Windowsin jako toimii vain toisella laitteella.

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 362
Mulla on kaksi mediatoistinta, toinen on Zidoo X9S ja toinen Zidoo H6 Pro, Zidoo X9S pääsee ihan nätisti kaikkiin kansioihin ja tiedostoihin käsiksi mitä olen tietokoneelta jakanut, H6 taas näkee kansiot mitkä on jaettu mutta kun minkä tahansa jaetuista kansioista yrittää avata se pyytää tunnusta ja salasanaa, x9s ei pyydä mitään vaan toimii niinkuin kuuluukin, koska mulla on guest account päällä, password vaatimus pois, sekä olen tarkistanut että guest passu on edelleen tyhjänä.

Yritin jo nollata H6 pro:n, edelleen ihan sama homma, pääsen nollatunnuksilla loggaamaan koneelle sisään, sen jälkeen kun yritän mennä kansioon se pyytää tunnuksia, ja mikään tunnus ei tunnu siihen toimivan.

Yritin myös ottaa ethernetin pois päältä ja käyttää langatonta nettiä mutta ihan sama ongelma.

Niin ja kuukausi takaperin (jolloin viimeksi H6 käytin) mitään ongelmaa ei ollut, asensin windowsin uusiksi kyllä tässä välissä mutta kokeilin jo tuolta vanhalta ssd:ltä ladata vanhan asennuksenkin ja siinä on ihan sama ongelma.

Olisko kenelläkään mitään ideaa koska mulla ei tule enää mitään mieleen :(
 
Liittynyt
18.04.2017
Viestejä
440
Winkun palomuurissa pitää antaa lupa ottaa yhteys suojaamattomaan jakoon toisella työasemalla. Kun lupa on annettu, ei enään tarvitse kysellä tunnuksia "periaatteessa" ;)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 362
Winkun palomuurissa pitää antaa lupa ottaa yhteys suojaamattomaan jakoon toisella työasemalla. Kun lupa on annettu, ei enään tarvitse kysellä tunnuksia "periaatteessa" ;)
Kiitti, kokeilen huomenna.

Huomasin sellasen outouden että samalla laitteella jos imppaa vaikka nyt vlc for android playerin niin sillä tuo samban jako toimii, mutta tuo softa itsessään on ihan ripulia verrattuna siihen boxiin rakennettuun media playeriin...

Olisikohan windows kymppiin tullut jotain päivitystä sambaan nyt lähiaikoina tms mikä tehnyt ettei ole enää yhteensopiva tms, tosin en sit tajua miksi se toinen boksi pääsee sisään ja toinen ei, samalla apilla.:rolleyes:

10 tuntia jaksoin eilen ton kanssa tapella, 3 kertaa resetoisin koko boksin ja siirsin 3 eri reitittimeen ja vielä toiseen telkkariinkin kiinni ja kokeilin langattomat verkot läpi mutta mikään ei auttanut, pitää toivoa että toi nyt auttaisi, kaikki noi perus asetukset mulla kyllä toki on jo kunnossa mutta toi win r run kautta ajettu komento on itelle uutta....

Ilmoittelen kuha saan testattua.
 
Liittynyt
27.03.2019
Viestejä
100
Kato että windows -lisää poista sovellus ja -windowsin ominaisuudet, on smb1 päällä. Joku päivitys on voinut poistaa sen käytöstä.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 362
Kato että windows -lisää poista sovellus ja -windowsin ominaisuudet, on smb1 päällä. Joku päivitys on voinut poistaa sen käytöstä.
Tämähän se oli, tuhannet kiitokset!!

Olisi pitänyt vaan heti tänne kirjoittaa niin olisi voinut kuluttaa eilisen päivän johonkin muuhun kuin tuon kanssa tappeluun :rolleyes:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 371
Viestejä
4 331 701
Jäsenet
72 201
Uusin jäsen
peppu9999

Hinta.fi

Ylös Bottom