Xiaomi 11T Bluetooth äänenvoimakkuus alhainen

Liittynyt
03.12.2021
Viestejä
21
Olisiko täällä tietoa miten voisi säätää Bluetoothin maksimi äänenvoimakkuuden isommaksi otsikon laitteella? Olen surffannut jo kaikki developer modet ym. keskustelut mutta ratkaisua ei oo löytynyt. Esim. autossa ja JBL:n extreme kaiuttimen kautta äänet jää paljon alemmaksi kuin muilla puhelimilla (esim IPhone8, Huawei P10, IPhone12 Mini...) joita on kokeiltu. Äänet maxilla puhelimesta ja bluetooth kaiuttimista. Outo juttu on että asetusten Sound effects osastolla MI sound valikkoon ei pääse käsiksi (harmaana) vaikka esim Bluetooth headsetin kytkee laitteeseen.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 670
Developer asetuksista käyty jo kokeilemassa "Bluetoothin todellinen volyymi" asetusta?
Sen pitäisi synkronoida puhelimen äänenvoimakkuuden sen toistolaitteen äänenvoimakkuuden kanssa. Eli kun luurin äänenvoimakkuus on maksimissa niin on toistolaitteenkin oma volyymi tapissa, jne.
Kyseinen asetus voi olla myös sijoitettuna bluetoothin laitehallinnan puolelle laitekohtaisesti, ainakin näin Mediapad M6 tabletissa.

Kaikki ylimääräiset käyttikseen leivotut ääniefektit sammuu pois käytöstä aina kun luureilla käyttää bluetoothia, eli ihan normaalia että tuo MI sound effects menee pois päältä.
 
Liittynyt
26.06.2020
Viestejä
1 299
Developer asetuksista käyty jo kokeilemassa "Bluetoothin todellinen volyymi" asetusta?
Mistä tonne pääsee? Mulla vähän samantyyppinen ongelma että kuulokkeissa/kännykässä ei ole portaatonta äänenvoimakkuudensäätöä joten aina on ääni liian pienellä tai liian kovalla
 
Liittynyt
03.12.2021
Viestejä
21
Developer asetuksista käyty jo kokeilemassa "Bluetoothin todellinen volyymi" asetusta?
Sen pitäisi synkronoida puhelimen äänenvoimakkuuden sen toistolaitteen äänenvoimakkuuden kanssa. Eli kun luurin äänenvoimakkuus on maksimissa niin on toistolaitteenkin oma volyymi tapissa, jne.
Kyseinen asetus voi olla myös sijoitettuna bluetoothin laitehallinnan puolelle laitekohtaisesti, ainakin näin Mediapad M6 tabletissa.

Kaikki ylimääräiset käyttikseen leivotut ääniefektit sammuu pois käytöstä aina kun luureilla käyttää bluetoothia, eli ihan normaalia että tuo MI sound effects menee pois päältä.
Kiitos vinkistä. Tuo lienee sama kuin "Disable absolute volume". Olen kokeillut eikä tuota kautta valitettavasti maksimi äänenvoimakkuutta saa lisää.
 
Liittynyt
03.12.2021
Viestejä
21
Mistä tonne pääsee? Mulla vähän samantyyppinen ongelma että kuulokkeissa/kännykässä ei ole portaatonta äänenvoimakkuudensäätöä joten aina on ääni liian pienellä tai liian kovalla
Osassa Android puhelimista ilmeisesti löytyy Bluetoothin asetusten alta niinkuin Tiihokatti kirjoitti. Tuossa mun laitteessa developer asetukset saa aktivoitua kun painaa monta kertaa (olikohan 7) "settings"->"about phone" valikosta löytyvän MIUI version kohtaa. Sen jälkeen lisäasetusten "settings" ->"additional settings" alta löytyy "developer options".
 
Liittynyt
03.12.2021
Viestejä
21
Tilannepäivitys. Vaikka oli uusi puhelin kyseessä niin tehdasasetusten palauttaminen näyttäisi korjanneen vian.
 
Liittynyt
03.12.2021
Viestejä
21
Ongelma on palautunut. Tehdasasetusten palautuksen jälkeen äänenvoimakkuutta suurentaessa tuli varoitus kuulovaurioista. Sen jälkeen äänenvoimakkuuden sai säädettyä vielä isommalle. Nyt alkuperäinen ongelma palautui, eli mitään varoitusta ei tule vaan ääni näyttää säätyvän maksimille saakka, mutta ääntä lähtee paljon vähemmän. Onko kenelläkään uusia kokemuksia / vinkkiä miten muuten kuin tehdasasetuksilla ongelman voisi korjata?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 266
Viestejä
4 217 913
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
TurboScrub

Hinta.fi

Ylös Bottom