Xiaomi aloitti MIUI 9.5 -päivityksen syöttämisen puhelimilleen

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 400


Xiaomi on ilmoittanut aloittaneensa MIUI 9.5 -käyttöjärjestelmäpäivityksensä Global Stable -version syöttämisen puhelimilleen. Valitettavasti se perustuu edelleen vanhaan Android Nougat -versioon.

Ensimmäisenä päivitykset ovat alkaneet Redmi Note 4 MTK, Redmi 3S, Redmi 4 Prime, Redmi Note 3 Special Edition, Redmi Note 3 Qualcomm, Redmi Note 4 Qualcomm/Redmi Note 4X, Redmi 4A, Redmi 5 Plus, Mi Max ja Mi Max Prime -malleille.

Huhtikuun alussa päivitykset alkavat Redmi Note 5A Prime/Redmi Y1, Redmi Note 5A/Redmi Y1 Lite, Redmi 5A, Redmi 5 Plus, Redmi Note 5/Pro, Redmi 5, Mi Max 2, Mi 5/Pro, Redmi 4X, Mi 6 ja Mi MIX 2 -malleille ja huhtikuun puolivälissä Mi Note 2, Mi 5s, Mi MIX, Mi Note 3, Mi 5s Plus, Redmi Note 2, Redmi 3, Redmi 4, Mi 3 ja Mi 4 -malleille.

Päivityksen mukanaan tuovat uudistukset voi lukea alta löytyvän linkin takaa.

Lähde: MIUI 9.5 Global Stable ROM Starts Rolling Out: Redmi Note 4 MTK and More! - MIUI General - Xiaomi MIUI Official Forum
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 106
Tosiaan surkeeta kun tuntuu, että kasaavat nuo hyvät ominaisuudet joka kerta sietämättömän vanhan android version päälle. Muuten olisi kyllä loistokamaa
 

BlackWolf

Suomen Michael Jackson
BANNED
NOSTO
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 797
Ilmeisesti tuosta App Vault -kurasta ei vieläkään pääse eroon?
Älä pyyhkäse sitä näyttöä sinne vasemmalle ja tadaa, sinun ei tarvitse elää sen kanssa.

Sitä minä en ihan ymmärrä että miksi tälläisiä uutisoidaan. Ei tässä(kään) päivityksessä ole mitään ihmeellistä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 136
Fix - Battery is draining very fast when the device is in idle mode

Tämä on odotettu juttu, veli on valittanut Redmi Note 4 akusta.
Redmi Note 3. Mulla kesti uutena aina akku 2 päivää, mutta n. 2 kk sitten alkoi tyhjentyä alle päivässä. Toivottavasti tuo korjaa tilanteen ennalleen!
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 010
Älä pyyhkäse sitä näyttöä sinne vasemmalle ja tadaa, sinun ei tarvitse elää sen kanssa.
Tuo nyt on vähän "poissa silmistä, poissa mielestä" -tasoinen neuvo.
Ilmeisesti tuo on jo jossain kiinabuildeissa mahdollista laittaa jo pois päältä.
 

BlackWolf

Suomen Michael Jackson
BANNED
NOSTO
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 797
Tuo nyt on vähän "poissa silmistä, poissa mielestä" -tasoinen neuvo.
Ilmeisesti tuo on jo jossain kiinabuildeissa mahdollista laittaa jo pois päältä.
Saa sen pois viimesimmässä xiaomi.eu:ssa ainakin. En vaan ihan ymmärrä miksi se pitää poistaa jos se ei mitään teekkään.
Tuollainen lähtökohta että uudistus on paha, vaikka siis sitä ei tarvitse käyttää, siihen koko ikkunaan ei tarvitse mennä ja sillä ei tarvitse mitään tehdä. Eikä se edes itsekseenkään tee siellä mitään, on vähän kyllä minusta harhaista. Mutta olet nyt jo useamman kerran käyny tuota haukkumassa, eli siis varmasti on tullut kaikille selväksi että sinä et tuota puhelimseesi halua, vaikka se ei siellä mitään haitallista teekkään eikä hyökkää naamalle, ellei sinne alasivulle oikein tietentahtoen mene. Aiemmin kun tuohon suuntaan pyyhkäisemällä ei tapahtunut mitään. Saahan sitä vihata mitä haluaa, mutta yleensä pitäisi jotenkin pystyä perustelemaan se vihansa, mihin et ainakaan vielä ole pystynyt.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 010
Saa sen pois viimesimmässä xiaomi.eu:ssa ainakin. En vaan ihan ymmärrä miksi se pitää poistaa jos se ei mitään teekkään.
Tuollainen lähtökohta että uudistus on paha, vaikka siis sitä ei tarvitse käyttää, siihen koko ikkunaan ei tarvitse mennä ja sillä ei tarvitse mitään tehdä. Eikä se edes itsekseenkään tee siellä mitään, on vähän kyllä minusta harhaista. Mutta olet nyt jo useamman kerran käyny tuota haukkumassa, eli siis varmasti on tullut kaikille selväksi että sinä et tuota puhelimseesi halua, vaikka se ei siellä mitään haitallista teekkään eikä hyökkää naamalle, ellei sinne alasivulle oikein tietentahtoen mene. Aiemmin kun tuohon suuntaan pyyhkäisemällä ei tapahtunut mitään. Saahan sitä vihata mitä haluaa, mutta yleensä pitäisi jotenkin pystyä perustelemaan se vihansa, mihin et ainakaan vielä ole pystynyt.
En minä mitään ominaisuutta vihaa. Turha ei ole sama kuin paha :D
Tästä Mi6:n globalista tuota ei vielä saa poistettua.
Minusta minulle (ja monelle muullekin) turhan ominaisuuden pitäisi pystyä sulkemaan pois, jos sellaista ei tarvitse. Poistaminen olisi tietenkin vielä parempia vaihtoehto.
Kovasti tunnut nyt olettavan minun ajatteluani asiasta. En ole missään "harhaisesti" oletellut yhtään mitään tuon ominaisuuden tekemisistä. Minulle se on vaan yksinkertaisesti turha ja haluaisin sen pois päältä :)
Olen tästä parin viestiä Xiaomin ketjuun laittanut, joten en nyt mielestäni ole tästä ollut jatkuvasti äänessä. Tässäkin ketjussa vielä ihan tiedustelin asiasta, kun oli itselle vähän epäselvästi tuossa listauksessa.

