WRC 7 World Rally Championship

hokkis

Välituontilisensoija
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
338
http://www.wrcthegame.com/

Alustat: PC, PS4, Xbox One
Julkaisupäivä: 15.9.2017?

Saapa nähdä millainen peli sieltä tänä vuonna saadaan ulos. Kylotonnin aikaisemmissa rallipeleissä ei kauheasti kehumista ole, vaikka WRC 6 petrasikin surkean vitososan jälkeen.



Tässä on hyvä preview-pätkä, jossa on paljon pelikuvaa mukana ja jossa peliä kommentoidaan yllättävänkin positiiiviseen sävyyn.

 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 023
Surullista että brändiä pilataan tusinastudioilla. Antasivat nyt vaikka codeshittersille lisenssin niin he saisivat jotenkin miellyttävää rallikokemusta pelaajille.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
685
Aika hyvältä vaikuttaa videolla, mutta täytynee varmaan odotella ensimmäisiä kokemuksia ohjattavuudesta jne.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
144
On tässä kehitystä tapahtunut taas huimasti WRC 6 peliin. Alkaa nuo tiet näyttämään hiljalleen, jo oikeilta rallipätkiltä. Kovasti moni tuntuu kehuvan autojen fysiikkaa sekä forceja, joten tulihan tämä hommattua taas. Nuo uudet WRC ralliautotkin alkaa taas olemaan kilpureita, kun saatiin voimaa lisää ja vähän painoa pois. Tämä on semmoinen leppoisa rallipelisarja, jota on ihan mukava pelailla.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
144
Jep, itsekkin olen aina tuolla reilulla 20e hankkinut WRC:n. Ei tipu korkealta, jos ei satukkaan mielyttämään. Mutta veikkaan, että WRC 7 tulee pelattua huomattavasti enemmän, kun edellisiä sarjoja. Pitäs vaan yrittää saada T500rs:lle jokseenkin hyvät asetukset, niin olisi mukava pelailla.
 
Liittynyt
16.09.2017
Viestejä
2
Tuli hankittua WRC 7 ja ens alkuun olen vähän pettynyt lopputulokseen. Sama ongelma toimivuudessa kun WRC 6:ssa oli et ei rullaa sujuvasti vaikka pudottaa grafiikoita ja resoluutioita tosi alas. Dirt rally ja Dirt 4 toimii taas miltei täysillä grafiikoilla ja eroa WRC:hen kuin yöllä ja päivällä. Olisko kellään vinkkejä mitä kannattas kokeilla et sais tämän WRC:n toimimaan paremmin? En ole mikään pc-guru. Koneen prosessori: Intel Core i5-6300HQ 6gen nopeus 2,3GHz, näytönohjain Nvidia GeForce GTX950M. Konenon siis pelikannettava MSI GL72 6QD-013NE
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
685
Ei taida vaan tuo näyttis jaksaa pyörittää. Omilla setupeilla pyörii täysillä graffoilla aivan sujuvasti.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
144
Nyt on 4h peliä takana ja maistuu todella hyvältä. Tälle pelille kannattaa antaa aikaa, niin tuntumakin paranee. Paljon on menty eteenpäin WRC 6 pelistä. Tykkään autojen fysiikasta ja ajettavuudesta. Autoissa on oikeasti haastetta. Pätkät ovat hienoja ajaa. Miinusta taas Neste Rallista, joka ei nyt oikein taaskaan vakuuta, mutta eteenpäin on menty kuitenkin. Forcet on vähän kehnot, mutta pienellä säädöllä olen saanut jokseenkin mieleisekseen. Kyllä tätä voi suositella. Tekemistä riittää. Peli näyttää paikoin todella hyvältä ja pyörii nätisti omalla 1070. Jos haluat rentoa, mukavaa ja "haasteellista" rallia oikeilla kuskeilla ja ralleilla, niin kyllä tätä voi suositella huoletta. Olen pelannut jo nyt tätä enemmän, kun WRC 6, joten kai tämä pelisarja on suuren harppauksen ottanut eteenpäin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
685
Milläs vempaimella ohjailet? Itse kokeilin Logitechin Gamepad F710 ja Xbox 360 ohjaimilla, kun rattia en vielä kaapista kaivanut. Toimii muuten aivan ok, mutta ohjaimen järjestystä ei voi muuttaa tai ainalkaan itseltä ei onnistunut. Tyhmästi liipaisimilla joutuu käyttämään kaasua ja jarrua. Ja kyllä, Dirt-miehenä ja väliin Project cars- peliä pelanneena tämä ei häpeä rinnalla. Etapit sopivan pituisia ja vaihtelevia. Autot muuttuu varsinkin ns arcade- ja simutilasta aivan toiseksi ja säädöt tuossa simutilassa tosiaan vaikuttaa ohjaamiseen.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
144
Mulla on T500rs. Ratilla on tullut pelattua, nämä ajopelit. Suosittelen kyllä ratin kaivamaan, jos vaan sellainen löytyy.
 
