XBOX ACC ongelma: mistä driver Xbox One Wireless Controller Adapter for Windows 10?

Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
403
Osaisiko kukaan ohjeistaa mistä löydän ajurin langattomalle Xbox One vastaanottimelle?
Käyttöjärjestelmänä 64bit Win8.1 jota laitteen pitäisi nykyjään tukea, kuten myös Win7 ja Win10.

Xbox One controlleri asentui nätisti automaattisilla päivityksillä mutta ei langaton vastaanotin.
(Win10 päivitys ei mahdollista sillä haluan säilyttää MCE-ominaisuudet kyseisellä koneella jotka eivät kympissä tuettu.)

Tuhannesti kiitoksia jo etukäteen jos joku pystyisi auttamaan... :) ;) :)
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
90
Itse olen asentanut ( Kiinasta tilattu vastaanotin, win10 ) niin että olen:
- laitehallinnan kautta katsonut tunnistamattoman laitteet,
- valinnut laiteelle päivitä ohjain,
- etsi ohjaimia tietokoneesta
- valitsen ohjaimet tietokoneen käytössä olevien luettelosta
- listan loppupuolelta poiminut vastaanottimen ( xbox ) ajurit

Toivottavasti auttaa
 
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
403
Kvaakki: kiitos vinkistä, illalla meneekin heti testiin, sormet ristissä ranteita myöten! :)
 
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
403
Päivitystä ongelmaan: kokeilin valita ohjaimet tietokoneen käytössä olevien luettelosta
ja tällöin asennus onnistui mutta laite ei toiminut eikä valoa tullut vastaanottimeen...

Seuraava on ilmeisesti ollut lähinnä onnistumista, eli seuraamalla tätä ohjeistusta
GUIDE: Whoever has issues getting the driver for new Xbox One Wireless Controller Adapter for Windows 10 :: Help and Tips

olen saanut ladattua ohjaimen catalog.update.microsoft.com sivustolta ja on ainut ohjain
joka suostunut aloittaa asennuksen mutta ei kuitenkaan onnistunut ja tullut seuraava ilmoitus:

"Windows kohtasi ongelman asentaessaan ohjainohjelmistoa laitteeseen
Windos löysi laitteen ohjainohjelmiston, mutta sen asennuksessa tapahtui virhe.

Xbox Wireless Adapter for Windows

Ohjelmiston Windows Logo -yhteensopivuus on testattu käyttämällä jotakin toista
Windows-versiota. Ohjelmisto ei ehkä ole yhteensopiva tämän version kanssa."

Onko kukaan saanut toimimaan tätä uudempaa pienempää Wireless Controller Adapter for Windows 10
kalikkaa Win8.1 koneessa?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 929
Onko sinulla erillistä bluetooth vastaanotinta tai emolla tuki? Paritat ohjaimen sen kanssa.
 
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
403
Quantum: kiitos vinkistä, hätäratkaisuna kokeilen tuollaista bt-donglea seuraavaksi.

Xbox Wireless Adapter for Windows 10.jpg

Ja jos jollakulla ylimääräisenä tämän kuvan ylempi isompi vanhemman mallinen adapteri
niin mielelläni ostan sen välittömästi, tai jos joku haluaa vaihtaa uudempaan Win10
malliin (alempi) niin onnistuu myös, sillä jää mulla muuten käyttämättä.

Kiitos vinkeistä ja toivottavasti tästä ketjusta hyötyä ehkä muillekin...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
162
Quantum: kiitos vinkistä, hätäratkaisuna kokeilen tuollaista bt-donglea seuraavaksi.



Ja jos jollakulla ylimääräisenä tämän kuvan ylempi isompi vanhemman mallinen adapteri
niin mielelläni ostan sen välittömästi, tai jos joku haluaa vaihtaa uudempaan Win10
malliin (alempi) niin onnistuu myös, sillä jää mulla muuten käyttämättä.

Kiitos vinkeistä ja toivottavasti tästä ketjusta hyötyä ehkä muillekin...
Minulla olisi tuollainen isompi adapteri joutavana, laitoin sinulle yv:tä asian tiimoilta. :tup:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 396
Viestejä
4 197 257
Jäsenet
70 901
Uusin jäsen
juujepjoo

Hinta.fi

Ylös Bottom