Lahjoitettu XFX 550W poweri

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 548
XFX:n poweri tarpeettomana. Ostettu 2012 Jimm'siltä, nyt ylimääräisenä. Toimii. Ei käyttöä itselläni, tilalle tuli 650W XFX, koska kovalevyt, uusi näyttis ja prossun kellotus joten varman päälle pelasin. Kaupan päälle saa Intelin I5-2500K:n stock tuulettimen.

WP_20170702_15_14_22_Rich.jpg WP_20170701_11_47_01_Pro.jpg

Sijaitsee Turussa. Tarvittaessa matkustavat Kupittaalle.
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
923
Voin tulla hakemaan mistä päin tahansa Fölialueelta ja olis oikeaa tarvetta kun ei meinaa ollenkaan löytyä näitä järkihintoihin, varsinkaan Turusta. Coolerinkin voin ottaa varuiks, koska eka AIO kiinni ja tiedä sit. Milloin tahansa käy. 1155 setti odottais tääl järkevää virtalähdettä testaamiseen.

Enkä ole laittamassa 50 eurolla huomenna Huutoon... krhm vaan Pyreksille, joka harrastaa tätä ammatikseen. Siis ei satunnaisessa ostossa ja myynnissä mitään väärää mut jatkuvasti suoraan lahjoituksista 10v vanha rauta 100 eurolla Huutoon...
Pakko mainita kun oikeaa tarvetta on ja joka kerta käy näin. Haku - Huuto.net Siellä ne lahjoitetut tavarat on. Huuto.net | sivu 250 | MuroBBS

P.S. Persaukisia ollaan täs itekin, voin tuoda vaikka verotustodistuksen :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 317
Tähän voisi kieltämättä moderointi puuttua, kaupallisessa tarkoituksessa toiminta ei liene tääläkään sallittua, kun ei ollut sitä murossakaan? En jaksa nyt alkaa sääntöjä tavaamaan, mutta trokaamiseltahan tämä hieman haiskahtaa, vaikkei tapahdukkaan saman sivuston sisällä.

@Sampsa

Edit: ja pahoittelut offtopicista
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 548
Joo, kyllä tämä nyt menee ihan lahjoituksena tekkiläiselle mieluummin käyttöön kuin jälleenmyyntiin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
98
Voin tulla hakemaan mistä päin tahansa Fölialueelta ja olis oikeaa tarvetta kun ei meinaa ollenkaan löytyä näitä järkihintoihin, varsinkaan Turusta. Coolerinkin voin ottaa varuiks, koska eka AIO kiinni ja tiedä sit. Milloin tahansa käy. 1155 setti odottais tääl järkevää virtalähdettä testaamiseen.

Enkä ole laittamassa 50 eurolla huomenna Huutoon... krhm vaan Pyreksille, joka harrastaa tätä ammatikseen. Siis ei satunnaisessa ostossa ja myynnissä mitään väärää mut jatkuvasti suoraan lahjoituksista 10v vanha rauta 100 eurolla Huutoon...
Pakko mainita kun oikeaa tarvetta on ja joka kerta käy näin. Haku - Huuto.net Siellä ne lahjoitetut tavarat on. Huuto.net | sivu 250 | MuroBBS

P.S. Persaukisia ollaan täs itekin, voin tuoda vaikka verotustodistuksen :D
Niin joo, myyn kyllä tavaraa joka on jäänyt omasta käytöstäni jouten, en ole koskaan pistäny lahjoitettua tavaraa suoraan myyntiin niinkuin väität... Se on siis näin että harrastan kyllä näitä romuja & oon köyhä ja persaukinen myös, ja asun pienessä kaksiossa joten mulla ei todellakaan mahdu kaikki kaappeihin mitä jostain hankin. Eli jos tulee hommattua jotain, niin yritän myös myydä jotain mille ei ole enää käyttöä, ja kun jokin on ollut mun käytössä se on melkoisella varmuudella paremmassa kunnossa, kuin jostain lahjoituksena tai rahalla hankittu kilon paskekerroksella varustettu ryönä.

