Xbox One X HDMI-ongelma

Liittynyt
28.09.2019
Viestejä
32
Muksu on onnistunut vääntämään Xbox One X:stä TV:hen menevän HDMI-liittimen särki, siten että kontakti on huono/ei anna kontaktia. Silminnähden portti vinossa. Onko tuota mahdollista korjata järjelliseen hintaan jollakin pajalla/tietäisikö joku sopivaa puljua korjauttamiseen?
 
Liittynyt
28.06.2019
Viestejä
1 014
Muksu on onnistunut vääntämään Xbox One X:stä TV:hen menevän HDMI-liittimen särki, siten että kontakti on huono/ei anna kontaktia. Silminnähden portti vinossa. Onko tuota mahdollista korjata järjelliseen hintaan jollakin pajalla/tietäisikö joku sopivaa puljua korjauttamiseen?
Halvimmalla pääset kun korjaat itse tai ainakin avaat sen konsolin sinne asti että pääsee siihen liittimeen asti käsiksi.

Otat kuvan millainen on ja käyt kysymässä jossain paikallisessa elektroniikka/tv korjausliikkeessä että jos voi vaihtaa uuden liittimen tai juotat itse kiinni.

Itse ainakin purkaisin koneen jos löytyy sopivia työkaluja siihen....ei noi mitään liian vaikeita pitäis olla. Ainoa jos niissä jotain erikois torxeja tai vastaavia mitä ei saisi auki.
 
Liittynyt
11.12.2020
Viestejä
39
Vanha ketju, mutta täältä onnistuu HDMI korjaukset järkevään hintaan.

 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 312
Viestejä
4 214 506
Jäsenet
71 036
Uusin jäsen
mirmir

Hinta.fi

Ylös Bottom