X360 ja Live tunnuksen lataaminen

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 363
Pelaileekos muut näin vanhoilla konsoleilla?

Alkoi siitä että tavallaan vahingossa otin muistitikulle profiilini konsolista.
Ja se on siirto, eikä kopiointi.
Eli konsolilla ei nyt ollut minun profiilia, enkä enää pääse sille kirjautumaankaan.

Kokeiltu on konsolin resetointia, vaikka mitä netissä pyöriviä jippoja, mutta eipä tunnu mikään auttavan.
Olen vaihtanut salasanan tilille, kokeillut toisella langattomalla yhteydellä, kokeillut langallakin.
Olen Microsoft tililtä poistanut konsoli linkityksen ja lisännyt sen uudestaan.

Sama tili kokeiltu ladata uudestaan One X:lle, ei ongelmia.
Onko muilla ollut vastaavaa?

E: Nyt se vain normaalisti kokeilemalla toimi. Aivan tajuttomasti netissä juttua tästä, joillain toimii jotkin kikat, joillain ei mikään. Tuesta sanotaan että asia on tiedossa ja sitä tutkitaan. My ass, ei siellä Microsoftilla tasan ketään kiinnosta mikään Xbox 360 kirjautumisongelma :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.12.2019
Viestejä
2
Otin vanhan xboxin 360 käyttöön alkuvuodesta ja yritin myös kirjautua. Ei toimineet mitkään temput, salasanan vaihdot, profiilin siirrot muistitikulle jne. Ajattelin jo että vika konsolissa ja ostin uuden käytetyn (vanhassa olikin dvd-asema sökö), mutta samat ongelmat edelleen jatkuivat. Lopulta löysin yhden linkin jonnekin microsoftin palveluiden syövereihin jossa piti joku nollaus tehdä että kirjautuminen taas onnistui. Ei ollut siis perus kaksivaiheiseen tunnistautumisen poisotto tai sen kanssa väliaikaisen salasanan luonti. Noh, sain tunnuksen kirjautumaan ja kaikki toimi hienosti uudella konsolilla pari kuukautta. Kunnes taas viime viikolla oli kirjautunut ulos ja samaa 80151103 -virhekoodia pukkasi kirjautumisessa. Salasana oli taatusti oikein ja toimi tietokoneella. En vaan enää millään muistanut tai löytänyt missä se resetointi oli. Tällä kertaa kuitenkin salasanan vaihto uuteen auttoi. Mutta ei ihan hirveästi herätä luottamusta, ja tallennukset sekä osa peleistä tuon tunnuksen takana kuitenkin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 420
Viestejä
4 217 289
Jäsenet
71 044
Uusin jäsen
jlehtira

Hinta.fi

Ylös Bottom