Jos meinaan oikeesti aattelet, että lahjoituksena saa jotain priimaa ja putsattua, niin sanon että oot yleensä väärässä. Samoin jos jostain saa sen koneenraadon niin kovalevyt puuttuu, poweri on paska, jne kivaa. Eli kyllä sanoisin että noita roinia pitää oikeesti harrastaa, ei tosta miksikään bisnekseksi mulla oo koskaan ollut, eikä ole tarkoituskaan. Mutta kun oon ittelleni laittanut jonkin kamppeen suurella hommalla ja vaivalla kuntoon, niin katson että sitten kun siitä luovun niin saan jonkinlaisen korvauksenkin siitä minulta parempikuntoisena lähtevästä romusta ottaa, kun on kuitenkin yleensä mennyt osia jotka oon ihan rahalla ostanut, työlle nyt ei voi harrastuksissa hintaa laskea mutta sanon että noihin palaa aikaa niin paljon että ei siitä kukaan mitään tuntipalkkaa saisi, moni naurais vaan paskasesti jos tajuas mikä määrä päiviä voi kulua kun rassaa jotain raatoa.

Tätä poweria aattelin tohon puolison koneeseen, kun sillä on siinä vielä joku ikipaska pakettikoneen fortroni. Mutta jos et usko, niin ei se multa pois ole. Aika rikkaalta mun mielestä vaikutat jos sulla on ees jotain 1155 kantaista roinaa, mulla tämä uusin kone on vielä 755 tasoa.
 
Viimeksi muokattu:

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 585
Voin tulla hakemaan mistä päin tahansa Fölialueelta ja olis oikeaa tarvetta kun ei meinaa ollenkaan löytyä näitä järkihintoihin, varsinkaan Turusta. Coolerinkin voin ottaa varuiks, koska eka AIO kiinni ja tiedä sit. Milloin tahansa käy. 1155 setti odottais tääl järkevää virtalähdettä testaamiseen.

Enkä ole laittamassa 50 eurolla huomenna Huutoon... krhm vaan Pyreksille, joka harrastaa tätä ammatikseen. Siis ei satunnaisessa ostossa ja myynnissä mitään väärää mut jatkuvasti suoraan lahjoituksista 10v vanha rauta 100 eurolla Huutoon...
Pakko mainita kun oikeaa tarvetta on ja joka kerta käy näin. Haku - Huuto.net Siellä ne lahjoitetut tavarat on. Huuto.net | sivu 250 | MuroBBS

P.S. Persaukisia ollaan täs itekin, voin tuoda vaikka verotustodistuksen :D
Tähän voisi kieltämättä moderointi puuttua, kaupallisessa tarkoituksessa toiminta ei liene tääläkään sallittua, kun ei ollut sitä murossakaan? En jaksa nyt alkaa sääntöjä tavaamaan, mutta trokaamiseltahan tämä hieman haiskahtaa, vaikkei tapahdukkaan saman sivuston sisällä.

@Sampsa

Edit: ja pahoittelut offtopicista
Niin joo, myyn kyllä tavaraa joka on jäänyt omasta käytöstäni jouten, en ole koskaan pistäny lahjoitettua tavaraa suoraan myyntiin niinkuin väität... Se on siis näin että harrastan kyllä näitä romuja & oon köyhä ja persaukinen myös, ja asun pienessä kaksiossa joten mulla ei todellakaan mahdu kaikki kaappeihin mitä jostain hankin. Eli jos tulee hommattua jotain, niin yritän myös myydä jotain mille ei ole enää käyttöä, ja kun jokin on ollut mun käytössä se on melkoisella varmuudella paremmassa kunnossa, kuin jostain lahjoituksena tai rahalla hankittu kilon paskekerroksella varustettu ryönä.

Jos meinaan oikeesti aattelet, että lahjoituksena saa jotain priimaa ja putsattua, niin sanon että oot yleensä väärässä. Samoin jos jostain saa sen koneenraadon niin kovalevyt puuttuu, poweri on paska, jne kivaa. Eli kyllä sanoisin että noita roinia pitää oikeesti harrastaa, ei tosta miksikään bisnekseksi mulla oo koskaan ollut, eikä ole tarkoituskaan. Mutta kun oon ittelleni laittanut jonkin kamppeen suurella hommalla ja vaivalla kuntoon, niin katson että sitten kun siitä luovun niin saan jonkinlaisen korvauksenkin sille harrastusmielessä asiaan laittamalleni ajalle pistää, eiks jeh?

