Windows 8.1 Update

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Saako tuota ärsyttävää ominaisuutta, että jos ylös klikkaa ja kuvaruutu jakautuu jotenkin kahtia pois mitenkään?
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
123
Onko Classic Shell käytössä? Classic Shell - Start menu and other Windows enhancements
Itse käyttänyt Classic Shelliä kasin asennuksesta alkaen ja poistanut käytöstä kaikki "active corners". Tämä tapahtuu Classic Shell asetuksista kohdasta:
Windows 8.1 Settings -> Disable active corners -> All

En ole varma onko tuo juuri se mitä tarkoitat, mutta itse en ainakaan enää ole huomannut tuota kuvaruudun jakamista missään.
 
Viimeksi muokattu:

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Käytin kyllä jossan vaiheessa tuota Classic Shelliä, mutta luivuin käytöstä, koska sen sanottiin aiheuttavan harmeja kunhan 8:n oma käynnistysvalikko julkaistaan.

Eipä ole kuulunut. Pitää varmaan asennella.
 

Ryydike

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
970
Käytin kyllä jossan vaiheessa tuota Classic Shelliä, mutta luivuin käytöstä, koska sen sanottiin aiheuttavan harmeja kunhan 8:n oma käynnistysvalikko julkaistaan.

Eipä ole kuulunut. Pitää varmaan asennella.
Eikä sitä julkaista koskaan koska Windows 10...
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Huomattavasti kyllä käyttökokemus parantui kun tuon classic shellin asensi.

Tänään tuli joku 200 megan päivytys tähän kasiin. Kuukausittaisen laatukonnin päivitys. Aikamoisen iso paketti.
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
upload_2018-7-13_8-34-40.png


upload_2018-7-13_8-33-41.png


Ei vain suostu asentumaan. Yrittänyt jo monesti. Muilla samaa ongelmaa?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 048
Windows 8.1 todella hidas käynnistymään, ja cpu, muisti ja levynkäyttö huitelee jossain 80 prosentin tietämillä.
Katsoin huvikseni vianmääritystä järjestelmän ylläpito kohdasta, ja luki että -> tarkistetaan kellonaikaa ->
vianmääritys on tehty, mitään muutoksia ei tarvita :lol:
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Windows 8.1 todella hidas käynnistymään, ja cpu, muisti ja levynkäyttö huitelee jossain 80 prosentin tietämillä.
Katsoin huvikseni vianmääritystä järjestelmän ylläpito kohdasta, ja luki että -> tarkistetaan kellonaikaa ->
vianmääritys on tehty, mitään muutoksia ei tarvita :lol:
Olisiko emo sanomassa itseään irti?
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Voiko Windows 8:n home version päivittää Proksi ilman että koko paskaa tarvitsee uudelleen asentaa?
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
MSN Sää -sovellus poistuu käytöstä kesäkuussa 2019. Tuo on ollut kyllä kätevä sään katsomiseen nopeasti. Mitäs tilalle?
 
Liittynyt
29.09.2017
Viestejä
2 279
Olin lataamassa Microsoftin sivuilta Windows 8.1, mutta mitä eroa näillä on:

Valitse versio

Windows 8.1
Windows 8.1 K
Windows 8.1 KN
Windows 8.1 N
Windows 8.1 Single Language
 

Nebu

Kaivaja
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
138
Olin lataamassa Microsoftin sivuilta Windows 8.1, mutta mitä eroa näillä on:

Valitse versio

Windows 8.1
Windows 8.1 K
Windows 8.1 KN
Windows 8.1 N
Windows 8.1 Single Language
N on euroopan versio mistä on poistettu Windows Media Player, DVD Maker, Media Center.
K on korean markkinoille missä on esiasennettuan kilpailevat pikaviestintä ja multimedia sovellukset.
KN on näiden yhdistelmä.
Single Language asennus sisältää vain yhden kielen.
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 851
Olin lataamassa Microsoftin sivuilta Windows 8.1, mutta mitä eroa näillä on:

Valitse versio

Windows 8.1
Windows 8.1 K
Windows 8.1 KN
Windows 8.1 N
Windows 8.1 Single Language
Ja nykyään tuo asennus tunnistaa automaattisesti, onko sulla se home vai pro tunnus käytössä.
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 851
Käytin kyllä jossan vaiheessa tuota Classic Shelliä, mutta luivuin käytöstä, koska sen sanottiin aiheuttavan harmeja kunhan 8:n oma käynnistysvalikko julkaistaan.

