Minulla live-sivusto toimii ongelmitta niin tietokoneella kuin tabletilla. Väliaikaisia ongelmia joskus tulee vaikka vain siitä, että aktivoi vahingossa väärän snippetin. Sen korjaaminen kestää hieman kun pitää avata cPanel.
Testisivuilla mustavalkoteema tietokoneella takkuaa. Sen kehittely on pahasti kesken. Kuten tälläkin sivustolla, painikkeissa on sinisen sävyjä, mutta en nyt ole vakuuttunut, että sävyt ovat oikeita, mutta en nyt tiedä, miten niitä korjaisikaan.
Mitä kaikkia sivuja ongelma koskee teillä?
Tiedostojen siirtäminen erillisiin tiedostoihin toi sen ongelman, että tablet-laitteessa ulkoasu ei aina päivity. Mobiili Chromessa ei taida olla cachen tyhjennystä. Jotkut muutokset täytyy laittaa testimielessä style-tägeihin.
Olen yrittänyt viimeksi lähinnä vain selkeyttää ulkoasua muuttamalla siniharmaan teeman värejä (ja korvaamalla yläosan reunus taustavärillä). Mielestäni olen suht. onnistunut siinä foorumilistauksissa, yksittäisen säikeen kommenttien listauksessa ja sivupalkissa. Päämääränä on ollut helppolukuisuus sillä, että otsakkeet erottuvat hyvin ja parilliset/parittomat erottuvat sopivasti, eivät ylikorostuneesti.
Se vaaleampi sininen tuntuu nyt vähän irralliselta, koska sitä ei ole enää muualla kuin valikoissa ja blogin footer-osiossa. Mutta en osaa sitä kyllä muuttaakaan. Jos joku osaa esittää valikoiden taustavärille + blogin footerille paremman taustavärin, voin testisivustolla kokeilla vaihtoehtoja.