Tätä poweria aattelin tohon puolison koneeseen, kun sillä on siinä vielä joku ikipaska pakettikoneen fortroni. Mutta jos et usko, niin ei se multa pois ole. Aika rikkaalta mun mielestä vaikutat jos sulla on ees jotain 1155 kantaista roinaa, mulla tämä uusin kone on vielä 755 tasoa.
Tälläinen ei missään nimessä ole sallittua tai toivottua toimintaa liittyen lahjoituksiin. Sen sijaan, että lahjoituksia myytäisiin eteenpäin, ne on tarkoitettu omaan käyttöön ja tarpeeseen. Käyttäjältä @Pyreksi jatkossa lahjoitusten vastaanottaminen kielletty tällä palstalla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
98
Tälläinen ei missään nimessä ole sallittua tai toivottua toimintaa liittyen lahjoituksiin. Sen sijaan, että lahjoituksia myytäisiin eteenpäin, ne on tarkoitettu omaan käyttöön ja tarpeeseen. Käyttäjältä @Pyreksi jatkossa lahjoitusten vastaanottaminen kielletty tällä palstalla.
Omaan käyttöön tämäkin olisi tullut niinkuin tuossa kerroin, eli protestoin tälläistä mielivaltaa perustuen vain yhden ihmisen esittämiin syytöksiin. Ja kannattanee palstan sääntöihin lisätä jos jotain joskus lahjoitettua ei saa koskaan myydä eteenpäin, edes silloin kun ei enää ole sille itsellä käyttöä ja esine sisältää muualta ostettuja osia joita ei alkuperäisessä lahjoituksessa ollut. Mutta eipä siinä mitään, jos en ole tänne palstalle tervetullut, niin pitänee sitten pysyä poissa...

Lisäyksenä @Sampsa :lle, että selasin koko lahjoituspalstan pariin-kolmeen kertaan ja pariin kertaan yv:ni, en löytänyt yhtään esinettä jonka olisin tältä palstalta saanut, ja myynyt eteenpäin. En ainuttakaan.

Vai vaikuttavatko täällä vanhat muron tekemiset myöskin, että saan joidenkin vanhojoen murojuttujen takia lahjotusbannin tänne iobbs:ään?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
923
En ole kiinnostunut käymään tätä keskustelua, mutta jos sitä ehdoin tahdoin haluat kun laitoit privaa, niin tehdään se julkisesti eikä privassa, jotta muutkin voivat itse päätellä todennäköisyyksiä. Kuten todettua, jokainen näillä palstoilla tietää koneiden tehotason, hintatason, saatavuuden jne. Ei ole loppujen lopuksi vaikeaa päätellä kun ruvetaan miettimään.

Ihan oikeasti, jokainen näillä palstoilla pyörivä tietää, että noi 40-160GB kovot ja 350W virtalähteet, joita myytävistä koneistasi löytyvät ovat myös ilmaistavaraa. Kun nyt tuota tarjontaa vilkaisi niin ei niissä koneissa mitään uusia virtalähteitä ja SSDitä komeile joihin on rahaa mennyt. Konkatkin maksaa huikeat 10-50cnt / kpl tuossa jokirannassa. Samoin ne XP läppärit. Niitäkin saa ilmaiseksi ja niitä myydään kympin luokassa. Ja näiden hinnaksi laitat sitten 100€? Tuntipalkat on kohdillaan, samoin katteet. Ja sitten on itselle ylimääräistä tavaraa? Aivan varmasti kun rohmuat Muron puolella jokaista lahjoitusilmoitusta niin varmasti niitä kertyykin nurkkiin "itselle ylimääräistä".
Jopa Ekotori käytännössä heitti jo vuosia sitten alle 19" litut pois ja 19" maksavat 10€, mutta olet sitä mieltä, että on 34€ arvoisia kun ne olet jostain saanut ja puhdistanut pölyt?
Sitä socket A ja 478 tavaraa sai 10 vuotta sitten ilmaiseksi niin paljon kuin jaksoi nurkkiinsa ottaa ja ihan hyvää hyvyyttään ylimääräisestä yrität päästä tilanpuutteen takia eroon - 30-90 eurolla.

Niin ja mikä minua pännii - no eikö se tullut jo selväksi kun tarkastelee noita yllämainittuja seikkoja. Aika monella se tavara menis oikeasti käyttöön ja vaikka joku sitä myisikin niin edes kohtuullisella hinnalla. Vai väitätkö kivenkovaa, että Pentium M, 1,5GB koneen hinta on 100€? Sain vastaanlaisen joku 5v sitten ilman kovoa lahjoituksena ja tuossa se on käytössä ollut, kovo maksoi jo silloin 10€. Kun nyt ostan toisen tilalle niin tuo menee ilmaiseksi eteenpäin kun itsekin sen saanut ilmaiseksi, sitä tarvitsevalle, enkä tunge sitä satasella Huutoon kun olen "omaa rahaa" käyttänyt. Ymmärtäisin sitten jos myisit edes kohtuutavaraa kohtuuhintaan ja niihin olis oikeasti käytetty rahaa. Sitten vielä kehtaat lahjoituspuolella Murossa tingata kahvipaketin pois 19" näytöstä. Mikähän oliskaan mahtanut tulla hinnaksi?

