Myyty Wraith Prism RGB [Helsinki]

Liittynyt
03.05.2017
Viestejä
43
Myytävä tuote: Wraith Prism RGB sekä Noctua NF-A15 HS-PWM chromax.black 140mm
Hinta: 10€+10€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Verkkis, lokakuu 2019 (Wraith) ja marraskuu 2020 (Noctua)
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei ja ei (molemmat ostettu osana eri tuotetta)
Muuta huomioitavaa: Wraith jäi ylimääräiseksi kun vaihdoin sen tilalle ison Noctuan siilin. Samassa rytäkässä toinen siilin mukana tullut Noctuan tuuletin ei mahtunut koteloon muistikampojen sijainnin takia. Siksipä nämä menee myyntiin. Wraithin lämmönsiirtopinta on huolellisesti puhdistettu asetonilla. Paineilmaa minulla ei ole, joten kampojen välissä on vielä vähän pölyä. Noctuan ropelli on käytännössä uusi ja käyttämätön. Se on otettu sen verran ulos pakkauksestaan, että sovitin sitä koteloon.

Paikkakunta: Kannelmäki, Helsinki
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Käteinen, MobilePay, tilisiirto
 
Viimeksi muokattu:

Nom

homo debilis obēsus
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 817
HP ja nouto.

E: Joku hemmetin radiohiljaisuusninja ilmeisesti tarjonnut jo HP:n yksityisviestillä Noctuasta. :grumpy: Ostan molemmat noudolla jos vapautuu. :tup:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
65
HP ja nouto.

E: Joku hemmetin radiohiljaisuusninja ilmeisesti tarjonnut jo HP:n yksityisviestillä Noctuasta. :grumpy: Ostan molemmat noudolla jos vapautuu. :tup:
Itse tarjosin HP tuosta noctuasta, koska halusin saada noudon sopimaan ennen ostoa. Posteilla menee turhan lähelle uuden hintaa.
Olisin toki voinut tarjota HP:n ketjuun ja sitten sopia yksityiskohdista.
 
  • Tykkää
Reactions: Nom
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 252
Wraith Prism 15€ posteineen jos millään jaksat postittaa.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
445
mä voin tuon Wraith Prism RGB ottaa kympillä ja noudan viimeistään viikonloppuna
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 613
Viestejä
4 238 354
Jäsenet
71 228
Uusin jäsen
adrian80

Hinta.fi

Ylös Bottom