Ostettu xbox game pass pc:lle 1kk - 3kk koodi

Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 027
tarjoas koodia jolla saan lisäaikaa game passiin normihintaa halvemmalla ennenkuin tilaukseni päättyy tämän kuun lopussa.
Joulukuun puolella ei tarvi enää tarjoilla vaikka en olisi muistanutkaan sulkea tätä ilmoitusta.
maksan paypalilla tai tilisiirrolla
Minulla on amd ryzen 3700x prosessori mutta en saanut sen mukana mitään koodeja. Olen käyttänyt prosessorista riippumattoman tutustumisetu-hintatarjouksen jossa sain 4 eurolla 3kk game passia ja tarkoitus olisi saada joku koodi jonka voi redeemata samalla accountilla. Eli semmoset koodit ei kelpaa jotka vaatii uuden tilin perustamista.
 
Liittynyt
09.01.2018
Viestejä
136
Mulla ois tollanen Ryzenin mukana tullut koodi 3kk jota en ole vielä kerennyt lunastaa. Oisko 10 € pätevä hinta moisesta?
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 027
11.99 eur näyttäisi olevan microsoftin normihinta kolmelle kuukaudelle.

Olin vähä toivonu että vois saada vaikka puoleen hintaan tai jopa vitosella jostain.

Mutta möisitkö 8 eurolla niin saisin kolmanneksen normihintaa alemmalla hinnalla? :)
 
Liittynyt
09.01.2018
Viestejä
136
11.99 eur näyttäisi olevan microsoftin normihinta kolmelle kuukaudelle.

Olin vähä toivonu että vois saada vaikka puoleen hintaan tai jopa vitosella jostain.

Mutta möisitkö 8 eurolla niin saisin kolmanneksen normihintaa alemmalla hinnalla? :)
Sopii. Jatkoa yv:llä
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
247 697
Viestejä
4 324 914
Jäsenet
72 074
Uusin jäsen
Kantoaalto

Hinta.fi

Ylös Bottom