P.S. Jotenkin sinulla tuntui tämä menevän tunteisiin, kun puhut minun perustelemattomasta vihastani :D
 

BlackWolf

Suomen Michael Jackson
BANNED
NOSTO
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 797
En minä mitään ominaisuutta vihaa. Turha ei ole sama kuin paha :D
Tästä Mi6:n globalista tuota ei vielä saa poistettua.
Minusta minulle (ja monelle muullekin) turhan ominaisuuden pitäisi pystyä sulkemaan pois, jos sellaista ei tarvitse. Poistaminen olisi tietenkin vielä parempia vaihtoehto.
Kovasti tunnut nyt olettavan minun ajatteluani asiasta. En ole missään "harhaisesti" oletellut yhtään mitään tuon ominaisuuden tekemisistä. Minulle se on vaan yksinkertaisesti turha ja haluaisin sen pois päältä :)
Olen tästä parin viestiä Xiaomin ketjuun laittanut, joten en nyt mielestäni ole tästä ollut jatkuvasti äänessä. Tässäkin ketjussa vielä ihan tiedustelin asiasta, kun oli itselle vähän epäselvästi tuossa listauksessa.

P.S. Jotenkin sinulla tuntui tämä menevän tunteisiin, kun puhut minun perustelemattomasta vihastani :D
Edelleen et ole millään tavalla perustellut asiaa. Ei minulla mene mikään tunteisiin. Minulle split screen on täysin turha. Mutta kun minun ei tarvitse sitä split screen nappulaa siellä painaa niin en ymmärrä miksi se pitäisi saada sieltä poiskaan tai käydä uutisketjussa haukkumassa kuraksi. Jos nyt käy kirjoittelemassa että jokin asia on kuraa, niin silloin mielestäni ilmaisee aika vahvoja tunteita asian suhteen. Edelleen se ei sieltä sulle näy, jos et sinne mene, mikä siis siinä muka nyt niin kauheasti mättää? Tai vaihda siihen uuteen developeriin, niin saat sen sieltä pois häiritsemästä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 010
Edelleen et ole millään tavalla perustellut asiaa. Ei minulla mene mikään tunteisiin. Minulle split screen on täysin turha. Mutta kun minun ei tarvitse sitä split screen nappulaa siellä painaa niin en ymmärrä miksi se pitäisi saada sieltä poiskaan tai käydä uutisketjussa haukkumassa kuraksi. Jos nyt käy kirjoittelemassa että jokin asia on kuraa, niin silloin mielestäni ilmaisee aika vahvoja tunteita asian suhteen. Edelleen se ei sieltä sulle näy, jos et sinne mene, mikä siis siinä muka nyt niin kauheasti mättää? Tai vaihda siihen uuteen developeriin, niin saat sen sieltä pois häiritsemästä.
Niin se mun perustelu oli että minusta turha ominaisuus pitäis saada pois päältä. En nyt ihan tajua mitä muuta perustelua minulta tästä toivot?
Minusta joku "kura" on nyt tällä foorumilla vielä aika lievä ilmaisu. Voit toki minun puolestani jatkaa tunteideni olettamista ihan rauhassa. Mikäli mun kirjoitukset noin kovasti harmittaa, niin laita ignoreen.
Edelleen siinä ensimmäisessä viestissäni nimenomaan kyselin tarkennusta siihen kohtaan asiasta, kun se oli minusta vähän epäselvä.
Ei muuten saa vielä tästä developeristakaan sitä kytkettyä pois, sitä odotellessa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 136
Jos se split screen olisi saumaton, joustava ja suorituskykyisä niin ei se haittaisi. Tuo nykyinen päälleliimattu bugittava purkkaviritelmä sen sijaan on ihan täysin turha.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 295
Viestejä
4 197 026
Jäsenet
70 887
Uusin jäsen
Veev1

Hinta.fi

Ylös Bottom