Mitä on "mysteeripoistot", jos joku niitä haluaa hakea? Sun omaa sanastoa, ei minun... Minun sanastoa oli, jota lainasitkin, "paljon ongelmia", joka johtuu siittä mitä jo ihan itsekin sanoit, eli " etteivät käyttäjät ottaneet asetuksista turhia optioita pois ja/tai asennuksen yhteydessä valitsivat mukaan jotain typeriä bloatware-optioita". Eli sä sitä mieltä, että kaikki käyttäjät, jotka CCleanerin ovat asentaneet, tarkistaa välittömasti mitä CCleaner tekee ja ymmärtää mitä mikin asetus tekee? Joooooooooooo... Varmasti, joo... Jos en nyt väärin muista, niin oot itsekkin ollu tällä palstalla sanomassa, että porukka ei lue niitä EULA-tekstejä koskaan, vaan klikkailee Yes, Yes, Yes, Ok, jne. Vai meinaatko väittää vastaan? Ja nyt yhtäkkiä päätit vetää 180-asteen käännöksen ja väittää, että jengi lukee EULA:t, tutkii jokaisen asetuksen mitä softasta löytyy ja ymmärtää mitä niinden vaikutus on... Jooooooo... Tsemppiä sinnepäähän!
Jos sillä ei mitään koneen nopeutusta haeta, niin miksi sitä käytetään? Missä on hyöty? Mitä vaikutusta niiden olemassa ololla on? Viekö ne sitä sun kallista NVMe-levytilaa?
Tuon pitemmälle en jaksa sun keskustelun sekoittamista lukea...
Ite oon kirjoittanut tasan yhden viestin CCleanerista plus aikaisemman viestin, sä oot puskenu "Wall of Text" sillä aikaa ja siltikään et kyenny ymmärtämään lukemaasi, etkä varsinkaan vastamaan.