• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Yale Linus L1 älylukko 119€ / Prisma. L2 189€ Bauhaus

Tuote: yale linus
Tarjoushinta: 119
Normaalihinta:179
Kauppa:prisma
Voimassa:
Linkki:
musta: Yale Linus L1 -älylukko, musta | Prisma.fi-verkkokauppa
harmaa: Yale Linus L1 -älylukko, hopea | Prisma.fi-verkkokauppa
L2:

Kommentti tarjouksesta: Yale linus älylukko ulko-oveen. Tämä vanhampi L1 malli, joka vaatii bridgen etäkäyttöä varten. Lähikäyttö onnistuu suoraan puhelimella.
Uudemmassa L2 mallissa myös USB-C ladattava akku, tässä vanhemmassa paristot.
L2 mallia halajiville, Bauhaussilla on nyt se tarjouksessa 189€.

Oliko siis nyt niin, että tuo L2 ei vaadi erillistä wifi-bridgeä vaan etäkäyttö toimii suoraan?

Jos on Applen ekosysteemissä ja löytyy esim. Homepod Mini tai Apple TV, onnistuu myös L1:n etäkäyttö ilman wifi-bridgeä. Tai ainakin pari vuotta sitten vielä onnistui.

Oliko siis nyt niin, että tuo L2 ei vaadi erillistä wifi-bridgeä vaan etäkäyttö toimii suoraan?
Kyllä, noin olen ainakin itse ymmärtänyt.

Tässä viestissä linkitin aiemmin Yalen sivun, jossa on L1 ja L2 vertailutaulukko:

Taulukko löytyy siis sivulta: Yale Linus L2 -älylukko – Taattua ABLOY -laatua!

Sivun loppupuolella on kohta:
Vertailussa Linus® L2 ja L1 älylukot

Kumpi sopii tarpeisiisi?

Jos on Applen ekosysteemissä ja löytyy esim. Homepod Mini tai Apple TV, onnistuu myös L1:n etäkäyttö ilman wifi-bridgeä. Tai ainakin pari vuotta sitten vielä onnistui.
Näissä ei kuitenkaan ilmeisesti edelleenkään ole Apple Home Key tukea?

Näissä ei kuitenkaan ilmeisesti edelleenkään ole Apple Home Key tukea?
En kyllä muista, että olisin käyttänyt. Apple Watchilla sitä taisin availla, kun tuli ilmoitus. Paremmin se Applen automatiikka toimi kuin Yalen oma.

Home assistantin kanssa oli hetken täydellinen, mutta sitten hukkasi jotkut passkeyt tai mitkä lie enkä saanut enää fiksattua kuntoon. Lopulta myin koko lukon, kun alkoi vituttamaan tarpeeksi. Luultavasti toki ue kyseessä :sad:

Suosittelen, olen ollut erittäin tyytyväinen ja vuosia käyttänyt jo L1 versiota.

Kyllä, noin olen ainakin itse ymmärtänyt.

Tässä viestissä linkitin aiemmin Yalen sivun, jossa on L1 ja L2 vertailutaulukko:

Taulukko löytyy siis sivulta: Yale Linus L2 -älylukko – Taattua ABLOY -laatua!

Sivun loppupuolella on kohta:

Kiitos, tuossahan se tosiaan ihan selkosuomella lukee. Melkein tekisi mieli ostaa vaan tuo ykkösversio, kun eipä tuolla etäkäytöllä hirveästi tarvetta ole ja väittäisin, että vaihdettavat paristot on paljon parempi ja pitkäikäisempi ratkaisu, kuin yleensä aika nopeasti väsähtävä litiumakku, jonka uusiminen maksaa aina maltaita.

En ehkä suosittelisi tuota L1:stä enää, kakkonen niin paljon parempi.

Kiitos, tuossahan se tosiaan ihan selkosuomella lukee. Melkein tekisi mieli ostaa vaan tuo ykkösversio, kun eipä tuolla etäkäytöllä hirveästi tarvetta ole ja väittäisin, että vaihdettavat paristot on paljon parempi ja pitkäikäisempi ratkaisu, kuin yleensä aika nopeasti väsähtävä litiumakku, jonka uusiminen maksaa aina maltaita.
Tuo akku on meillä liiterissä, jossa ei ole lämmitystä ja tarvii ladata 2x vuoteen, puita hetaan talvella joka päivä, kesällä siellä käydään vähän harvemmin. Mieluummin akku, kun paristot. Myös etäkäytössä on se kiva, että tiedät onko ovi auki vai kiinni ja halutessasi saat ilmoitukset, jos joku kulkee ovesta. Lapsiperheessä saattaa esim. olla kätevä, jos haluat ilmoituksen, kun lapsi kulkee ovesta.

Itse olen myös etenkin tuota liiteriä hyödyntänyt siinä, että voi avata etänä oven, jos joku tuo jotain ja saa lukkojen taakse ilman, että on kotona tai jättää jotain noudettavaksi ja voi avata etänä tai luoda kertakäyttökoodin, jos ottaa rinnalle sen koodinäppäimistön.

Kiitos. Tuli haettua kaksi kappaletta Linus L2 lukkoja, koska L1 on ollut jo niin hyvä. Asensin aamulla jo toisen ja helppo oli.

Viimeksi muokattu:
Kiitos, tuli myös haettua tuo L2. Oli kyllä helppo asennus, aikaa meni ehkä 10 minuuttia.

Kiitos tästä, tuli ostettua yksi Bauhausista 10.2 ja haettua se tänään. Samalla huomasin että sama tarjous 189 euroa jatkui 11.2- ehkä 30.2 en katsonut tarkasti mutta tässähän kannattaa hakea tämä 14.2 kuitin kanssa niin saa vielä -10 prossaa.

-10 % alennus kilpailijan kuitilla vain ystävänpäivänä 14.2.​

Näytä tavaratalossa mikä tahansa kuitti kassalla ja saat kaikesta -10 %, kun ostat yli 100 €:lla. Verkossa etu lasketaan kassalla automaattisesti kirjautuneille asiakkaille. Etu vain yksityisasiakkaille ja vain varastotuotteista.

Mikä kuitti kelpaa? Mikä tahansa muun yrityksen kuitti tai verkkokaupan tilausvahvistus.

Verkkokaupassa kirjaudu omalle BAUHAUS-tilillesi ja saat edun automaattisesti kassalla.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
302 605
Jäsenet
82 194
Uusin jäsen
Mkoomikko

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom