Myyty Xeon MITX palvelin / NAS-verkkolevy 80€ OBO

Tuote: M-ITX palvelin / NAS-verkkolevy
Hinta: 100€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): N/A
Kuitti löytyy (takuu voimassa): N/A
Muuta huomioitavaa:
DIY NAS-palvelin, tärkeimmät speksit:
- M-ITX kotelo missä 3kpl hotswap 3.5" levykelkkoja + 1kpl sisäinen 3.5" asemapaikka
- Intel Xeon X3450 4x 2.66GHz Sockel 1156 4-ydin CPU
- Asus MITX emolevy missä 4 sata-porttia massamuisteille
- 8gb DDR3 RAM
- Nvidia Quadro K2200 GPU

Pätevä pieni palvelin mikä suorituu hyvin kotipalvelin/NAS askareista. Itse olen ajanut tässä Unraid-käyttöjärjestelmää suoraan USB-tikulta. Mukaan voidaan laittaa pientä korvausta vastaan myös 2tb levyjä pari kappaletta.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Espoo
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Mobilepay tai tilisiirto

nas1.jpeg

nas2.jpeg

Viimeksi muokattu:
kuin paljon 3TB / 4TB levyt maksaisi extraa jos laitat niitä mukaan tähän

ainiin juu, onko tässä se tilanne että xeon prossussa ei oo näyttistä (mutta emolevyssä on näyttisliittimet) mutta pakko olla silti erillinen näyttis koska xeon prossu ei sisällä gpu:ta ja pitäisi olla sellainen 1156 kannan prossu joka sisältää gpu:n jotta emon liittimiä voi hyödyntää?

ainiin juu, onko tässä se tilanne että xeon prossussa ei oo näyttistä (mutta emolevyssä on näyttisliittimet) mutta pakko olla silti erillinen näyttis koska xeon prossu ei sisällä gpu:ta ja pitäisi olla sellainen 1156 kannan prossu joka sisältää gpu:n jotta emon liittimiä voi hyödyntää?
Jep, prossussa ei ole igpu:ta, siksi erillinen näytönohjain kiinni. Mulla oli tossa aikaisemmin i3 prossu missä oli sisäänrakennettu näytönohjain.

Statistiikka

Viestiketjuista
264 235
Jäsenet
75 375
Uusin jäsen
vallua

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom