World of Warcraft

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 398
Tässä oli joku 3pv triali dragonflightiin näin uutisen jossain mutta mistä sen saa aktivoitua? Viimeksi shadowlands pelannut sen kuukauden mutta nyt alkaa näyttää ettei mitään muuta mielenkiintoista peliä ole saatavilla niin miksei tätä kokeilisi.
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 808
Itse tuota tutkin myös, se 3pv dragonflight trial toimii vain jos on voimassa oleva shadowlandsin tilaus.

Vuodenvaihteeseen asti saa 30pv peliaikaa, jos ostaa lisärin blizzun kaupasta..
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 398
Itse tuota tutkin myös, se 3pv dragonflight trial toimii vain jos on voimassa oleva shadowlandsin tilaus.

Vuodenvaihteeseen asti saa 30pv peliaikaa, jos ostaa lisärin blizzun kaupasta..
Hyvä tietää kiitoksia! 50e aika suolainen hinta jos jääkin pariin peli kertaan, pääseekö kuukauden subilla vielä käsiksi classicciin tbc ja wotlk? Tuon varjolla voisi kuukauden ostella ja kokeilla sen 3pv.
 

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 832
Hyvä tietää kiitoksia! 50e aika suolainen hinta jos jääkin pariin peli kertaan, pääseekö kuukauden subilla vielä käsiksi classicciin tbc ja wotlk? Tuon varjolla voisi kuukauden ostella ja kokeilla sen 3pv.
Totta kai, Classic ei vaadi mitään muuta kuin aktiivisen subscriptionin.

BTW, miulla makailee 106k rahaa retaililla Ravencrest - Alliance. Jos joku haluaa antaa vaikka tonnin Classicin puolella noista @ Firemaw - Alliance, niin heittäkää yksäriä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 398
Totta kai, Classic ei vaadi mitään muuta kuin aktiivisen subscriptionin.

BTW, miulla makailee 106k rahaa retaililla Ravencrest - Alliance. Jos joku haluaa antaa vaikka tonnin Classicin puolella noista @ Firemaw - Alliance, niin heittäkää yksäriä.
Kymppi sen verran halpa hinta jos saisi yhden perjantain edes pelattua ilman että lähtee ravintolaan niin se on jo voittoa. En classiccia ole pelannut sitten 2019? ei kyllä koko wowiakaan juurikaan sen jälkeen, mutta täytyy palata taas. Vähän kyllä mietityttää onko instance haussa väkiä ja onko raidaavia kiltoja, lähinnä viikonloppuisin pystyy raidaamaan töiden takia.

EDIT: Ei tarvinut peliaikaa sai 3 päivää siinä samalla. ;)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 398
Kymppi sen verran halpa hinta jos saisi yhden perjantain edes pelattua ilman että lähtee ravintolaan niin se on jo voittoa. En classiccia ole pelannut sitten 2019? ei kyllä koko wowiakaan juurikaan sen jälkeen, mutta täytyy palata taas. Vähän kyllä mietityttää onko instance haussa väkiä ja onko raidaavia kiltoja, lähinnä viikonloppuisin pystyy raidaamaan töiden takia.

EDIT: Ei tarvinut peliaikaa sai 3 päivää siinä samalla. ;)
Peliajan sai mutta uudelle pelialueelle ei pääse eikä saa questlinea auki vaikka on 60lvl? Shadowlands ostettuna täytyy sitten naputella classiccia kun levutus on retailissa aika vammasta johtuen aikajanoista ym.

EDIT: Sinne pääsee kunhan pelailee tutoriaalin uudella rodulla ja evoker? classilla joka myös taitaa olla uusi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.12.2016
Viestejä
653
Tuli kokeiltua tuota Evokeria 63 levelille saakka. Ihan ok..tuo lento on naurettava kun se vigor latautuu hitaasti ja hankala päästä perille jonnekin kun "bensa" loppuu kesken. Muutamia ihme juttuja oli questeissa ja jopa noissa npc-hahmoissa. Olisivat avanneet muillekin hahmoille kun Evokerille trialin.