Liittynyt
16.09.2017
Viestejä
2
Tuli hankittua WRC 7 ja ens alkuun olen vähän pettynyt lopputulokseen. Sama ongelma toimivuudessa kun WRC 6:ssa oli et ei rullaa sujuvasti vaikka pudottaa grafiikoita ja resoluutioita tosi alas. Dirt rally ja Dirt 4 toimii taas miltei täysillä grafiikoilla ja eroa WRC:hen kuin yöllä ja päivällä. Olisko kellään vinkkejä mitä kannattas kokeilla et sais tämän WRC:n toimimaan paremmin? En ole mikään pc-guru. Koneen prosessori: Intel Core i5-6300HQ 6gen nopeus 2,3GHz, näytönohjain Nvidia GeForce GTX950M. Konenon siis pelikannettava MSI GL72 6QD-013NE
Ei taida vaan tuo näyttis jaksaa pyörittää. Omilla setupeilla pyörii täysillä graffoilla aivan sujuvasti.
Itse kun ei oikein ymmärrä kaikkea niin kyselin juurikin että riittääkö tämän koneen ominaisuudet pyörittämään WRC:tä ja annettiin ymmärtää että pitäs riittää vähintäänkin samalla tasolla kuin Dirt rallyä. Noh ei ilmeisesti sit riitä. Saakos tota fps:ää lukittua miten johonkin 60? Nyt se vaihtelee 15-115 välillä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 122
Ajelin uramoodia Puolassa ja katoin ensin, että jollain jäänyt taival kesken. Se näyttikin olevan meikäläisen autosta kopio. Mitä noituutta?

 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
109
Itse latasin tämän WRC 7:n alkuvuodesta, mutta pelailiut ovat jäänet vähiin, koska en löydä mistään FFB asetuksia G25 ratille... Ongelma on ettei ole käytännössä lainkaan forcefeedbackia, ainoastaan täristää ratti, mutta muuten on vaan joko täysin jäykkä kokoajan tai kokoajan löysä, mutta mitään palautetta pidosta ei tule. Onko mahdollista ettei tue G25:ta enää? Vai onko jollain antaa vinkkiä FFB:n säätöihin?
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 101
Itse latasin tämän WRC 7:n alkuvuodesta, mutta pelailiut ovat jäänet vähiin, koska en löydä mistään FFB asetuksia G25 ratille... Ongelma on ettei ole käytännössä lainkaan forcefeedbackia, ainoastaan täristää ratti, mutta muuten on vaan joko täysin jäykkä kokoajan tai kokoajan löysä, mutta mitään palautetta pidosta ei tule. Onko mahdollista ettei tue G25:ta enää? Vai onko jollain antaa vinkkiä FFB:n säätöihin?
Kokeile G27:n säädöillä (tai G29/920:n säätöjä)

Toimiiko ratti kunnolla muissa ajopeleissä? Voit tieten kokeilla asentaa ratin ajurit uudelleen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 281
Itse pelailin tätä alussa Xbox One X:llä, sitten jonkun pätsin myötä tuli niin huono ruudunpäivitys/stutterointi että poistinkin. On se kumma kun joillain tekijöillä niin helkkaristi ongelmia ihan perusasioissa, lisätäkseni sen että ratilla(Fanan CSW v2) sai parhaimmillaankin vain tyydyttävän tuntuman
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
109
Kokeile G27:n säädöillä (tai G29/920:n säätöjä)

Toimiiko ratti kunnolla muissa ajopeleissä? Voit tieten kokeilla asentaa ratin ajurit uudelleen.
Mistä löydän nämä G27:lle tarkoitetut säädöt? Olisko heittää kuvaa tai linkkiä valmiista asetuksista? Vai onko pelissä valmista presettiä G27 tai G29:lle...?

Muissa peleissä SLRE, Dirt Rally, AC, ACC ja vanhemmissa toimii FFB (F1 2017 ainoa poikkeus).
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 101
Mistä löydän nämä G27:lle tarkoitetut säädöt? Olisko heittää kuvaa tai linkkiä valmiista asetuksista? Vai onko pelissä valmista presettiä G27 tai G29:lle...?

Muissa peleissä SLRE, Dirt Rally, AC, ACC ja vanhemmissa toimii FFB (F1 2017 ainoa poikkeus).
Kokeile löytää G27, G29/920 asetuksia steamin peli-keskustelusta, racedepartment-sivustolta tai muualta ja testaa onko hyvät.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 316
Viestejä
4 157 139
Jäsenet
70 407
Uusin jäsen
Eppupelaa

Hinta.fi

Ylös Bottom