Wreckfest

Liittynyt
20.03.2021
Viestejä
74
Minulla on ongelma en saa tuossa Wreckfest pelissä ( Peli versio Wreckfest 1.299949 64bit DX11 ) toimimaan Fanatec rattia ja polkimia peli antaa oletuksena FANATEC ClubSport Pedals V3 ohjaimen - noilla oletus asetuksilla olen yrittänyt pelata mutta heti kun koskee pelissä kun peli alkaa kaasuun - niin sekoaa ohjaus ja kaasu jää täydelle päälle , olen yrittänyt tuolta ohjain asetuksista määrittää noita asetuksia ohjaus esim käännä oikealle asetusta määrittäessä niin tekee että tuon kytkin asetuksen kanssa rupee sekoilemaan , esim ensin poljin asetukset saa laitettua kohdilleen mutta sen jälkeen rupeaa tempuilemaan ohjaus asetukset kun niitä yrittää määrittää niin on tulee yhtäaikaa tuo käännä vasemmalle ja kytkin asetukset näkyy keltaisena , näkyvät - tuolla ohjain kuvassa , nuo samat hommat - tekee jos laitan ohjaimen FANATEC Wheel ohjaimeksi , ohjainasetukset valikossa antaa normaalisti säätää asetuksia mutta nei vaikuta tuohon ongelmaani , ratti on ollut minulla tuossa pelissä pc versio tilassa ja olen myös kokeillut yhteensopivuus tilassa saada toimimaan.
Ratti ja poljin setti on tällainen
- Gran Turismo DD Pro akseliväli (8 Nm) + ClubSport Universal Hub V2 (CS_UH_V2)
- ClubSport-pedaalit V3 (CSP_V3)
- Noihin olen asentanut fanatecin sivulya uusimmat ajurit ja päivittänyt firmwaret Fanatec Control Panel ohjelmiston kautta
Osaisko joku neuvoa mitenkä tuon ratti ja poljin settini saisi tuossa pelissä normaalisti toimimaan , olisi mukava välillä pelata tollaista huumori autopeliä.
 

Liitteet

Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 712
Viestejä
4 295 199
Jäsenet
71 695
Uusin jäsen
ilmapaahdin

Hinta.fi

Ylös Bottom