Myyty XFX Radeon RX6800 Speedster 16 Gb, Haukipudas, h. 470€

Liittynyt
13.02.2021
Viestejä
103
Tuli hommattua ihan uusi XFX Radeon RX6800 Speedster 16 Gb näytönohjain mutta halusinkin vieläkin tehokkaamman joten kerkesivät tämän postittamaan minulle, en kerennyt siis perua vaikka yritin. Ohjain ei vielä ole saapunut koska tuleepi Tanskasta Proshopista. Olen sen jo maksanut ja pyydän siitä samaa mitä Prosoft:kin pyytää. Laitan kuvia kunhan saan sen postista. Jos ei mene täällä kaupaksi niin laitan sen asiakaspalatuksena takaisin Prosoftille.

Tuote:XFX Radeon RX6800 Speedster 16 Gb
Hinta:460
Tuote ostettu (mistä ja milloin)Prosoft 07.12.2013
Kuitti löytyy (takuu voimassa):on
Muuta huomioitavaa:Uusi


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa):Haukipudas
Toimitustapa: Posti, nouto
Maksutapa: tilisiirto, käteinen, mobilepay


Kuva: tulossa
 
Viimeksi muokattu:

ARu

Tukijäsen
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
166
Ei kannata lunastaa, koska silloin palautus maksaa 12 €. Jos sovit aspan kanssa, että et lunasta pakettia, niin tuo raha säästyy sinulta. Itse toimin juuri noin yhden näytön kanssa.
 

ARu

Tukijäsen
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
166
Ei ole. Annat vaan palautua takaisin, ja teet palautuksen Proshopin nettisivulla, mutta et hyväksy 12 € vähentämistä viimeisessä vaiheessa. Sen jälkeen voit olla aspaan yhteydessä, mutta minulle vaan sanottiin että palautus on jo käsitelty ok, eikä 12 € vähennetä, koska en pyytänyt maksullista palautusta.
 

ARu

Tukijäsen
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
166
Viimeisessä vaiheessa pyytää siis vaan hyväksymään 12 € vähentämisen, mutta et vaan hyväksy ja suljet selaimen ikkunan. Palautus jää voimaan, mutta 12 € ei vähennetä. Näin sanoi minulle aspa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 585
Viestejä
4 247 875
Jäsenet
71 367
Uusin jäsen
Jmein

Hinta.fi

Ylös Bottom