Sitten kun sanot että menee omaan tarpeeseen - kovat on tarpeet, varmaan RSS feedi päällä kun minuuteissa, riippumatta ajasta kerkeät ottamaan vastaan ihan mitä tahansa Murossa. Ja nyt valitat tilanpuutetta? Mutta edes kohtuuhintaan et halua luopua? Oikeasti, aika läpinäkyvää. Normaalia bisnestä vastaan ei ole mitään, mutta enhän minäkään mene Varissuon ruokajonoon ja kaupittele niitä ruokia Kauppatorilla huomenna. Tämä on aivan samaa toimintaa.

Siis kun katsoo mitä kaikkea otat vastaan, paljonko ostat noita osia (et mitään), mitä myyt ja mihin hintaan niin ei tarvitse olla kummoinen dekkari... Joo, juuri nyt ei (välttämättä) ole mitään lahjoituksena saatua suoraan Huudossa myynnissä mut hohhoijaa nyt aikuisten oikeesti. Selityksesi voisi olla uskottavaa ihmisille, jotka eivät seuraa näiden vehkeiden hintatasoa, tarjontaa ja kysyntää, mutta ei mene täällä läpi. Sen uskon, että tuo virtis olis päätynyt itsellesi - ja se "paska FSP" sitten noihin 100 euron 10v vanhoihin koneisiin - ja sinun mukaasi tämä maksaa paljonkin?

Ja pointti:
Ei mua, eikä ketään muuta haittaa vaikka rakentaisit museon tai vaikka ostaisit ja myisit (paino sanalla ostaisit) koneita, muttakun valitat tilanpuutetta ja yrität myydä arvotonta tavaraa törkyhintaan - joka jossain vaiheessa on aivan varmasti tullu ilmaiseksi - voidaanhan aina ne 4k+ viestiä käydä läpi.
Sillon kun joku antaa käyttöön jotain toiselle niin oletus ei ole se, että sillä on tarkoitus suorastaan huijata mahdollista ostajaa ja tehdä puhdasta bisnestä odottaen, että joku sen ostaa ylihintaan vaikka siihen menis 10 vuotta (esim. toi sun Socket A ja S478 paketit - ja paljonkos oot saanu esim. niitä muisteja lahjoituksena, jotka noista löytyy?). Myisit edes kohtuuhintaan niitä romuja kun olet ilmaiseksi tai puoli-ilmaiseksi saanut.


Pari esimerkkiä täältäkin:
Niin - täälläkin sulle kelpaa ADSL2 modeemi ja Murossa tarjosit sellaista 20 eurolla jollekin, olkoonkin tuosta pari v aikaa. Kaikki tietää, että niitä on saanut ilmaiseksi viimeisen 10v. Oikeasti, saat eilispäivän rautaa ilmaiseksi ja myyt toissaviikon tavaraa älyttömiin hintoihin. Reilukerho? Sait juuri 250GB kovalevyn täältä ilmaiseksi ja väität, että omaisuutesi on mennyt johonkin 160GB+40GB kovoihin kun kaupittelet satasella S939 konetta? Sait muuten täältä sen 40GB kovon myös ilmaiseksi.

Kun aloitit, niin voidaan jatkaa tätä ihan paljonko haluat, mutta luulen, ettet halua.

Anteeksi kaikille tästä ja kiitoksia lahjoittajalle, mutta mielestäni tämäkin on parempi käydä julkisesti läpi niin jokainen voi sitten päätellä oliko tämä vain minun "henkilökohtainen ongelma ja rageaminen" ja ties mitä nyt olikaan vai onkohan tässä kuitenkin totuuden siemen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
98
Sen uskon, että tuo virtis olis päätynyt itsellesi
Niin kun sait kiilattua mun ohi ottamaan tän powerin niin viimein uskot, että tää olis tullut omaan käyttöön, kiva kuulla.

Pari esimerkkiä täältäkin:
Niin - täälläkin sulle kelpaa ADSL2 modeemi ja Murossa tarjosit sellaista 20 eurolla jollekin, olkoonkin tuosta pari v aikaa. Kaikki tietää, että niitä on saanut ilmaiseksi viimeisen 10v. Oikeasti, saat eilispäivän rautaa ilmaiseksi ja myyt toissaviikon tavaraa älyttömiin hintoihin. Reilukerho? Sait juuri 250GB kovalevyn täältä ilmaiseksi ja väität, että omaisuutesi on mennyt johonkin 160GB+40GB kovoihin kun kaupittelet satasella S939 konetta? Sait muuten täältä sen 40GB kovon myös ilmaiseksi.

Kun aloitit, niin voidaan jatkaa tätä ihan paljonko haluat, mutta luulen, ettet halua.

Anteeksi kaikille tästä ja kiitoksia lahjoittajalle, mutta mielestäni tämäkin on parempi käydä julkisesti läpi niin jokainen voi sitten päätellä oliko tämä vain minun "henkilökohtainen ongelma ja rageaminen" ja ties mitä nyt olikaan vai onkohan tässä kuitenkin totuuden siemen.
Jatkan ihan mielelläni. Tuo Murossa kauppaamani ADSL modeemi on ostettu ihan rahalla silloin kun ne vielä maksoi, maksoi muistaakseni 45 Euroa. toki niillä ei enää suurta arvoa ole, mutta siitäkään en vissiin olis saanut rahaa pyytää.

160GB levy mikä tossa on on aikanaan ostettu kympillä kirppikseltä, ollut suht vähäisellä käytöllä useamman vuoden. Kyseinen 40GB levy ei ole täältä saatu, vaan ollut pitkään testikonekäytössä, ajattelin että jossain vielä kakkoslevynä menee.

Tämä sun ragetus ihmetyttää, kun jotkut haluaa jostain maksaa, niin miksi en myisi? Ja kyse ei ole tältä palstata saaduista tavaroista, niin miksi edes välität?
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
923
Kyllä, vuonna 2015 vai 2016 ADSL modeemi maksoi 45 euroa. Ja sinä olet sen vielä maksanut. Kyllä. Ei, myynnissä ei ole yhtään lahjoituksena saatua tavaraa, kaikki mitä myyt on ostettua ja kaikki lahjoituksista saamasi tavarat mahtuu sinne kaksioon ja ovat siellä edelleen. Kuten todettua - päätelkööt jokainen itse. En jaksa itsestäänselvyyksistä vääntää aikuisten kanssa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
98
Kyllä, vuonna 2015 vai 2016 ADSL modeemi maksoi 45 euroa. Ja sinä olet sen vielä maksanut. Kyllä. Ei, myynnissä ei ole yhtään lahjoituksena saatua tavaraa, kaikki mitä myyt on ostettua ja kaikki lahjoituksista saamasi tavarat mahtuu sinne kaksioon ja ovat siellä edelleen. Kuten todettua - päätelkööt jokainen itse. En jaksa itsestäänselvyyksistä vääntää aikuisten kanssa.
Niinkuin kerroin, murosta jotain joskus lahjoituksena saamaani olen myös myynyt kun se on jäänyt pois omasta käytöstäni, mutta en mitään täältä saatua.

Sun pitäis myös ymmärtää en ole saanut kaikkea mistä olen ollut kiinnostunut. Eli oon kyllä kertonut ties kuin monessa ketjussa täällä sekä murossa haluavani ottaa vastaan jotain, mutta sinun tyyliin joku usein vänkää jollain syyllä edelle, ja silti monet luulee että kyseinen esine tuli mulle. Eli mulla ei kotonani (mitä käytän lähinnä asumiseen) ole suinkaan Suomen kaikkia lahjoitettuja kamoja siitä yksinkertaisesta syystä, että joku menee useinkin yv:llä tai muuten edelle, ja hiljaa ottaa tavaran omakseen. Se on pääosin ok, koska en mäkään kaikkea tarvitse, mutta sitten tulee sun kaltasia jotka luulee että mulla on täällä kaikki maailman tavara...

Niin ja oot sä oikeasti sitä mieltä, että jos oon kattelu IBM Thinkpadin viimeisen päälle kuntoon, koneen oon itte aikanaan ostanut ihan rahalla, putsannu, tyhjentäny kovon oman käytön jäljiltä, asentanu kaikki perusjutut uusiksi, ja laitan mukaan vielä paremman mun kahdesta toimivasta akusta koneelle, niin mä en saa pyytää siitä joltain mersuharrastajalta satasta kun ne haluaa IBM:n ja satanen on niille pikkuraha?

Edelleenkään en ymmärrä että miksi sä minua vihaat?
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 009
Viestejä
4 191 926
Jäsenet
70 841
Uusin jäsen
Package

Hinta.fi

Ylös Bottom