Mulla on kaksi mediatoistinta, toinen on Zidoo X9S ja toinen Zidoo H6 Pro, Zidoo X9S pääsee ihan nätisti kaikkiin kansioihin ja tiedostoihin käsiksi mitä olen tietokoneelta jakanut, H6 taas näkee kansiot mitkä on jaettu mutta kun minkä tahansa jaetuista kansioista yrittää avata se pyytää tunnusta ja salasanaa, x9s ei pyydä mitään vaan toimii niinkuin kuuluukin, koska mulla on guest account päällä, password vaatimus pois, sekä olen tarkistanut että guest passu on edelleen tyhjänä.
Yritin jo nollata H6 pro:n, edelleen ihan sama homma, pääsen nollatunnuksilla loggaamaan koneelle sisään, sen jälkeen kun yritän mennä kansioon se pyytää tunnuksia, ja mikään tunnus ei tunnu siihen toimivan.
Yritin myös ottaa ethernetin pois päältä ja käyttää langatonta nettiä mutta ihan sama ongelma.
Niin ja kuukausi takaperin (jolloin viimeksi H6 käytin) mitään ongelmaa ei ollut, asensin windowsin uusiksi kyllä tässä välissä mutta kokeilin jo tuolta vanhalta ssd:ltä ladata vanhan asennuksenkin ja siinä on ihan sama ongelma.
Olisko kenelläkään mitään ideaa koska mulla ei tule enää mitään mieleen
Yritin jo nollata H6 pro:n, edelleen ihan sama homma, pääsen nollatunnuksilla loggaamaan koneelle sisään, sen jälkeen kun yritän mennä kansioon se pyytää tunnuksia, ja mikään tunnus ei tunnu siihen toimivan.
Yritin myös ottaa ethernetin pois päältä ja käyttää langatonta nettiä mutta ihan sama ongelma.
Niin ja kuukausi takaperin (jolloin viimeksi H6 käytin) mitään ongelmaa ei ollut, asensin windowsin uusiksi kyllä tässä välissä mutta kokeilin jo tuolta vanhalta ssd:ltä ladata vanhan asennuksenkin ja siinä on ihan sama ongelma.
Olisko kenelläkään mitään ideaa koska mulla ei tule enää mitään mieleen