Eipä ole kuulunut. Pitää varmaan asennella.
Ei ole koskaan julkaistu ja mulla toimii ainakin tähän saakka tuo Classic Shell oikein nätisti Windows 8.1:sellä sekä home kuin pro-versiolla ja tuota on asennettu ties kuinka monelle koneelle ihmisten toimesta.
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Ei ole koskaan julkaistu ja mulla toimii ainakin tähän saakka tuo Classic Shell oikein nätisti Windows 8.1:sellä sekä home kuin pro-versiolla ja tuota on asennettu ties kuinka monelle koneelle ihmisten toimesta.
Joo, vaan eikös siltä loppunut kehitystyö ja turvattomuuden vuoksi suositeltiin poistamaan. Itse vaihdoin sitten StartIsBack-ohjelmaan.
 
Liittynyt
29.09.2017
Viestejä
2 279
Uusia haasteita Windowsin parissa, asensin kannettavaan uudestaan Windows 8:in järjestelmänpalautus tikulta.

Päivitteli nätisti Windowsia, mutta päivitykset päättyivät vuoteen 2016? Pitäisi ilmeisesti seuraavaksi päivittää 8 --> 8.1

Jossain luki, että pitäisi ladata Storesta, mutta kai sen muutenkin saa?!
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
304
Uusia haasteita Windowsin parissa, asensin kannettavaan uudestaan Windows 8:in järjestelmänpalautus tikulta.

Päivitteli nätisti Windowsia, mutta päivitykset päättyivät vuoteen 2016? Pitäisi ilmeisesti seuraavaksi päivittää 8 --> 8.1

Jossain luki, että pitäisi ladata Storesta, mutta kai sen muutenkin saa?!
Miks et asenna kymppiä?
 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
Miks et asenna kymppiä?
Miksi pitäisi asentaa?

Uusia haasteita Windowsin parissa, asensin kannettavaan uudestaan Windows 8:in järjestelmänpalautus tikulta.

Päivitteli nätisti Windowsia, mutta päivitykset päättyivät vuoteen 2016? Pitäisi ilmeisesti seuraavaksi päivittää 8 --> 8.1

Jossain luki, että pitäisi ladata Storesta, mutta kai sen muutenkin saa?!
Eikö tuota 8.1:stä muka saa ihan tikulle Update Toolin avulla?
 
Liittynyt
29.09.2017
Viestejä
2 279
En ymmärrä, tuossa lukee kissan korkuisin kirjaimin: LATAA WINDOWS 10.
En ole lataamassa Windosw 10:ä.
 
Liittynyt
29.09.2017
Viestejä
2 279
Joo, suoraan käyttöjärjestelmän kautta ei päässyt Storeen, kun tuki on loppunut, pitää selaimen kautta tutkia...
 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
Siis toi kasi on iänikuisen vanha käyttis. Tuon olen itse asentanut joskus vuonna nakki ja vaikka toi 8.1 oli silloin vasta tullut niin siltikin oli ongelmia ja käyttis ikään kuin asentui kahteen kertaan ja ongelmia ilmeni.

Sitä paitsi tuon 8.1:nkin jälkeen tuli vielä tuo 8.1 Update.
 
Liittynyt
29.09.2017
Viestejä
2 279
Windows 8.1 tuki jatkuu tammikuun 10. päivään vuoteen 2023 saakka, siihen mennessä tuo läppäri on muutenkin SER -kamaa.
 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
Eilen kun tuli kuukausittaiset turvapäivitykset niin update tarjosi samaa 500 megan tiedosta kahteen otteeseen. Poistiin ruksin toisesta ja käynnistelin uudetaan. Ja edelleen update halusi tuota jo asennettua asenneltavan. Siis ihan sama paketti. Pitääkö se vain nyt sitten toistamiseen asentaa vai mitä tehdä?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 542
Viestejä
4 165 929
Jäsenet
70 422
Uusin jäsen
Minibee

Hinta.fi

Ylös Bottom