• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Yale Linus L1 älylukko 119€ / Prisma. L2 189€ Bauhaus

Tuote: yale linus
Tarjoushinta: 119
Normaalihinta:179
Kauppa:prisma
Voimassa:
Linkki:
musta: Yale Linus L1 -älylukko, musta | Prisma.fi-verkkokauppa
harmaa: Yale Linus L1 -älylukko, hopea | Prisma.fi-verkkokauppa
L2:

Kommentti tarjouksesta: Yale linus älylukko ulko-oveen. Tämä vanhampi L1 malli, joka vaatii bridgen etäkäyttöä varten. Lähikäyttö onnistuu suoraan puhelimella.
Uudemmassa L2 mallissa myös USB-C ladattava akku, tässä vanhemmassa paristot.
L2 mallia halajiville, Bauhaussilla on nyt se tarjouksessa 189€.

Jos on Applen ekosysteemissä ja löytyy esim. Homepod Mini tai Apple TV, onnistuu myös L1:n etäkäyttö ilman wifi-bridgeä. Tai ainakin pari vuotta sitten vielä onnistui.

Oliko siis nyt niin, että tuo L2 ei vaadi erillistä wifi-bridgeä vaan etäkäyttö toimii suoraan?
Kyllä, noin olen ainakin itse ymmärtänyt.

Tässä viestissä linkitin aiemmin Yalen sivun, jossa on L1 ja L2 vertailutaulukko:

Taulukko löytyy siis sivulta: Yale Linus L2 -älylukko – Taattua ABLOY -laatua!

Sivun loppupuolella on kohta:
Vertailussa Linus® L2 ja L1 älylukot

Kumpi sopii tarpeisiisi?

Näissä ei kuitenkaan ilmeisesti edelleenkään ole Apple Home Key tukea?
En kyllä muista, että olisin käyttänyt. Apple Watchilla sitä taisin availla, kun tuli ilmoitus. Paremmin se Applen automatiikka toimi kuin Yalen oma.

Home assistantin kanssa oli hetken täydellinen, mutta sitten hukkasi jotkut passkeyt tai mitkä lie enkä saanut enää fiksattua kuntoon. Lopulta myin koko lukon, kun alkoi vituttamaan tarpeeksi. Luultavasti toki ue kyseessä :sad:

Kyllä, noin olen ainakin itse ymmärtänyt.

Tässä viestissä linkitin aiemmin Yalen sivun, jossa on L1 ja L2 vertailutaulukko:

Taulukko löytyy siis sivulta: Yale Linus L2 -älylukko – Taattua ABLOY -laatua!

Sivun loppupuolella on kohta:

Kiitos, tuossahan se tosiaan ihan selkosuomella lukee. Melkein tekisi mieli ostaa vaan tuo ykkösversio, kun eipä tuolla etäkäytöllä hirveästi tarvetta ole ja väittäisin, että vaihdettavat paristot on paljon parempi ja pitkäikäisempi ratkaisu, kuin yleensä aika nopeasti väsähtävä litiumakku, jonka uusiminen maksaa aina maltaita.

Statistiikka

Viestiketjuista
299 191
Jäsenet
81 584
Uusin jäsen
jimpero

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom