Myyty X370 Taichi, Ryzen 5 1600 ja 32Gb(2x16Gb DDR4) muistit, Tampere

Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
436
Selvennetääs hieman ilmoitusta ja jaetaan eri komponentit niille kuuluviin paikkoihin. Lisään vielä takuutiedot myöhemmin.

Emolevy: Asrock X370 Taichi (Uusin Bios asennettu. Windows 10 Pro-lisenssi emolevyllä!)
HP: 115€ *Myyty!*

Prosessori: Ryzen 5 1600 + stokkijäähy
(Myyntiin saattaa jossain vaiheessa tulle mahdollisesti myös Be Quiet Dark Rock 3 Pro)
HP: 135€ *Myyty!*

Muisti: Corssair Dominator Platinum, 32Gb(2x16Gb), 2666MHz, CL15
(Ajettu alhasilla volteilla vakaasti 2800MHz CL14 @ 1.35v(voisi varmaan laskeakin) omalla emolla. Voltteja lisäämällä nousee kyllä nopeuskin mutten ole vielä löytänyt tarvetta)
HP: 275€ *pidän sitten itse kun ei porukalle hyvä muisti kelpaa. xD*


Mielellään noudolla, mutta paketit ja kaikki hilppeet löytyy postitukseenkin, sijainti Tampereella. Postitus/nouto aikaisintaan ensi viikolla lomareissusta johtuen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
436
Ei se tuollainen vanha rauta sen arvokkaanpaa ole ja eikös juhannuksena ala alennusmyynnitkin :happy:
Ymmärtäisin jos kyseessä olis vaikka i7-4770K mistä vieläkin koitetaan saada samaa rahaa kuin 4 vuotta sitten mutta pakko roikkua tuossa omassani kiinni vielä juhannuksen yli jos ei satu lähemmäs HP:ta :D
 

ambba

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.04.2018
Viestejä
891
Ryzenin orkkisjäähy mukana vai ei?

Taichi antaa ylijännitettä reilusti jos käytetään muuta kuin LLC 5 tasoa - oliko itselläsi millä LLC asetuksella parhaat tulokset/mitkä tulokset? Millä bioksella se on nyt?

Olen kiinnostunut jos koskettaa 4Ghz rajaa :)
 
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
436
Tulee orkkisjäähy mukaan juu, mutta en oo perehtynyt vielä tohon kellotteluun sen syvemmin. Laitoin vaan alhaisilla volteilla 3,8 GHz ja nyt kun paras näyttö ollu jonkun aikaa 1080p 60Hz niin en oo nähnyt tarvetta repiä tehoja irti.

Voinhan mä koittaa noita nappeja säädellä mut pelottava määrä asetuksia niin en oo ees jaksanu lähteen aikasemmin opetteleen. xD

Noita muistin subtimingejakin tuli älytön määrä lisää päivitysten mukana.

Pääsen testaamaan alkuviikosta kellotusta jos ei hirveen kova kiirus. Täytyy lukaista aiheesta varmaan eka jossain jotkin hyväksi todetut asetukset.
 
Viimeksi muokattu:

ambba

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.04.2018
Viestejä
891
... Laitoin vaan alhaisilla volteilla 3,8 GHz ja nyt kun paras näyttö ollu jonkun aikaa 1080p 60Hz niin en oo nähnyt tarvetta repiä tehoja irti...
Hyvä pointti totta. Kaverilla on Ryzen 3 eikä muuta tarvii 1080p 60fps varten.

Ei mun takia tarvi testaa enempää kun katsoin tarkemmin uusi koteloni onkin mATX :wtf::darra::facepalm: ..en tiijä nyt jaksaisko toista koteloa kattella..
 
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
436
Osta mun kotelo pois niin tilaa riittää ja jäähdytystehoa! :)

Niin ja sen verran muistelisin että ainaki 4GHz sain boottaamaan joskus kun setin sain mutta Cinebench kaatui jollain 1.42 volteilla. En oikein jaksanut säätää montaa nappia silloin Biosissa vaan ajattelin että hommaan kuitenkin Ryzen 7 2700X joskus niin olisin sitten vasta katsonut miten kellotetaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 834
Viestejä
4 290 481
Jäsenet
71 738
Uusin jäsen
alkesia

Hinta.fi

Ylös Bottom