Enpä tiedä ostaisko ton..ennen vanhaan tuli ostettua fyysinen Collector's Edition aina mutta kun poistivat sen fyysisen soundtrack-cd:n niin oon tyytyny tohon digitaaliseen. Hinnoittelukin on ovelaa, toisaalta maksaa vaan silmäkarkista mutta epic:issä olis kuitenkin nyt 60 päivää peliaikaa.
 
Liittynyt
28.01.2017
Viestejä
470
Tuli kokeiltua tuota Evokeria 63 levelille saakka. Ihan ok..tuo lento on naurettava kun se vigor latautuu hitaasti ja hankala päästä perille jonnekin kun "bensa" loppuu kesken. Muutamia ihme juttuja oli questeissa ja jopa noissa npc-hahmoissa. Olisivat avanneet muillekin hahmoille kun Evokerille trialin.

Enpä tiedä ostaisko ton..ennen vanhaan tuli ostettua fyysinen Collector's Edition aina mutta kun poistivat sen fyysisen soundtrack-cd:n niin oon tyytyny tohon digitaaliseen. Hinnoittelukin on ovelaa, toisaalta maksaa vaan silmäkarkista mutta epic:issä olis kuitenkin nyt 60 päivää peliaikaa.
Tuohon lentämiseen liittyvät skillit ja vigorin saa nopeasti kehitettyä niin, että vigor ei käytännössä lopu koskaan kesken ja pystyt lentämään kartan päästä päähän ilman stoppia. Tähän siis vaaditaan se että keräät noin tunnissa tai varmaan allekkin ne kaikki leijuvat mollukat pitkin karttaa, mitkä antaa pisteitä millä kehittää lentämistaitoja.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 005
Tuli kokeiltua tuota Evokeria 63 levelille saakka. Ihan ok..tuo lento on naurettava kun se vigor latautuu hitaasti ja hankala päästä perille jonnekin kun "bensa" loppuu kesken. Muutamia ihme juttuja oli questeissa ja jopa noissa npc-hahmoissa. Olisivat avanneet muillekin hahmoille kun Evokerille trialin.

Enpä tiedä ostaisko ton..ennen vanhaan tuli ostettua fyysinen Collector's Edition aina mutta kun poistivat sen fyysisen soundtrack-cd:n niin oon tyytyny tohon digitaaliseen. Hinnoittelukin on ovelaa, toisaalta maksaa vaan silmäkarkista mutta epic:issä olis kuitenkin nyt 60 päivää peliaikaa.
@Terroo n viestille jatkoksi



Video jokaisen glyphin sijainnista jos et tahdo addonia sitä varten asentaa






Video mihin niitä glyphejä käytetään



En katsonut noita videoita sen tarkemmin kuin että näyttivät järellisiltä
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 116
Maanantaina tuli ihan extempore ostettua dragonflight kun sai vielä 30päivää peliaikaa ilmasiksi. Pakko sanoa että on hyvin maistunut kun vertaa kahteen edelliseen lisäosaan. Levelillä 69 mennään.
 
Liittynyt
23.12.2016
Viestejä
653
Tuli tiistaina ostettua kuitenkin tuo epic-versio ja siihen sai vielä bonuksena 30 päivää peliaikaa, eli yhteensä 60 päivää.
 
Liittynyt
23.12.2016
Viestejä
653
Pelkästään talent treen muutos teki todella hyvää pelille. Poistu ne pakolliset grindaukset esim renown/artifact powereista.
Kyllä..kaikinpuolin mukavaa pelailla tuolla. Mielestäni uudet alueet hienoja, laajoja jotain tähän on saatu takaisin vanhan Wowin henki.
Yhdellä monista hahmoista saavutin lvl 70 vasta toisen alueen loppumetreillä, todella paljon paikkoja ja mukavaa tekemistä..
 
Liittynyt
20.03.2018
Viestejä
927
Olin kieltämättä pudota tuolilta kun tuon näin loottitaulukossa.....

Näyttökuva 2023-10-31 035455.png


Ja tankkasin vielä tuon runin, ei curseja ja tokaisin siin alussa "Last call lads, I mean...... Pull.... Good luck on pumpkin"
Ja täää oli päivän KOLMAS instajuoksu eli voin sanoa et tuuria oli.
 
Liittynyt
16.03.2019
Viestejä
22
Vähän tekisi mieli taas tilata wowi.
Onko mikään peli yhtään wowin kaltainen?
Jotenkin sitä aina syksyisin palaa takaisin wowitteleen.
 
Liittynyt
22.06.2020
Viestejä
180
No voi helvetti, Metzen teki tehtävänsä ja herätti taas meikäläisenkin kiinnostuksen retailiin...
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 005
No voi helvetti, Metzen teki tehtävänsä ja herätti taas meikäläisenkin kiinnostuksen retailiin...
Ei paha idea tuommoinen pitempi storyline kun loppuen lopuksi tarinan, joka ei kuitenkaan saa tehdä liikaa pysyviä muutoksia, kertomiseen voisi käyttää enemmän aikaa. Nyt tuo voitetaan 2v välein world, planet, universe ending pahis ei jaksa enää kiinnostaa. Nythän tehtiin jo tuohon muutosta siinä määrin että kolmesta pahiksesta rämäpäisin on expansionin loppuvihu, tyyppi joka suunnittelu on jossain ja keskimmäinen käänty ainakin neutraaliksi jos ei hyväksi.

Lisäksi altteilun helpottaminen on +++++ mun kirjassa
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
742
Minäkin taas alkanut miettimään WoW:n paluuta, Shadowlands jäi aikoinaan syystä tai toisesta kesken. Onko peli nykyään millainen, löytyykö instoihin jne. porukkaa? Onko vielä nykyään "suomi" realmeja?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 103
Myönnettäköön että itekin miettinyt silloin tällöin että josko palais takaisin ja vielä "vähän" pelailis. Lopettelin Cataclysmiin aikoinaan ja silloin oli ~570days edestä pelattuna.
 
Liittynyt
28.01.2017
Viestejä
470
WoW on kyllä yhdenlainen huume, mitä ei koskaan lopeta kokonaan. Pitkiäkin taukoja on tullut, mutta aina siinä vaan joku viehättää ja on edelleen mielestäni ylivoimaisesti paras peli omassa sarjassaan.
 
Liittynyt
20.03.2018
Viestejä
927
Eeppinen versio tuli ostettua, nyt vaan sit odotellaan sitä keskiviikon patchia ja kirotaan miten mikään ei toimi ja addonit sekoilee....... oh yes.....
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.06.2020
Viestejä
180
Mites, kannattaako huomisen pätsin myötä hypätä taas mukaan vai odotella tonne War Withiniin asti? Dragonflightia on kyllä tullut keväällä viimeksi pelattua, eli ihan nollista ei aloitella.
 
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
89
Itseä kiinnostaa kovasti season 3 ja varsinkin uusi raidi, jota lähdetään ensi viikolla sitten vetämään killan kanssa. En toki tiedä tarjoaako se niin paljon uutta, että sen takia kannattaa palata. Voisin kuvitella että ainakin sen kuukauden verran siinä on pelattavaa, jos ei m+ ja raidi kiinnosta.
 
Liittynyt
23.12.2016
Viestejä
653
WoW on kyllä yhdenlainen huume, mitä ei koskaan lopeta kokonaan. Pitkiäkin taukoja on tullut, mutta aina siinä vaan joku viehättää ja on edelleen mielestäni ylivoimaisesti paras peli omassa sarjassaan.
Jep, jotenkin vaan aina säilyttänyt sen oman viehätyksen ja onhan se joillekin vähän niinkuin lohtupeli.
Muutama tauko ollut ja tuolta marraskuulta 2005 asti tullut pelailtua..muut pelit menee mutta WoW on aina vaan se paras.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
742
Nyt on kinkkinen kysymys, onkohan kellään kokemusta aiheesta. Eli minulla on tämä antiikin aikainen WoW Authenticator liitettynä accountiin, ja siitä on täysin loppunut patteri (mjuu kyllähän se vuosia sitten kun viimeeksi käytin ilmoitteli aiheesta). Laitoin kyllä ticketin, mutta pohdin että onko helpompi tehdä kokonaan uusi account kuin yrittää todistaa heille että olen tosiaan tilin omistaja (kysymyksiä tuli ensimmäisten hahmojen tekoajoista jne.)
 

Dudem

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 845
Nyt on kinkkinen kysymys, onkohan kellään kokemusta aiheesta. Eli minulla on tämä antiikin aikainen WoW Authenticator liitettynä accountiin, ja siitä on täysin loppunut patteri (mjuu kyllähän se vuosia sitten kun viimeeksi käytin ilmoitteli aiheesta). Laitoin kyllä ticketin, mutta pohdin että onko helpompi tehdä kokonaan uusi account kuin yrittää todistaa heille että olen tosiaan tilin omistaja (kysymyksiä tuli ensimmäisten hahmojen tekoajoista jne.)
Kävi sama homma, patteri loppui autentikaattorista. Kaivoin kuitin tuosta autentikaattorin ostosta ja siitä laitoin tikettiin mukaan tietoja, en nyt muista enää tarvitsinko muita todisteluita. Ei omalla kohdalla mennyt kovin kauaa kun oli autentikaattori poistettu tililtä ja pääsin kirjautumaan taas.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
891
Nyt on kinkkinen kysymys, onkohan kellään kokemusta aiheesta. Eli minulla on tämä antiikin aikainen WoW Authenticator liitettynä accountiin, ja siitä on täysin loppunut patteri (mjuu kyllähän se vuosia sitten kun viimeeksi käytin ilmoitteli aiheesta). Laitoin kyllä ticketin, mutta pohdin että onko helpompi tehdä kokonaan uusi account kuin yrittää todistaa heille että olen tosiaan tilin omistaja (kysymyksiä tuli ensimmäisten hahmojen tekoajoista jne.)
Ei se sitten antanut vaihtoehdoksi kirjautua salaisen vastauksen avulla? Itse aikoinaan vaihdoin ton antiikin aikaisen appiin. Ja silloin tilin sivuilla vaihtaessa se kysyi autentikaattorin takana olevaa numerosarjaa.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
742
Ei se sitten antanut vaihtoehdoksi kirjautua salaisen vastauksen avulla? Itse aikoinaan vaihdoin ton antiikin aikaisen appiin. Ja silloin tilin sivuilla vaihtaessa se kysyi autentikaattorin takana olevaa numerosarjaa.
Eipä tuo anna muuta vaihtoehtoa (ainakaan näköjään nyt), kuin Authenticator sisään kirjautumiseen. Ja kysyy sen antamaa numerosarjaa jota ilman ei etene :cool:
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 150
Itsellä oli vanha puhelinnumero liitettynä varmistukseksi, eikä sitä saanut poistettua, kun kyseistä numeroa ollut enää käytössä. Jouduin lähettämään kuvan ajokortista jotta vanhan numeron sai poistettua.
 

oku

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
16
Vähän tekisi mieli taas tilata wowi.
Onko mikään peli yhtään wowin kaltainen?
Jotenkin sitä aina syksyisin palaa takaisin wowitteleen.
Hei Juhannussima kuule aloitat wow classic ja HC (hardcore) serverillä esm stitches EU ja kyllä taas maistuu kun vanilla konsanaan tosin pitää olla varovainen kun kuolemat on lopullisia. Minä tykkään jopa kahden hahmon kuoleman jälkeenkin.
 
Liittynyt
16.03.2019
Viestejä
22
Hei Juhannussima kuule aloitat wow classic ja HC (hardcore) serverillä esm stitches EU ja kyllä taas maistuu kun vanilla konsanaan tosin pitää olla varovainen kun kuolemat on lopullisia. Minä tykkään jopa kahden hahmon kuoleman jälkeenkin.
KOVASTI kovasti tekisi mieli mutta kun on tuota jälkikasvua, vaimo, työt ja pitäis vielä kuntoillakin niin ei siinä hirveästi kerkiä Azerothissa seikkaileen. Pelakkaa te niin mä sitten katon striimuja.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
742
Ei se sitten antanut vaihtoehdoksi kirjautua salaisen vastauksen avulla? Itse aikoinaan vaihdoin ton antiikin aikaisen appiin. Ja silloin tilin sivuilla vaihtaessa se kysyi autentikaattorin takana olevaa numerosarjaa.
Tuossa viikolla lähettämäni toisen ticketin myötä jopa kysyivät vastausta salaiseen kysymykseen, sekä antiikin aikaisen autentikaattorin sarjanumeroa. Nyt on taas tili jopa auki :)
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
742
Tuli väsättyä uusi hahmo uudelle servulle ("miljuunahan" nuita vuosien aikana on tullut tehtyä). Pelailee nyt tuon siihen lvl 20, mitä ilmaiseksi saa (tosin eihän siihen kauaa mene) :). Katsoo sitten alkaako ostamaan taas peliaikaa (ja ostaako Dragonflightin). Edellinen korkein hahmo tosiaan jäi Shadowlandsissa näköjään lvl 55:n. FFXIV:ta tuli sen jälkeen kokeiltua, ja pelailtua omaa rauhalliseen tahtiin ensimmäisen lisärin (Heawenswardin) loppupuolelle. Nythän ilmaiseen trialiin on lisätty myös toinen lisäri, joten paljon olisi siinäkin mätkittävää.

