• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Yale Linus L1

Ehdin kuin ehdinkin tilata Kalevan noutoon Hopeisen värin tästä, jos joku haluaa niin on halpoja siltoja tähän saatavilla verkkiksen outletista.

K-raudan sivuilta kannattaa myös katsoa k-rautojen outlethintoja. Mm. Ylöjärvellä nyt 99€/kpl nämä.

Jättäkää Hyllyyn! Vahva suositus!

Olen L1 Käyttää ja se on liian viiveinen ellei satu olemaan Vanhus- joka muutenkin saa oven auki vasta 3-5min päästä.
Kannattaa siirtyä suoraan L2 kun ei voi olla edellistä huonompi tuon osalta. On lopulta ärsyttävä ominaisuus, ConnectX v2
ei vähennä tuota viivettä!

Olen L1 Käyttää ja se on liian viiveinen ellei satu olemaan Vanhus- joka muutenkin saa oven auki vasta 3-5min päästä.
Kannattaa siirtyä suoraan L2 kun ei voi olla edellistä huonompi tuon osalta. On lopulta ärsyttävä ominaisuus, ConnectX v2
Viive oven avauksessa 3-5min? Minulla on kyllä ihan toisenlaisia kokemuksia. Ajan auton pihaan, kävelen siitä ovelle sen noin 5m ja ovi on jo auki. Joskus harvoin pitää oven takana 3-5sek odottaa, että lukko surahtaa auki. En siis omalta osaltani allekirjoita tuon kaltaista viivettä ja minulta kyllä tulee suositus tälle vanhemmalle versiollekin. Varsinkin tuolla hinnalla.

Viive oven avauksessa 3-5min? Minulla on kyllä ihan toisenlaisia kokemuksia. Ajan auton pihaan, kävelen siitä ovelle sen noin 5m ja ovi on jo auki. Joskus harvoin pitää oven takana 3-5sek odottaa, että lukko surahtaa auki. En siis omalta osaltani allekirjoita tuon kaltaista viivettä ja minulta kyllä tulee suositus tälle vanhemmalle versiollekin. Varsinkin tuolla hinnalla.
Sama homma, autolla ajaa pihalle ja kävelee ovelle niin ovi jo auki, matkas myös 10m.

Jos asuu jossain uudessa kerrostalossa missä ei kenttää rappukäytävässä niin ymmärrän jos ei aukea ennen kuin on itse ovella.

Ei ongelmaa rivitalo tai okt, useamman vuoden kokemuksella. Ehkä kerrostalossa ei pelaa.

Statistiikka

Viestiketjuista
301 971
Jäsenet
82 072
Uusin jäsen
Turbomajava

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom