Xbox One ohjaimen heikko toiminta Bluetoothilla

Liittynyt
12.12.2019
Viestejä
108
Terve.

Kokeilin käyttää vähän hakukonetta aluksi ja selvittää onko muilla ollut samaa ongelmaa. Tilasin ohjaimen pari viikkoa sitten ja toimii täysin kelvottomasti bluetoothilla yhdistettäessä. Valikot toimivat huonosti ja saattaa jäädä pläräämään edestakaisin. Pelissä saattaa komento tulla 5 sekunnin viiveellä ja toiminnot jäävät pohjaan, jos yleensäkään edes toteutuvat. En omista erillistä BT-tikkua ohjaimelle, vaan hyödynnän Asus p8p67-emon bluetoothia. Vähän huonosti olen löytänyt tietoa kyseisestä ongelmasta googlen avulla, täällä aikaisemmin käytyjen keskustelujen perusteella saattaisi kaivata sitä erillistä BT-vastaanotinta? Pitääkö tässä vain nöyrtyä ja pelata rehdisti piuhan välityksellä. Alkaa vain harmittamaan, etten tilannut uutta x360-ohjainta.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Tämä ei toki auta sulla, kun on integroitu BT, mutta mulla oli ihan samaa ongelmaa. Ohjain oli käyttökelvoton. Mulla käytössä 12euron BT dongle.

Kunnes tajusin pistää metrin jatkojohdon päähän tuon BT donglen. Nyt se on nostettuna lattiakaiuttimen päälle, eikä pienintäkään ongelmaa.
Eli koneessa joku antoi niin pahaa häiriötä, että ei yksinkertaisesti toiminut. Integroidulla tuolle ei voi tehdä mitään, mutta ongelma vaikuttaisi täysin identtiseltö mun ongelman kanssa.
 
Liittynyt
12.12.2019
Viestejä
108
Tämä ei toki auta sulla, kun on integroitu BT, mutta mulla oli ihan samaa ongelmaa. Ohjain oli käyttökelvoton. Mulla käytössä 12euron BT dongle.

Kunnes tajusin pistää metrin jatkojohdon päähän tuon BT donglen. Nyt se on nostettuna lattiakaiuttimen päälle, eikä pienintäkään ongelmaa.
Eli koneessa joku antoi niin pahaa häiriötä, että ei yksinkertaisesti toiminut. Integroidulla tuolle ei voi tehdä mitään, mutta ongelma vaikuttaisi täysin identtiseltö mun ongelman kanssa.
Selvä homma, kiitos tiedosta! Taisin hävitä tämän pelin.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Sama mulla halvan ebay donglen kanssa, itsellä auttoi kun siirsin kotelon etupaneelin liittimeen. Eli myös kantavuusongelma mullakin.
Mulla ei sekään auttanut. Nyt on itseasiassa etäisyyttä enemmän.
Mulla toki tuollaiset pienet lähettimet hiirelle, näppikselle, kuulokkeille ja Xboxin chatpadille, joten sikäli ei ihme et yks BT sekoaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 048
Tulin tänne vaan sanomaan, että on ihan samaa ongelmaa.. Omenanraato ei ole ongelmineen yksin.

Koeta liittää ohjain johdolla PC:hen.

Itse olen ostanut halpoja langallisia ohjaimia, omat ongelmat ratkesi niillä.
 
Liittynyt
12.12.2019
Viestejä
108
Kokeilin huvikseni ohjainta liitettynä kännykkään ja pelaamalla rokettiliigaa Steam Linkin kautta. Samalla tuli mieleen, pystyisikö kännykkää käyttää donglena ohjainta varten PC:lle?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 614
Viestejä
4 185 972
Jäsenet
70 772
Uusin jäsen
PaulusKaita

Hinta.fi

Ylös Bottom