääniulostulon.
Ainoa digitaalinen inputti on se langaton bluetooth jota en ole testannut. Itseasiassa yamahat näkyy kyllä mun ikivanhalla läppärillä kun se skannailee bluetooth laitteita, en vaan saa silti yhdistettyä (käytössä linux) enkä ole kyseistä linux bluetoothia kyllä saanut yhdisteltyä mihinkään muuhunkaan laitteeseen ettei sen puoleen.
Mukaan ei tule mitään irrallisia johtoja. Eli 3,5mm johtoa ei tule. Sellaista ei tullut kaiuttimien mukana uutenakaan koska oletus on että käytetään bluetoothia.
Toisessa kaiuttimessa jossa ei ole vahvistinta, on kiinteä johto joka kiinnitetään siihen kaiuttimeen josta vahvistin löytyy (juuri se vahvistimella varustettu on kuvassa) joten sekään johto ei voi mennä hukkaan.
Alkuperäinen virta-adapteri, 12 volt, löytyy.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Tornio
Toimitustapa: nouto, posti
Maksutapa: käteinen, tilisiirto


Kuva:
 

Liitteet

Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 754
Viestejä
4 291 096
Jäsenet
71 719
Uusin jäsen
Temetsku

Hinta.fi

Ylös Bottom