Myyty Xbox Series X (Kuopio)

Liittynyt
12.11.2017
Viestejä
345
Myytävä tuote: Xbox series X
Hinta: 400€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 04/2022, Gigantti
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä, microsoftille 04/24 asti
Muuta huomioitavaa: 1 ohjain. Ei alkuperäistä pakkausta. Ostettu testiin toukokuussa 2022 mutta tullut pelattua vain muutama kymmenen tuntia game pass pelejä koska olohuoneesta löytyy myös PC.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Kuopio
Toimitustapa: Nouto, postitus ostajan piikkiin.
Maksutapa: Käteinen, MobilePay


Kuva: Laitan kuvaa myöhemmin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
1 263
Kiinnostaisiko vaihto series S + väliraha? Kuopiossa itsekin.
 
Liittynyt
12.11.2017
Viestejä
345
Eipä tuo näyttänyt kovin tiukka hinta olevan.
Sinä tarjosit 300€ (posteineen) eli käytännössä 290€ eli aika reilusti alakanttiin kuten kaikissa muissakin ketjuissa. Olit edellisessä ketjussa tarjonnut jo 320€ ja silti tulit aloittamaan tarjoukset täällä 300€:sta. Turha tulla nillittämään. Minulla ei ole mikään kiire tätä myydä pois koska tästä saa tuon 300€ vielä vuoden päästä. Ja ei, mitään uutta sukupolvea ei ole heti tulossa mitä olet viestihistoriassasi perustellut tämän konsolin liian "kovalle" hinnalle.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.11.2017
Viestejä
345
Tarkistin takuun ja näköjään microsoftille rekisteröitynä se onkin 24kk eli 04/24 asti (korjattu myös aloituspostaukseen).
 

Aaltoliike

Alkuperäinen jäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 249
Sinä tarjosit 300€ (posteineen) eli käytännössä 290€ eli aika reilusti alakanttiin kuten kaikissa muissakin ketjuissa. Olit edellisessä ketjussa tarjonnut jo 320€ ja silti tulit aloittamaan tarjoukset täällä 300€:sta. Turha tulla nillittämään. Minulla ei ole mikään kiire tätä myydä pois koska tästä saa tuon 300€ vielä vuoden päästä. Ja ei, mitään uutta sukupolvea ei ole heti tulossa mitä olet viestihistoriassasi perustellut tämän konsolin liian "kovalle" hinnalle.
Vastaan tähän, koska selkeästi osoitettu minulle. En minä mitään nillitä, kunhan totesin asian. Saahan sitä tarjota mitä haluaa, ei se ole mikään loukkaus myyjää kohtaan, kun ei tarjousta ole pakko hyväksyä. En ole koskaan perustellut tarjouksiani sen kummemmin, enkä koe että olisin mitenkään velvollinen kenellekään perustella millä hinnalla olisin halukas ostamaan jotain. Se, että olen jossain toisessa ketjussa kysellyt välipäivityksistä, kuten edellisessä sukupolvessa oli, ei ole mitään tekemistä tämän tarjoukseni tai muiden tarjousten kanssa.

Asia minun puolestani loppuunkäsitelty. Myynnin iloa! :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 482
Viestejä
4 163 773
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom