Xbox Series X + Series S -keskusteluketju

Liittynyt
26.03.2019
Viestejä
9
Lapselle tarvitsisi uuden xbox series s langattoman ohjaimen. Onko nyt järkevää ostaa ihan esim. tämä 48,95€ Microsoft Xbox Wireless langaton ohjain (hiilenmusta) - Gigantti verkkokauppa

Onko näihin olemassakaan mitään kiinankopioita halvemmalla? Elite ohjainta jotkut näemäm kehui tässä ketjussa, mutta taitaa olla melko lailla budjetin ulkopuolella.
Langattomia, jos siis sen pitää langaton olla, ei mahda olla. Ainakaan tuota halvemmalla.
Microsoft taisi muutenkin estää epävirallisten lisälaitteiden käytön xboxilla.
Langallisia 3rd-party ohjaimia löytyy sitten vaikka minkälaisia ja suhteellisen halpoja myös. Näissä on yleensä lisänä ohjelmoitavat takanäppäimet. Jokunen tuollainen ollut ja ovat olleet aivan soivia pelejä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
356
Lapselle tarvitsisi uuden xbox series s langattoman ohjaimen. Onko nyt järkevää ostaa ihan esim. tämä 48,95€ Microsoft Xbox Wireless langaton ohjain (hiilenmusta) - Gigantti verkkokauppa

Onko näihin olemassakaan mitään kiinankopioita halvemmalla? Elite ohjainta jotkut näemäm kehui tässä ketjussa, mutta taitaa olla melko lailla budjetin ulkopuolella.
Väärä paikka säästää, ainakin omien kokemusten pohjalta. Originaalilla vaan ja hintakin aivan jees.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 603
Xbox ohjain kantsii melkeenpä ottaa liisauksella, sen verran usein alkaa driftailemaan.

Elitessäkin ainakin siinä ekassa pahoja ongelmia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 160
Lapselle tarvitsisi uuden xbox series s langattoman ohjaimen. Onko nyt järkevää ostaa ihan esim. tämä 48,95€ Microsoft Xbox Wireless langaton ohjain (hiilenmusta) - Gigantti verkkokauppa

Onko näihin olemassakaan mitään kiinankopioita halvemmalla? Elite ohjainta jotkut näemäm kehui tässä ketjussa, mutta taitaa olla melko lailla budjetin ulkopuolella.
Xbox Onen ohjaimet käyvät myös Series S ja X kanssa. Tuskin niitä enää uutena liikkuu, mutta ehjiä saattaa löytyä Torista.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 177
Samat paskatatit kaikilla valmistajilla omissa kapuloissa (MS, Sony, Nintendo). Se on kun käytetään halvimpia komponentteja mitä saa.
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
700
Mulla alkoi one x:n mukana tullut ohjain driftaamaan 6kk käytön jälkeen, mutta orkkis onen mukana tullut ohjain toimii vieläkin.
Ihan tuurista kiinni kuinka hyvin kestävät.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 233
Mulla alkoi one x:n mukana tullut ohjain driftaamaan 6kk käytön jälkeen, mutta orkkis onen mukana tullut ohjain toimii vieläkin.
Ihan tuurista kiinni kuinka hyvin kestävät.
Nääh, toimivista ohjaimista ei netissä valiteta. Näyttää vain siltä, että kaikilla ohjaimet paskoo joka alustalla. Mutta ku suhteuttaa myytyihin konsoleihin (ja varsinki ohjaimiin, joita on x-kertaa konsolit), nii kyseessä tuskin on fifty-sixty onnesta kyse. Ei itselläkää ole koskaan mikään ohjain driftannut ja pidän kyl aina deadzonen mahd. pienenä, sillee kuite että peukkua voi lepuuttaa tatin päällä. Autopeleissä deadzonet on nollassa tosin.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
356
Onko täällä muita joilla Xbox tili mennyt täysin nolliin vaikka pitäisi saldoa olla? En ole 3 kk mitään ostanut ja olin ostamassa eikä edes näytä saldoa. Tietoneelta kävin katsomassa ja nollaa näytti vaikka tapahtumista näkyy, että alkuvuodesta 50e lahjakortti lunastettu ja 23e käytetty eli 27e pitäisi olla vielä saldoa.
Edit: Soitin asiakaspalveluun ja laittoivat asian eteenpäin. Rahat ehkä joskus palautuvat.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.01.2018
Viestejä
1 131
Onko tuota ohjainta mahdollista saada toimimaan pc bluetoothin ja xboxin kanssa ilman että se käynnistää aina konsolia päälle laitettaessa?
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 233
Onko tuota ohjainta mahdollista saada toimimaan pc bluetoothin ja xboxin kanssa ilman että se käynnistää aina konsolia päälle laitettaessa?
Eikös ton pitäis "pariutua" pc:n kans ja silloin ei xboxin pitäis käynnistyä? Mut jos se ei noin toimi (ei oo kokemusta itsellä), nii eikait siinä auta, ku laita xbox helpon virtakatkaijan taakse ja napsase virrat pois. Typerää ettei ole mahdollisuutta pakottaa käynnistys xboxin virtanapille.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
516
Onko tuota ohjainta mahdollista saada toimimaan pc bluetoothin ja xboxin kanssa ilman että se käynnistää aina konsolia päälle laitettaessa?
Ainakin oma Elite2 toimii siten, että se käynnistyy siihen moodiin missä se on sammutettu. Eli nyt kun olen koneella pelannut viimeksi ja käynnistän ohjaimen se on heti BT-puolella. Oletko tarkistanut ohjaimen firmware-päivitykset?
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
356
Onko täällä muita joilla Xbox tili mennyt täysin nolliin vaikka pitäisi saldoa olla? En ole 3 kk mitään ostanut ja olin ostamassa eikä edes näytä saldoa. Tietoneelta kävin katsomassa ja nollaa näytti vaikka tapahtumista näkyy, että alkuvuodesta 50e lahjakortti lunastettu ja 23e käytetty eli 27e pitäisi olla vielä saldoa.
Edit: Soitin asiakaspalveluun ja laittoivat asian eteenpäin. Rahat ehkä joskus palautuvat.
Onpas outo tapaus. Nyt sieltä tuli viesti, että microsoft tilin saldo on vanhentunut ja pitäisi olla yhteydessä sinne mistä olen latauslipukkeen ostanut. Olen siis ostanut latauslipukkeen ja käyttänyt lisäen saldoa tilille ja nyt tili mennyt tyhjäksi. Meneekö se rahat pois microsoft tililtä jos store latauslipuke menee vanhaksi käytön jälkeen eikä vielä koko summaa ole käytetty?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 038
Viestejä
4 189 611
Jäsenet
70 854
Uusin jäsen
rata-mestari

Hinta.fi

Ylös Bottom