Xfx 1050 black/ 7700x/ RTX 4070ti

Pricez

I suck at games
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
214
Vihdoinkin painoin liipaisinta ja tilasin päivityspaketin vanhan skylaken tilalle.
Vanhasta kokoonpanosta jää kotelo, kovalevyt, prossujäähy ja otsikon poweri.

Itsessään varmaan powerin teho 1050w 80 gold riittää hyvin, mutta tajusin nyt, että kuinka pirun vanha tuo poweri oikeasti on.
Onko siis mulla nyt käsissä tikittävä aikapommi powerin osalta, vai mitä mieltä raati on?
Mitään vikaa powerissa ei ole ollut ja se putsataan paineilmalla kerran kuukaudessa pölystä, mikä suodattimien ohi sisään pääsee.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 124
Jos/kun vuosikausia vanha poweri paskoo muut komponentit, niin saat takuusta vaan kylmää kättä. Kotivakuutuksesta ehkä jotain, mutta siinäkin on omavastuu.

XFX vielä on surullisenkuuluisa siitä, että vaihtoi revikoiden jälkeen komponentteja huonompiin ja säästi rahaa - se näkyi sitten laadussa. Nyt heitä ei ole tällä vuosikymmenellä näkynyt enää myynnissä, kun maine meni. Onkohan firma edes enää pystyssä?
 

Pricez

I suck at games
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
214
Seasonicin kanssa oli ainakin yhtenäisiä osia, ainakin liitinpaneeli. Piti etsiä vanhoja arvosteluja youtubesta ja löytyi LTT:n arvostelu, joka lähinnä aiheutti hilpeyttä
 
Liittynyt
11.12.2021
Viestejä
455
Itsessään varmaan powerin teho 1050w 80 gold riittää hyvin, mutta tajusin nyt, että kuinka pirun vanha tuo poweri oikeasti on.
Onko siis mulla nyt käsissä tikittävä aikapommi powerin osalta, vai mitä mieltä raati on?
Mitään vikaa powerissa ei ole ollut ja se putsataan paineilmalla kerran kuukaudessa pölystä, mikä suodattimien ohi sisään pääsee.
Itse laittaisin powerin vaihtoon. Varsinkin jos powerilla ikää on lähemmäs 8 vuotta (skylake julkaistu 2015). Sulla on siellä kuitenkin reilusti yli tonnin osat kiinni, niin en edes miettisi asiaa.

Menee vielä jossain ser jätteessä/kakkoskoneessa, jossa osien arvo on kymppejä, max pari sataa tai vara/testipowerina.

Corsairilta 850W tilalle.
 

Pricez

I suck at games
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
214
No joo, parin tonnin päivitys oli, eikä tässä konkurssissa uusi poweri taloutta enempää kaada. Poweri on tosiaan ostettu samaan aikaan tuon skylake päivityksen kanssa 2015.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 970
Viestejä
4 215 834
Jäsenet
70 985
Uusin jäsen
retuilyllairmoraa

Hinta.fi

Ylös Bottom