Xmarks lakkautetaan, mikä tilalle? (kirjanmerkkien synkronointi)

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 799
Noniin. Kuukausi aikaa löytää korvike tuolle.

- Yhteensopivuus kaikille yleisimmille selaimille
- Automaattiset synkronoinnit, eli "asenna ja unohda"
- Turvallinen
- Kuukausimaksuton tai halpa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
774
Onko LastPass samaa firmaa? Kuukauden päästä tämäkin lopettaa toimintansa.

Seuraan
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Onko LastPass samaa firmaa? Kuukauden päästä tämäkin lopettaa toimintansa.
Siis että LastPass lopettaisi? Jos, niin olisiko linkkiä moiseen ilmoitukseen?

Itse olen saanut vain tiedotteen Xmarksin lopettamisesta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
774
Siis että LastPass lopettaisi? Jos, niin olisiko linkkiä moiseen ilmoitukseen?

Itse olen saanut vain tiedotteen Xmarksin lopettamisesta.
Mulla LastPass käytössä ja oli tullut tällainen s-posti:

Xmarks update
On May 1, 2018, we will be shutting down Xmarks. Your account will remain active until then, including the syncing of your bookmarks. After that date, your bookmarks should remain in any previously accessed browser, but they will no longer sync and your account will be deactivated.

At LastPass, we’ve staked our claim in password management, and providing our community with a high level of password security. After careful consideration and evaluation, we have decided to discontinue the Xmarks service so that we can continue to focus on offering the best possible password vaulting to our community.

On behalf of the entire LastPass and Xmarks team, we wanted to thank you for your support over the years."

Jos Xmarks ja LastPass ei ole mitenkään kytköksissä toisiinsa miksi LastPassin käyttäjänä sitten sain tuon s-postin :confused:
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Onhan ne kytköksissä kun LastPass osti aikounaan Xmarksin. Siksi LastPass omistajana kertoo nyt Xmarkin lopettamisesta. Ei tuossa sanota LastPassin lopettamisesta sanaakaan, päinvastoin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
774
OK, en tiennyt tuosta Xmarksin ostamisesta. Siksi kysyinkin ekassa viestissäni tuosta kytköksestä. Sain väärän kuvan LastPassin jatkosta.

Kaikki jatkuu siis normaalisti :tup:
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 630
Jos riittää pelkkä Firefoxin kirjanmerkkien synkkaus niin sen tili varmaan on kelpo vaihtoehto?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 799
Jos riittää pelkkä Firefoxin kirjanmerkkien synkkaus niin sen tili varmaan on kelpo vaihtoehto?
Jos joudun siirtymään FF-käyttäjäksi, niin sitten se on niin tehtävä. Mutta miten saan siirrettyä xmarksin -> FF. Ei enää kirjaudu sisään xmarks extensioni FF:ssä.
 
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
1 349
Chromessa ja Firefoxissa on kummassakin integroitu synkkaus. Eipä ole itse tarvinut xmarksia käyttää sitten vuoden 2011 tjsp
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 566
Viestejä
4 166 596
Jäsenet
70 423
Uusin jäsen
ngocminh247

Hinta.fi

Ylös Bottom