Mutta mukavan vanhaa tuttua WoW kylläkin on :).

*muoks.* Tai noh, on tuossa "hieman" muuttuneet asiat, ettei nyt ihan vanhasta muistista kaikki samalla lailla menekään :p
 
Viimeksi muokattu:

Pstraub

Tukijäsen
Liittynyt
31.08.2021
Viestejä
160
Piti laittaa tauolle pitkästä aikaa oma tilaus, mutta kuinkas ollakaan unohdin perua 6kkn subin. Nyt on ilmeisesti ”pakko” pyöriä Azerothissa ainakin silloin tällöin. Oma wow-ura alkoi vanillasta ja on/off on menty sieltä tähän päivään asti, välillä enempi ja välillä vähempi koukussa. Kaikki classit on lvl70 retailissa ja Classic maistui vain hetken hc:sta puhumattakaan. Nyt olisi voinut tosissaan ottaa breikkiä, noh, ainakin seuraavaan lisäriin asti :D
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
742
Nyt onkin "kinkkinen" kysymys, levuttaako hahmoja retailissa vai kokeillako Classic Season of Discoveryä. Dragonflightia oon nyt sen verran pelannut, että juuri ja juuri Dragonridingin saanut. Eli aivan alkuvaiheessa, tosin Dreaming Windsin +25 % expaa sekä Wow:n 19 vuotis-synttärien +19% expaa on nopeuttanut levutusta. Tosin tässä vaiheessa lisärin elinkaarta, ehkä sitä raidit yms. pitää suosiolla jättää seuraavaan.


Season of Discovery hieman kiinnostaisi, että vaikka tulihan sitä aikoinaan vanillaa pelattua. Mutta sen verran myöhään aloiteltua että oli jälkijunassa aina.
 
Liittynyt
20.03.2018
Viestejä
927
Löysin itteni lattialta kun Garrosh oksensi tuon mun reppuun...... Tappo nr 12, olin itseasiassa trasnmogpalasen perässä jonka siis juu sain myös mutta tuo oli kyllä kunnon shokki.

Näyttökuva 2023-12-05 160034.png
 
Liittynyt
28.03.2019
Viestejä
235
Löysin itteni lattialta kun Garrosh oksensi tuon mun reppuun...... Tappo nr 12, olin itseasiassa trasnmogpalasen perässä jonka siis juu sain myös mutta tuo oli kyllä kunnon shokki.

Mulle tippui tuo mountti aikoinaan kolme vai neljäkin kertaa, kun shouldereita yritin saada. Yrityksiä meni joku 20-30 väliltä.
 
Liittynyt
20.03.2018
Viestejä
927
Oma pikkupallukka sai tuskit tokalla tapolla.... *cat form ja juoksee karkuun lyöntietäisyyden ulkopuolelle*
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 808
Mä en ole uskaltanut lähteä tuonne vielä millään muulla kuin platekäyttäjillä, koska tiedän tasan tarkkaan että tuskit tipahtaa vaikka magelle ekalla kerralla. Siinä vois lähteä kone parvekkeelta kaaressa... :D
 
Liittynyt
20.03.2018
Viestejä
927
Nyt te kyllä vihaatte mua mutta..... Alysrazor sit meni ja oksens sen tipusensa mulle vaikka sen daggerin oisin halunnu..... No kelpaa tääkin. Ja kuvallinen todiste:

Näyttökuva 2023-12-16 012055.png


Oho tulipa isona mutta tossa siis jo takas Valdrakkenilla siivoamassa reppuja, se järkytys mikä tuli kun raidilla tajusin et "ei jumalauta SE PERKELE DROPPAS!!!!!!"

Kyllä tiiätte sen fiiliksen mikä tulee kun pitkään jahdattu esine sit viimeinkin putoaa tassuihin/käsiin :cool:

Laitetaan sit viel se pakollinen mounttishotti Firelandsilta:

Näyttökuva 2023-12-16 015245.png


"Bask in my glory mortals!!"
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
952
Olen vähän kasuaalimpi pelaaja joka päätti tulla taas vähän kurkkimaan wowiin. Lähinnä pelailen yksin kun eipä ketään kavereista tuota pelaile. Viimeksi pelaillut ni taisi olla battle for azeroth. Näköjään vahingossa nollasin saavutuksenikin kun kyseli haluanko fressin startin heh. Mutta itse kysymykseen mitä hittoa tarvitsee tehdä että saa questin päälle? En löydä ainuttakaan paikkaa mihin pitäisi mennä. Karttaakin on vähän vaikea katsella kun ei ole "misään" paikoissa vielä ollut kun nollasin vahingossa kaikki saavutukset. Pari tuntia pyörinyt jo joka paikassa ja ihmetellyt/säätänyt asetuksia kuntoon. Characteri on lvl56 paladini ja gearit taisi olla levelillä 171. Ilmeisesti myös leveli ja geari jutut muuttunut pienemmiksi?

Tarvitseeko vetää noi zuldazarin kaikki tehtävät uudelleen? Mikä olisi ylipäätään järkevintä tässä kohtaa tehdä?
mitävittua.jpg
 
Viimeksi muokattu:

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 808
Tuossa tiimalasin kohdalla on Chromie, sille juttelemalla voit valita mistä DLC:stä lähdet liikkeelle. Ihan varma en ole pääseekö Dragonflight lisäriä pelaamaan jo lvl58 vai pitääkö olla 60.

Tässä tapauksessa jos nyt olet jo lvl56, niin kävisin jatkamassa jotain noista kolmesta BFA:n questlinestä muutaman levelin verran ja sitten alottaisin Dragonflightin.
Jos repun pohjalla on muutama tonni kultaa, niin ehkä AH:sta pari vihreää lvl60 armoria/ase. Helpottaa kummasti sitä alkua vaikka (varsinkin sivu-) questeista tuleekin armoria ja asetta ihan hyvään tahtiin. Ilmankin pärjää mutta varsinkin meleeclassilla sen eron kyllä huomaa.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
952
Mitä wowin addoneita porukka käyttää? Weakaura ainakin on hyvä kun saa näytölle paremmin kaikki. Mitä muita hyödyllisiä on olemassa?
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 808
Altoholic - kun hahmoja alkaa olla useampia, statistiikkaa ja inventaarion ylläpitoa
Rarescanner - ilmoittaa harvinaisempien mobien läsnäolosta yms
Tomtom - navigaattori
Coordinates tracking - koordinaatit kartalla
Quest Completist - jos haluaa tehdä kaikki questit
World quest tracker - näyttää world questit kartalla
DBM - deadly boss mods, ettei tuu seisottua liekeissä...

Noiden kanssa on tullut pärjättyä aika hyvin.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 005
Altoholic - kun hahmoja alkaa olla useampia, statistiikkaa ja inventaarion ylläpitoa
Rarescanner - ilmoittaa harvinaisempien mobien läsnäolosta yms
Tomtom - navigaattori
Coordinates tracking - koordinaatit kartalla
Quest Completist - jos haluaa tehdä kaikki questit
World quest tracker - näyttää world questit kartalla
DBM - deadly boss mods, ettei tuu seisottua liekeissä...

Noiden kanssa on tullut pärjättyä aika hyvin.
Jokos wowi on adoptoinu onebag mahollisuuden vai tarttekos se edelleen addonin? Ite käytin pitkään lajittelevaa addonia adibags mutta se hajos jonku toisen addonin kans niin oli helpompi luopua siitä kuin hajoilla jatkuviin erroreihin
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 035
Viestejä
4 193 057
Jäsenet
70 842
Uusin jäsen
wpentti

Hinta.fi

Ylös Bottom