Shikanjyo
#low&slow
Pelaileekos muut näin vanhoilla konsoleilla?
Alkoi siitä että tavallaan vahingossa otin muistitikulle profiilini konsolista.
Ja se on siirto, eikä kopiointi.
Eli konsolilla ei nyt ollut minun profiilia, enkä enää pääse sille kirjautumaankaan.
Kokeiltu on konsolin resetointia, vaikka mitä netissä pyöriviä jippoja, mutta eipä tunnu mikään auttavan.
Olen vaihtanut salasanan tilille, kokeillut toisella langattomalla yhteydellä, kokeillut langallakin.
Olen Microsoft tililtä poistanut konsoli linkityksen ja lisännyt sen uudestaan.
Sama tili kokeiltu ladata uudestaan One X:lle, ei ongelmia.
Onko muilla ollut vastaavaa?
E: Nyt se vain normaalisti kokeilemalla toimi. Aivan tajuttomasti netissä juttua tästä, joillain toimii jotkin kikat, joillain ei mikään. Tuesta sanotaan että asia on tiedossa ja sitä tutkitaan. My ass, ei siellä Microsoftilla tasan ketään kiinnosta mikään Xbox 360 kirjautumisongelma
Alkoi siitä että tavallaan vahingossa otin muistitikulle profiilini konsolista.
Ja se on siirto, eikä kopiointi.
Eli konsolilla ei nyt ollut minun profiilia, enkä enää pääse sille kirjautumaankaan.
Kokeiltu on konsolin resetointia, vaikka mitä netissä pyöriviä jippoja, mutta eipä tunnu mikään auttavan.
Olen vaihtanut salasanan tilille, kokeillut toisella langattomalla yhteydellä, kokeillut langallakin.
Olen Microsoft tililtä poistanut konsoli linkityksen ja lisännyt sen uudestaan.
Sama tili kokeiltu ladata uudestaan One X:lle, ei ongelmia.
Onko muilla ollut vastaavaa?
E: Nyt se vain normaalisti kokeilemalla toimi. Aivan tajuttomasti netissä juttua tästä, joillain toimii jotkin kikat, joillain ei mikään. Tuesta sanotaan että asia on tiedossa ja sitä tutkitaan. My ass, ei siellä Microsoftilla tasan ketään kiinnosta mikään Xbox 360 kirjautumisongelma

Viimeksi muokattu: