Xiaomi 11 T, uusin HyperOS ja puhelin ei enää yhtäkkiä eilen aamulla yhdistä 4G-verkkoihin. Yhdistää ainoastaan EDGE-verkkoihin. Luulin että vika on Elisan verkossa ja annoin asian olla. Kuitenkin kun vika jatkui toista päivää aloin enemmän ihmettelemään ja kokeilen ensin omaa sim-korttia puhelimen toisessa sim-korttipaikassa ja ei toiminut siinäkään. Sen lisäksi kokeilin omaa sim-korttia toisessa puhelimessa ja siinä toimi normaalisti. Lisäksi kokeilin omassa puhelimessa toista sim-korttia ja sekään ei toiminut. Sen jälkeen tein hard resetin puhelimelle, mutta sekään ei korjannut asiaa. Onkohan tämä laitevika vai softavika? Puhelin on ostettu Elisalta 11/21 eli takuu ummessa, mitenhän mahtavat suhtautua korjaukseen virhevastuuseen vedoten? Ärsyttää, kun tykkään tästä puhelimesta enkä ollut suunnitellut uuden ostoa vielä vähään aikaan.