Chroniksu
Tukijäsen
Tuote: Xiaomi Redmi Note 10 5G älypuhelin
Hinta: 60€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Entinen työnantajani antoi tämän puhelimen minulle noin kuukausi sitten
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei ole
Muuta huomioitavaa: Myynnissä myös muualla
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Tampere
Toimitustapa: Nouto entisijaisesti, mutta voin toki postittaakin, jos ostaja maksaa viulut
Maksutapa: Käteinen, Mobilepay
Myynnissä toimiva ja hyväkuntoinen älypuhelin, joka on palautettu tehdasasetuksille ja heti valmiina uudelle käyttäjälle.
Kaikki toimii kuten pitää. Näytössä ollut suojakalvo koko sen ajan, kun puhelin on minulla ollut → näyttö erittäin siistissä kunnossa eikä rungossa ole muutenkaan näy mitään silmiinpistäviä naarmuja.
Tekniset tiedot:
6.5” FHD+ näyttö, 90Hz
MediaTek Dimensity 700 5G -prosessori
(8 ydintä 2.2 Ghz)
5G-yhteydet
4GB RAM (fyysinen) + 2GB RAM (virtuaalinen)
128GB tallennustila + SD-korttipaikka
48 MP pääkamera
5000 mAh akku + 18W pikalataus
Sormenjälkilukija
Tästä nyt budjettihintaan peruspuhelin esimerkiksi varapuhelimeksi tai vaikka nuorelle ensipuhelimeksi.
Hinta: 60€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Entinen työnantajani antoi tämän puhelimen minulle noin kuukausi sitten
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei ole
Muuta huomioitavaa: Myynnissä myös muualla
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Tampere
Toimitustapa: Nouto entisijaisesti, mutta voin toki postittaakin, jos ostaja maksaa viulut
Maksutapa: Käteinen, Mobilepay
Myynnissä toimiva ja hyväkuntoinen älypuhelin, joka on palautettu tehdasasetuksille ja heti valmiina uudelle käyttäjälle.
Kaikki toimii kuten pitää. Näytössä ollut suojakalvo koko sen ajan, kun puhelin on minulla ollut → näyttö erittäin siistissä kunnossa eikä rungossa ole muutenkaan näy mitään silmiinpistäviä naarmuja.
Tekniset tiedot:
6.5” FHD+ näyttö, 90Hz
MediaTek Dimensity 700 5G -prosessori
(8 ydintä 2.2 Ghz)
5G-yhteydet
4GB RAM (fyysinen) + 2GB RAM (virtuaalinen)
128GB tallennustila + SD-korttipaikka
48 MP pääkamera
5000 mAh akku + 18W pikalataus
Sormenjälkilukija
Tästä nyt budjettihintaan peruspuhelin esimerkiksi varapuhelimeksi tai vaikka nuorelle ensipuhelimeksi.